Vaikken oo kipeenä, niin mielitekoja riittää... nyt alko tehdä mieli tiramisua...ja itse rauhassa tekemää pizzaa, ja koko Italiaa...
Kiristä niitä. Kutsu sitä motivoinniksiMun lapset on laiskoja ja palveluhaluttomia
Palsta on aina jumissa kun mä laitan tulemaan täyslaidallisen painavaa asiaa.Ja iltaa kaikille!
Ja minkä takia joutuu odottamaan 20s viestien välillä?
Tää olis kyllä aika hyvä idea! Sit ohjeen sijaan tallentas vihkoon vaan ruokaketju s.245 niin tietäs miltä sivulta löytyis joku tietty reseptiTäytys aloittaa reseptiketju!
Tiiä vaikka joku höveli vuotais jonkun salaisen, maukkaan, suvussa kulkeneen reseptin!
Marlin mustikkaglögi on parempaa
En oo kuullutkaan moisesta . paitsi nytMarlin mustikkaglögi on parempaa
KorjasinPalsta on aina jumissa kun mä laitan tulemaan täyslaidallisen KalaMiehelle.
Mä puhun näet aina vain fiktiota.
Mä en tiedä, mutta oon muutenkin niin hidas kirjoittaan että se aika kuluu melkein siinäJa iltaa kaikille!
Ja mä alan olla jo melko kypsä noihin sun juttuihis.Mä puhun näet aina vain raakoja faktoja.
Sulle juotetaan väkisin mustikkaglögiä palstalaisten pikkujouluissa.
HEI, ootkos syöny k-kaupassa myytävää tiramisujäätelöö??Vaikken oo kipeenä, niin mielitekoja riittää... nyt alko tehdä mieli tiramisua...ja itse rauhassa tekemää pizzaa, ja koko Italiaa...
En oo maistanut, voisin toki maistaa mut ennen joulua, mä oon niin perinneihminen että jouluun ei kuulu erikoisglögitkään.Tämmöinen:
katso liitettä 8142
Uhkaile niitä mustikkaglögillä!Mun lapset on laiskoja ja palveluhaluttomia
Ei toimi. Ovat laiskuuden ja palveluhaluttomuuden ohella sen verran näsäviisastelijoita.Kiristä niitä. Kutsu sitä motivoinniksi
No tuo voisi toimia. Uhkailu meillä on ainoa keino saada joku asia tehdyksiUhkaile niitä mustikkaglögillä!
Mutt sitten mä oksennan ne glögit teidän päälleSulle juotetaan väkisin mustikkaglögiä palstalaisten pikkujouluissa.
Tuskin olet ainoa joka oksentaa kyseisissä pippaloissa.Mutt sitten mä oksennan ne glögit teidän päälle
Jotakin sellaista.Ehkä me ollaan ne joiden piti syödä aina lautanen tyhjäks tai muuten ei hyvä heilunu. Tai joku muu yhtä pätevä tekosyy!
Ot: hitto kun ei oo sädekehähymiöö, eikä tonttuhymiöö, eikä räkähymiöö jne!
Pitäis vaatia vanhat hymiöt takas, näiden lisäks!
Joo tuo on ärsyttävää. Jonkun parin lauseen kirjoittamiseen menee se muutama sekka, sitten pitää odottaa kymmenen sekuntia, että saat jonkun tyhjänpäiväisen kommentin sinne nyt väliin.Ja iltaa kaikille!
IltaaJa iltaa kaikille!
En ees uskalla kysyä mitä muuta meille meinaat tarjoilla.Tuskin olet ainoa joka oksentaa kyseisissä pippaloissa.
Ai täällä on ollut jotkut erilaiset? Onko siitä kauan kun ne vaihtu?Jotakin sellaista.
Mä kaipaan vanhoja hymiöitä.