Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Parempi varoa kuin katua:rolleyes: Ehkä saatan hieman selvitellä taustoja, en kovin luottavaisesti kyllä käytä mitään mömmöjä:cautious:
Mulla muuten ei ollut mitään mömmöä eikä kierukkaakaan (usiessa hormoni) sen rinnalla. En uskonut minäkään, mutta kun siihen aikaan niitä ei voinut ostaa ilman vastaanottoa. Olihan se vähän outo juttu, kun ekan nappulan jälkeen nukuin kellon ympäri:cool:
 
vierailija
Opintokolosta ryömin tutkimaan interwebsin synkempää puolta.
Heippa minultakin! Luulin jo hetken, et postasit väärään laitteeseen, kun et vastannut mitään:D
Minua luultiin muuten yhtän päivänä krutiksi, kun mainitsin sisarosuuslainoista vuosikymmenien takaa. Olis varmaan aika päivittää ne tiedot jonnekin, kun eihän semmosta muualla maailmassa ole ollut?
 
Heippa minultakin! Luulin jo hetken, et postasit väärään laitteeseen, kun et vastannut mitään:D
Minua luultiin muuten yhtän päivänä krutiksi, kun mainitsin sisarosuuslainoista vuosikymmenien takaa. Olis varmaan aika päivittää ne tiedot jonnekin, kun eihän semmosta muualla maailmassa ole ollut?
melkein kaikkia harmaita luullaan aika-ajoin minuksi
 
Heippa minultakin! Luulin jo hetken, et postasit väärään laitteeseen, kun et vastannut mitään:D
Minua luultiin muuten yhtän päivänä krutiksi, kun mainitsin sisarosuuslainoista vuosikymmenien takaa. Olis varmaan aika päivittää ne tiedot jonnekin, kun eihän semmosta muualla maailmassa ole ollut?
Nyt meni kyllä ohi kovaa ja korkealta. Mitä sisasosuuslainat, mikä on väärä laite ja mihin pitäis päivittää mitä? :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä