Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
r0s
En kyll ymmärrä!

Mulla on ihan oikeasti tosi, tosi kylmä! Laitoin mukillisen lämmittävää (chiliä ja inkivääriä) teetä ja vahdoin ylle paksummat collarit ja sukkien päälle villasukat ja teepaidan lisäksi hupparin.

Ei kai se, että eilen jäi, krapulassa, tyroksiinit ottamatta, näin voi vaikuttaa?o_O
 
En kyll ymmärrä!

Mulla on ihan oikeasti tosi, tosi kylmä! Laitoin mukillisen lämmittävää (chiliä ja inkivääriä) teetä ja vahdoin ylle paksummat collarit ja sukkien päälle villasukat ja teepaidan lisäksi hupparin.

Ei kai se, että eilen jäi, krapulassa, tyroksiinit ottamatta, näin voi vaikuttaa?o_O
Kunnon rapula kestää 3 päivää tai olet juonut liian vähän. Ammattilaset on niin kertoneet. :D
 
En kyll ymmärrä!

Mulla on ihan oikeasti tosi, tosi kylmä! Laitoin mukillisen lämmittävää (chiliä ja inkivääriä) teetä ja vahdoin ylle paksummat collarit ja sukkien päälle villasukat ja teepaidan lisäksi hupparin.

Ei kai se, että eilen jäi, krapulassa, tyroksiinit ottamatta, näin voi vaikuttaa?o_O
Vai oisko kapulan jälkioireita?
Tai sit sä oot saanu pöpön sieltä juhlista, mittaa lämpö?:rolleyes:
 
vierailija
En kyll ymmärrä!

Mulla on ihan oikeasti tosi, tosi kylmä! Laitoin mukillisen lämmittävää (chiliä ja inkivääriä) teetä ja vahdoin ylle paksummat collarit ja sukkien päälle villasukat ja teepaidan lisäksi hupparin.

Ei kai se, että eilen jäi, krapulassa, tyroksiinit ottamatta, näin voi vaikuttaa?o_O
En tiedä:rolleyes:
Juo nyt kunnollista kermakaakaota, lämpenet(y)
 
r0s
Kunnon rapula kestää 3 päivää tai olet juonut liian vähän. Ammattilaset on niin kertoneet. :D

Nojuu, enhän mä voinut juoda, itseäni, edustulitilaisuudessa, oikeaan humalaan. Se oli vain sellainen mukavassa vireessä pitävä pikkukänni joka saa flirttaamaan ja sietämään sen että joku läimäisee takapuolelle ja että sama mies kourii MUN ukon rintalihaksia.

Mut ne tyroksiinit kyllä jäivät, kun aamulla himotti maitopitoinen smoothiejuoma enemmän kuin vesilasi ja pilsut.
 

Yhteistyössä