Mitkäs kemut sulla on? Ja millainen kakku?Lisää kahvia ja kotitöitä.
Ja kakun kuorutus vielä.
Oon ollu taas jokusen päivän täältä pois niin en tiedä onko ollut puheissa
Mitkäs kemut sulla on? Ja millainen kakku?Lisää kahvia ja kotitöitä.
Ja kakun kuorutus vielä.
eipä poistuta paikalta ilman lupaaMitkäs kemut sulla on? Ja millainen kakku?
Pettää meitä irl:n kanssaeipä poistuta paikalta ilman lupaa
Tänään on miehen synttäritMitkäs kemut sulla on? Ja millainen kakku?
NiihPettää meitä irl:n kanssa
En mä oikeastaan itekkään huomannu poistuneeni, kattelin vaan et viimeisin ilmoitus oli tullut sunnuntainaeipä poistuta paikalta ilman lupaa
joo, oltiin hetkonen ip-bannissaJaa viimein pääsi palstalle kirjoittamaan
Jaa viimein pääsi palstalle kirjoittamaan
Ai teilläkin oli, mä ihmettelin kans et mitä helkkaria kun oli ip-porttikielto kun yritin kirjautua. Yritin mä silloin huoltokatkonkin aikaan tänne tulla mut pitivät katkoa niin pitkään etten sitten ehtinytjoo, oltiin hetkonen ip-bannissa
Kuulostaa ihanalta*pyyhkii kuolaa*Tänään on miehen synttärit
Täytekakussa on vaaleaa ja kaakaopohjaa,välissä on itetehtyä mansikkahilloa ja kermaa ja toisessa välissä on banaani-vaniljahilloa ja kermaa. Päälle kermavaahto ja koristeeksi itetehtyjä toffeepaloja
Näin joskus käy Olen pahoillani, mulla on paha irl riippuvuus Nyt on tosi paha kausi menossaPettää meitä irl:n kanssa
Synkkää on täälläkin Ja väsyttää ihan sikana koko ajan. Eilen oli aamulla vielä niin ihana lumipeitePäivää
Täällä on niin sateista ja synkkää ettei tunnu kyllä yhtään aamu eikä päivältä, piti valoja laittaa makkariinkin päälle kun oli niin hämärää...en tykkää yhtään tästä nytkyllä
Kuunnellaan mielen piristämiseks Niilon valoisia lauluja
Ai teilläkin oli, mä ihmettelin kans et mitä helkkaria kun oli ip-porttikielto kun yritin kirjautua. Yritin mä silloin huoltokatkonkin aikaan tänne tulla mut pitivät katkoa niin pitkään etten sitten ehtinyt
Ne oli ne lispetin karvapuheet varmaan, mitkä meni yp:n tunteisiinjoo, oltiin hetkonen ip-bannissa
IlmeisestiNe oli lispetin karvapuheet varmaan, mitkä meni yp:n tunteisiin
No milläs siitä saatais puolet tänne?täällä on jotain 15cm lunta
Niihjoo, oltiin hetkonen ip-bannissa
joo, oltiin hetkonen banaanit pyllyssä
Kuulostaa ihanalta*pyyhkii kuolaa*
Jälleen kerran toistan: lispetin ja jrutin juttuja, sanoudun näistä täysin irti*sanoutuu*voi tavaton miten ihanalta kuulostaakin
Jooh ja mä oon ollu kiltisti plussalla enkä ees tuhma ihme touhua huollon jälkeen.Ai teilläkin oli, mä ihmettelin kans et mitä helkkaria kun oli ip-porttikielto kun yritin kirjautua. Yritin mä silloin huoltokatkonkin aikaan tänne tulla mut pitivät katkoa niin pitkään etten sitten ehtinyt
Kuulostaa ihanalta*pyyhkii kuolaa*
Varastat meijjän muiden lumetTäällä on taas jonkin verran lunta maassa