Jotkut uskovaiset sekoavat. Ei käyttäydy tai puhu asiallisesti yms.Eikä oo.
Ite oot kokosentti!
Pyh!Päivi on paras! Nyt on sitten kaikki kiellettyä koska Päivi sanoi niin.
Ettäs tiedätte!
Päivihän käyttäytyy ja puhuu. On muute siviiliammatiltaan lääkäri.Jotkut uskovaiset sekoavat. Ei käyttäydy tai puhu asiallisesti yms.
Ei ole mitä netistä olen lukenut. Ja se on tiukkapipo. Olisi pysynyt lääkärinä.Päivihän käyttäytyy ja puhuu. On muute siviiliammatiltaan lääkäri.
Slurps *nuolaisee naamasta*Päivää
Mä olin kiltisti mutta silti sain bannin vähäksi aikaaSä olit kiltisti. Jopa harmaat sai bannin...
Mulla tuli ilmoitus että kaksplussan selain on kaatunut. Ei mitään muuta. Ei bannia, mutta olenkin harmaaMä olin kiltisti mutta silti sain bannin vähäksi aikaa
Mäkin mietin viime yönä lissun karvoja..Niitä on joka paikassa.
Sama täällä.
Ok..wink wink lispetti!Päivihän sheivaa ja trimmaa. On muute siviiliammatiltaan trimmaaja.
Mulle ilmoitti että ip-osoitteesi on porttikiellossa. Jonkin aikaa meni ennen kuin pääsi taas kirjoittamaan. Luulisin että johtui ihan huollostaMulla tuli ilmoitus että kaksplussan selain on kaatunut. Ei mitään muuta. Ei bannia, mutta olenkin harmaa
Mä en taida olla mistään samaa mieltä. Joissakin asioissa olen vanhanaikainen.Päivi on tiukkis (niinkä pitääki olla) ja ehkä pikkasen joskus hössöttöö likkaa Raamattunsa kanssa mutta perusvire sillä on oikea. Meikä wanhanaikasena immeisenä on monista asioista samoilla kannoilla.
Kääk! Nyt on naama märkä.Slurps *nuolaisee naamasta*
Kääk! Nyt on naama märkä.
Ellu meni tirsoille... Rakas, nyt olemme kahden.
JaahaRöyh...*lampsii ottamaan pienet tirsat*
JooEllu meni tirsoille... Rakas, nyt olemme kahden.