Tai kuolaimet!Sulle niin sopis samettihame ja isot korvikset
Tai kuolaimet!Sulle niin sopis samettihame ja isot korvikset
Sekin vaihtoehto tuli mieleen. Piiskaa hepan pyllylle ja Valtot totoriviä täyttämään.Tai kuolaimet!
Mutku niissä paljaissa kohdissa ei taas sitten ollut yhtään karvoja!Jos se oliki liimannu. Siis varmaan oli karvanen jo ennestään, mut ajatteli että ei se riitä alkuunkaan.
Kilkuttimista tulee kyllä mieleen KalaMies!Ai mä kuvittelin, että se oli ihan julkista tietoo...ainahan hän niistä kilkuttimistaan on täällä kertonut
Etkö sä huomannu, se oli sheivannu jotkut kohdat paljaaksi ja ne aukkohakkuut muodosti tekstin "marry me?"Mutku niissä paljaissa kohdissa ei taas sitten ollut yhtään karvoja!
Mun teki sillon kyllä hirveesti mieli kysyä siltä, että heiluuko ne tuulessa samalla lailla kun hiukset mutten kehannut
Aattele jos hän kilisee oikeesti aina kun tulee..astuu huoneeseen tai ylipäätään aina kun tuleeKoska kilisee kun tulee!
Ois pitänyt varmaan heittää haarat auki ja laittaa alapäähän sheivi missä lukee ''Nevä''Etkö sä huomannu, se oli sheivannu jotkut kohdat paljaaksi ja ne aukkohakkuut muodosti tekstin "marry me?"
Koliseekintti kollessaantuntti kojantti koliseehentti kennessäänmontti.Aattele jos hän kilisee oikeesti aina kun tulee..astuu huoneeseen tai ylipäätään aina kun tulee
Kuuluukohan se kilinä aina joulunaikaan samalta kun joulukellot?
*korsktintti kopsahtaarentti*
Tai heilutellu träpperillä helikopteria ja sanonu et nait vain neitsyitä.Ois pitänyt varmaan heittää haarat auki ja laittaa alapäähän sheivi missä lukee ''Nevä''
Se kaveri oli ihan liian karvainen mun makuun, tykkään kyllä jos miehellä on karvoja...mutta ei niitä saa olla niin, että näyttävät päällä joko laamapaidalta tai punostyöltäTai heilutellu träpperillä helikopteria ja sanonu et nait vain neitsyitä.
Täällä on poikiakin lukemassa teidän tuhmuuksia
Ok, ok, uskonhan minä vähemmälläkin
Karvakuonolla on paljon tukkaa, mutta lyhyet ja sellanen hieno parta (välillä kasvattaa). Muuten ei oo karvoja paitti kainaloissa ja siellä.Se kaveri oli ihan liian karvainen mun makuun, tykkään kyllä jos miehellä on karvoja...mutta ei niitä saa olla niin, että näyttävät päällä joko laamapaidalta tai punostyöltä
Jaa mun luona?ja siellä.
Onpas, katso sängyn alleJaa mun luona?
Eihän kyllä ole
Me mentiin unille ysiltä ja herättiin kuudelta.ettekö te nuku koskaan?