Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jooh, välillä on työlästä. Tosin mies tekee ite paljon ruokiaan.
Mulle jää enemmän kaikki nuo leivonnaiset,hillot,sinapit yms herkut. Välillä teen sitten miehelle ruokaakin.
Toisaalta tykkään kovasti tehä itse ja nykyään aika helpppo tehä vaikka hilloja ja marmeladia ja jäätelöä :)
Harmittaa vaan ettei mies voi syödä pizzaa,pastaa,eineksia ja vaikka ihanaa suklaata ihan noin vaan
Mä tein pizzapohjan kukkakaalista, kananmunasta ja mozzarellajuustosta, oli huisin hyvää!
Jotkut käyttää viljojen sijaan jauhettua mantelia.
Jotenkin kai niitä voi sovellella...
 
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006254338.html

Höh. Uutisankkuri Kari Toivonen on kuollu.:unsure:
Onko muita jotka piti sitä lapsena aina hauskempana kuin Arvi Lindiä? Karilla oli aina pieni hymy lopuksi, Arvin ilme oli aina ihan synkkä kuin ois just lukenu Hiroshiman uutisia. Kaipa Arvi oli sit showmies muutoin...
Joo huomasin saman jo aikasemmin:(
Mulla jäi hänestä sellanen mielikuva, että oli kiltti ja lempeä ihminen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Aqela
Tuleeko teille muille kipeenä mielitekoja jotka saattavat jäädä joko kokonaan tai osittain syömättä, kun ei teekään enää mieli kun ruoka on valmista tai pitserian tuotokset kotona?

Mulla on jääkaapissa tällä hetkellä: puolikas pizza, puolikas chiquita, lautasellinen riisipuuroa, leipäviipale (josta puraisin peräti kerran).
Olen syönyt mitä olen ottanut. Mun pitää olla tosi kipeä että ei maistu. Tai siis korkea kuume.
 
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006254338.html

Höh. Uutisankkuri Kari Toivonen on kuollu.:unsure:
Onko muita jotka piti sitä lapsena aina hauskempana kuin Arvi Lindiä? Karilla oli aina pieni hymy lopuksi, Arvin ilme oli aina ihan synkkä kuin ois just lukenu Hiroshiman uutisia. Kaipa Arvi oli sit showmies muutoin...
No höh!:unsure: Kepeitä multia hänelle.
En muista, että oisin vertaillu heitä.

Mutta, maikkarin Estoniauutisen muistan:
”Estonia meren pohjassa, ankkureina Urpo Martikainen ja Leena Kaskela”
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tuleeko teille muille kipeenä mielitekoja jotka saattavat jäädä joko kokonaan tai osittain syömättä, kun ei teekään enää mieli kun ruoka on valmista tai pitserian tuotokset kotona?

Mulla on jääkaapissa tällä hetkellä: puolikas pizza, puolikas chiquita, lautasellinen riisipuuroa, leipäviipale (josta puraisin peräti kerran).
No ei tule :confused:
Ehkä, jos joku muu tekee sen voikun, saattaa jättää osan syömättä. Mutta jos nyt itse näkee sen vaivan, että raahautuu keittiöön, etsii tarveaineet, voitelee ja täyttää leivän, lastaa kaikki kamat takaisin jääkaappiin, ottaa juoman kyytipojaksi ja raahautuu takaisin sohvalle, niin kyllä se leipä silloin syödään :coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
No ei tule :confused:
Ehkä, jos joku muu tekee sen voikun, saattaa jättää osan syömättä. Mutta jos nyt itse näkee sen vaivan, että raahautuu keittiöön, etsii tarveaineet, voitelee ja täyttää leivän, lastaa kaikki kamat takaisin jääkaappiin, ottaa juoman kyytipojaksi ja raahautuu takaisin sohvalle, niin kyllä se leipä silloin syödään :coffee:
Mä syön myöhemmin, jos jaksan..juoman otan kyllä mukaan sohvalle:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo
Tuleeko teille muille kipeenä mielitekoja jotka saattavat jäädä joko kokonaan tai osittain syömättä, kun ei teekään enää mieli kun ruoka on valmista tai pitserian tuotokset kotona?

Mulla on jääkaapissa tällä hetkellä: puolikas pizza, puolikas chiquita, lautasellinen riisipuuroa, leipäviipale (josta puraisin peräti kerran).
:unsure::(
 
No ei tule :confused:
Ehkä, jos joku muu tekee sen voikun, saattaa jättää osan syömättä. Mutta jos nyt itse näkee sen vaivan, että raahautuu keittiöön, etsii tarveaineet, voitelee ja täyttää leivän, lastaa kaikki kamat takaisin jääkaappiin, ottaa juoman kyytipojaksi ja raahautuu takaisin sohvalle, niin kyllä se leipä silloin syödään :coffee:
Josta tulikin mieleeni:
Eikö sulla oo lapsia? :sneaky::D

Pätkätyöllisyyden laajuutta tai työttömyyttä ei haluttu meillä tunnustaa.
Meillä työllisyysaste kotitöissä nousi 100%:iin määriteltyäni meidän koko kotiväestön työikäisiksi ja työkelpoisiksi!:sneaky: Elokuussa kausi- ja satunnaisvaihteluista puhdistettu luku oli 72,4%.:coffee:*tekee aaltoja yksin sohvalla*


Nyt on glögiä!:X3:
Ainoa oikea glögi:

upload_2019-9-28_18-48-28.jpeg
 
Josta tulikin mieleeni:
Eikö sulla oo lapsia? :sneaky::D

Pätkätyöllisyyden laajuutta tai työttömyyttä ei haluttu meillä tunnustaa.
Meillä työllisyysaste kotitöissä nousi 100%:iin määriteltyäni meidän koko kotiväestön työikäisiksi ja työkelpoisiksi!:sneaky: Elokuussa kausi- ja satunnaisvaihteluista puhdistettu luku oli 72,4%.:coffee:*tekee aaltoja yksin sohvalla*


Nyt on glögiä!:X3:
Ainoa oikea glögi:

katso liitettä 8141
Mun lapset on laiskoja ja palveluhaluttomia :cautious:
 
Josta tulikin mieleeni:
Eikö sulla oo lapsia? :sneaky::D

Pätkätyöllisyyden laajuutta tai työttömyyttä ei haluttu meillä tunnustaa.
Meillä työllisyysaste kotitöissä nousi 100%:iin määriteltyäni meidän koko kotiväestön työikäisiksi ja työkelpoisiksi!:sneaky: Elokuussa kausi- ja satunnaisvaihteluista puhdistettu luku oli 72,4%.:coffee:*tekee aaltoja yksin sohvalla*


Nyt on glögiä!:X3:
Ainoa oikea glögi:

katso liitettä 8141
Marlin mustikkaglögi on parempaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä