vierailija
Kollou henttiKooha jantti
Kollu entti konessa untti koqela antti konun minttiKollou hentti
Olet vain kateellinenHuomenta
ja heti kun täällä hiukan ittensä sohvalle oikasee niin on kaiken maailman jantterit nuolemassa Aqelaa
Honttikuomenta!Huomenta
ja heti kun täällä hiukan ittensä sohvalle oikasee niin on kaiken maailman jantterit nuolemassa Aqelaa
Päivi on kuulemma tosi mukava ihminen, siis niiku ihmisenä. Kansanedustajakaverit tykkää, vaikkei mielipiteitään sulattais.Mä tykkään Päivistä!
Katsoin kun Veitola oli Räsäsillä yökylässä, niin sai vähän lisäosviittaa Päkästä.
leikataan kontti niiltä kontti vepomalikeet kontti pois konttiHonttikuomenta!
Koikataanlentti kooltanintti kopomalihkeetventti koispontti!
Ja viestin lukemiseen meneeki sit puoli tuntia, mut onneks mulla on tänään aikaa...Honttikuomenta!
3? Sehän tekee melkein jo 50 % palstasta.meitähän on täällä jo ainaski 3 Päivin faniklubilaista
Voi käydä niin että silti ei ymmärrä.Ja viestin lukemiseen meneeki sit puoli tuntia, mut onneks mulla on tänään aikaa...
Sä viitsit yrittää?Ja viestin lukemiseen meneeki sit puoli tuntia, mut onneks mulla on tänään aikaa...
Mulle tulee kontista joku päreestä tehty reppu (mikäsenniminytoli) mieleen.Sä viitsit yrittää?
Mä annan olla. En kuitenkaan mitään konteista tajua.
Koppaa hyntti koinaan sentti, kooshintti kos intti koinmanttiKollu entti konessa untti koqela antti konun mintti
Mulle tulee kontista joku päreestä tehty reppu (mikäsenniminytoli) mieleen.
Koojontti, käinnontti kemontti keemme tontti!Honttikuomenta!
Katoin vaa onko paikalla yhtään pilkunviilaajaa.Löytyhän se!tuo kopomalijutska on kyllä nyrjähtäny jotenkin vääräks