vierailija
jooEn mä vaan tiedä. Tai siis, juu, jos jätän ne kokonaan ottamatta mutta voiko yhden kerran "unohdus" jo vaikuttaa?
jooEn mä vaan tiedä. Tai siis, juu, jos jätän ne kokonaan ottamatta mutta voiko yhden kerran "unohdus" jo vaikuttaa?
lähiomaisella on lapsuusajalta ollut jo kilpparin vajaatoiminta ja hänelle sanottiin, että jo yksi kerta voi heittää arvoja paljonkin...en sitten ihan tiedä miten se käytännössä kropassa näkyy ja tuntuu?En mä vaan tiedä. Tai siis, juu, jos jätän ne kokonaan ottamatta mutta voiko yhden kerran "unohdus" jo vaikuttaa?
PjaskaltaOstin kokeilun vuoksi kesäkurpitsaa ja aattelin kokeilla tällä reseptillä https://anna.fi/reseptit/vahahiilihydraattinen-pasta-kesakurpitsaa-yrttioljyn-ja-fetan-kera...onko kellään sanoa omien kokemusten pohjalta miltä tulee maistumaan?
En tosin aio leikata pastanohuiksi siivuiksi ettei tule ällötys olo..
Oletko maistanut vai päättelitkö?Pjaskalta
Päättelin kun siihen tulee sitruunamehua, persiljaa,minttua ja fetaa. omituinen yhdistelmäOletko maistanut vai päättelitkö?
Mun mielestä kuulostaa melkoisen raikkaalta, oikein hellepäivän sapuskaltaPäättelin kun siihen tulee sitruunamehua, persiljaa,minttua ja fetaa. omituinen yhdistelmä
Viittaatko tuohon kesäkurpitsaruokaan?Hellepäivänä pitää syödä suolaista ei makeaa.
Meillä on tästä electroluxin ultra silencerista vanhempi malli ja on todella hyvä, 100% äänetön se ei ole mutta selkeästi hiljaisempi kuin perusimurit ja rullaa ihanan kevyesti. Suosittelen siis tätä!Millaisia imureita ihmisillä on? Tarvittaisiin uusi,tehokas pieni ja äänetön.
Yks rikkinäinen löytyy...olen lainannut toisen ehjän ja ihan tarpeeksi tehokas tuo on.Millaisia imureita ihmisillä on?
Meillä on ollut joku ultra silencer mutta tarvitaan pienempi tai no paremminkin kapeampi.Meillä on tästä electroluxin ultra silencerista vanhempi malli ja on todella hyvä, 100% äänetön se ei ole mutta selkeästi hiljaisempi kuin perusimurit ja rullaa ihanan kevyesti. Suosittelen siis tätä!
https://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/polynimurit-ja-siivous/polynimurit/EUS8GREEN/electrolux-ultrasilencer-zen-polynimuri-eus8green?scid=SEM4320115276&utm_source=google_search&utm_medium=SEM&utm_campaign=adwords-dsa-kodin-tuotteet&utm_content=sda&gclid=EAIaIQobChMIhfCqs7zf4gIVE6maCh1PCQ1bEAAYASAAEgL-x_D_BwE
Mulla on tuo eikä todellakaan rullaa kevyesti. painava kone, Letku on jäykkä ja painava eikä taivu tai jousta hyvin. Vaikea imuroida, vänkää vastaan. Ainoa hyvä on se hiljaisuus. Muuten täysi pjaska.Meillä on tästä electroluxin ultra silencerista vanhempi malli ja on todella hyvä, 100% äänetön se ei ole mutta selkeästi hiljaisempi kuin perusimurit ja rullaa ihanan kevyesti. Suosittelen siis tätä!
https://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/polynimurit-ja-siivous/polynimurit/EUS8GREEN/electrolux-ultrasilencer-zen-polynimuri-eus8green?scid=SEM4320115276&utm_source=google_search&utm_medium=SEM&utm_campaign=adwords-dsa-kodin-tuotteet&utm_content=sda&gclid=EAIaIQobChMIhfCqs7zf4gIVE6maCh1PCQ1bEAAYASAAEgL-x_D_BwE
Onkohan sulla sit joku maanantai versio? Tai sit tuo vanhempi malli on ollut vaan äärimmäisen hyvä, koska tuo kyllä on oikein ketterä.Mulla on tuo eikä todellakaan rullaa kevyesti. painava kone, Letku on jäykkä ja painava eikä taivu tai jousta hyvin. Vaikea imuroida, vänkää vastaan. Ainoa hyvä on se hiljaisuus. Muuten täysi pjaska.
Varmaan. uudistus ei ole onnistunutOnkohan sulla sit joku maanantai versio? Tai sit tuo vanhempi malli on ollut vaan äärimmäisen hyvä, koska tuo kyllä on oikein ketterä.
Mikähän siinä on et monesti jos kehitetään joku todella hyvä ja toimiva laite, sit sitä täytyy kehittää ja uudistaa niin että siitä tulee ihan susiVarmaan. uudistus ei ole onnistunut
pitää keksiä että miten lähes saman sais tehtyä halvemmallaMikähän siinä on et monesti jos kehitetään joku todella hyvä ja toimiva laite, sit sitä täytyy kehittää ja uudistaa niin että siitä tulee ihan susi
Miksi ei voi jättää sitä tuotetta vaan ennalleen jollei oikeita parannuksia enää keksi?
Niin, ja nostaa kuitenkin vähä hintaa koska uudistunut hieno laitepitää keksiä että miten lähes saman sais tehtyä halvemmalla