Aqela
Pitää maistaa.Mikään ei muuten ole parempaa, kun karjalanpiirakat, johon kauhoo suoraan kulhosta vähän karjalanpaistilihoja ja lientä päälle
Piirakat munavoilla tulevat hyvänä kakkosena.
Pitää maistaa.Mikään ei muuten ole parempaa, kun karjalanpiirakat, johon kauhoo suoraan kulhosta vähän karjalanpaistilihoja ja lientä päälle
Piirakat munavoilla tulevat hyvänä kakkosena.
Mä tein pizzapohjan kukkakaalista, kananmunasta ja mozzarellajuustosta, oli huisin hyvää!Jooh, välillä on työlästä. Tosin mies tekee ite paljon ruokiaan.
Mulle jää enemmän kaikki nuo leivonnaiset,hillot,sinapit yms herkut. Välillä teen sitten miehelle ruokaakin.
Toisaalta tykkään kovasti tehä itse ja nykyään aika helpppo tehä vaikka hilloja ja marmeladia ja jäätelöä
Harmittaa vaan ettei mies voi syödä pizzaa,pastaa,eineksia ja vaikka ihanaa suklaata ihan noin vaan
Joo huomasin saman jo aikasemminhttps://www.is.fi/kotimaa/art-2000006254338.html
Höh. Uutisankkuri Kari Toivonen on kuollu.
Onko muita jotka piti sitä lapsena aina hauskempana kuin Arvi Lindiä? Karilla oli aina pieni hymy lopuksi, Arvin ilme oli aina ihan synkkä kuin ois just lukenu Hiroshiman uutisia. Kaipa Arvi oli sit showmies muutoin...
Olen syönyt mitä olen ottanut. Mun pitää olla tosi kipeä että ei maistu. Tai siis korkea kuume.Tuleeko teille muille kipeenä mielitekoja jotka saattavat jäädä joko kokonaan tai osittain syömättä, kun ei teekään enää mieli kun ruoka on valmista tai pitserian tuotokset kotona?
Mulla on jääkaapissa tällä hetkellä: puolikas pizza, puolikas chiquita, lautasellinen riisipuuroa, leipäviipale (josta puraisin peräti kerran).
No höh! Kepeitä multia hänelle.https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006254338.html
Höh. Uutisankkuri Kari Toivonen on kuollu.
Onko muita jotka piti sitä lapsena aina hauskempana kuin Arvi Lindiä? Karilla oli aina pieni hymy lopuksi, Arvin ilme oli aina ihan synkkä kuin ois just lukenu Hiroshiman uutisia. Kaipa Arvi oli sit showmies muutoin...
Joo mulla taas tulee ja menee kaikenmaailman mielitekoja, mutta sitten saan herkästi huonon olon kun ja jos niitä himoja seurailenOlen syönyt mitä olen ottanut. Mun pitää olla tosi kipeä että ei maistu. Tai siis korkea kuume.
Mulla ei myöskään jää mitään.Olen syönyt mitä olen ottanut. Mun pitää olla tosi kipeä että ei maistu. Tai siis korkea kuume.
Sanos muuta.Mulla ei myöskään jää mitään.
Oon kyllä sellanen syöppö että toista saa hakea!
Ehkä me ollaan ne joiden piti syödä aina lautanen tyhjäks tai muuten ei hyvä heilunu. Tai joku muu yhtä pätevä tekosyy!Sanos muuta.
No ei tuleTuleeko teille muille kipeenä mielitekoja jotka saattavat jäädä joko kokonaan tai osittain syömättä, kun ei teekään enää mieli kun ruoka on valmista tai pitserian tuotokset kotona?
Mulla on jääkaapissa tällä hetkellä: puolikas pizza, puolikas chiquita, lautasellinen riisipuuroa, leipäviipale (josta puraisin peräti kerran).
Joo, itse olisin monesti tarvinnut sitä sädekehä-hymiötä...Ehkä me ollaan ne joiden piti syödä aina lautanen tyhjäks tai muuten ei hyvä heilunu. Tai joku muu yhtä pätevä tekosyy!
Ot: hitto kun ei oo sädekehähymiöö, eikä tonttuhymiöö, eikä räkähymiöö jne!
Pitäis vaatia vanhat hymiöt takas, näiden lisäks!
Mä syön myöhemmin, jos jaksan..juoman otan kyllä mukaan sohvalleNo ei tule
Ehkä, jos joku muu tekee sen voikun, saattaa jättää osan syömättä. Mutta jos nyt itse näkee sen vaivan, että raahautuu keittiöön, etsii tarveaineet, voitelee ja täyttää leivän, lastaa kaikki kamat takaisin jääkaappiin, ottaa juoman kyytipojaksi ja raahautuu takaisin sohvalle, niin kyllä se leipä silloin syödään
Tuleeko teille muille kipeenä mielitekoja jotka saattavat jäädä joko kokonaan tai osittain syömättä, kun ei teekään enää mieli kun ruoka on valmista tai pitserian tuotokset kotona?
Meillä ei mies tykkää kukkakaalista. Mantelijauhosta en tiiä menisköMä tein pizzapohjan kukkakaalista, kananmunasta ja mozzarellajuustosta, oli huisin hyvää!
Jotkut käyttää viljojen sijaan jauhettua mantelia.
Jotenkin kai niitä voi sovellella...
Taas se lisbetti sotkee ihmisten välitOnko Akkela nykyään kääntänyt kelkkansa kun nuoleskelee lispua ja toi toinen lirputtelija on sivussa?
Josta tulikin mieleeni:No ei tule
Ehkä, jos joku muu tekee sen voikun, saattaa jättää osan syömättä. Mutta jos nyt itse näkee sen vaivan, että raahautuu keittiöön, etsii tarveaineet, voitelee ja täyttää leivän, lastaa kaikki kamat takaisin jääkaappiin, ottaa juoman kyytipojaksi ja raahautuu takaisin sohvalle, niin kyllä se leipä silloin syödään
Mun lapset on laiskoja ja palveluhaluttomiaJosta tulikin mieleeni:
Eikö sulla oo lapsia?
Pätkätyöllisyyden laajuutta tai työttömyyttä ei haluttu meillä tunnustaa.
Meillä työllisyysaste kotitöissä nousi 100%:iin määriteltyäni meidän koko kotiväestön työikäisiksi ja työkelpoisiksi! Elokuussa kausi- ja satunnaisvaihteluista puhdistettu luku oli 72,4%.*tekee aaltoja yksin sohvalla*
Nyt on glögiä!
Ainoa oikea glögi:
katso liitettä 8141
Porkkanaraastetta sekaan ja kaikemmaan siämeniä!!!!!Nyt tekemään sämpylöitä Karsean Viljaisista jauhoista.
Marlin mustikkaglögi on parempaaJosta tulikin mieleeni:
Eikö sulla oo lapsia?
Pätkätyöllisyyden laajuutta tai työttömyyttä ei haluttu meillä tunnustaa.
Meillä työllisyysaste kotitöissä nousi 100%:iin määriteltyäni meidän koko kotiväestön työikäisiksi ja työkelpoisiksi! Elokuussa kausi- ja satunnaisvaihteluista puhdistettu luku oli 72,4%.*tekee aaltoja yksin sohvalla*
Nyt on glögiä!
Ainoa oikea glögi:
katso liitettä 8141