Mitä kahvia?Sä voit tuoda sit jotain Canadalaista viiniä Mä tuon vaikka crowmoorea
Ja kahvia
Mitä kahvia?Sä voit tuoda sit jotain Canadalaista viiniä Mä tuon vaikka crowmoorea
Ja kahvia
Taasko Lisbetti haukkuu toisia harmaana?Taisi sun sairaus olla vain tapa ja toive saada haleja ja myötätuntoa.
Tosi sairaat eivät juokse eikä tanssi.
Alkkis.
Mielelläni tuon.Sä voit tuoda sit jotain Canadalaista viiniä Mä tuon vaikka crowmoorea
Ja kahvia
Ei Algoma ole noin ilkeä kuin sinä, sitä paitsi kaikki täällä tuntee kyllä sinutAlkkis tarkoitti tässä tapauksessa "Algoma". Älä yritäkään sotkea lyhenteitä.
Huoli pois, ei täällä haukuta. Täällä juuaan, syyään ja oksennetaan.Taasko Lisbetti haukkuu toisia harmaana?
Pelican Rouge rich blendiä, ja tarjouksesta vaaleaa juhlamokkaa (ja jääkaapista puolikkaan juhlamokka paketin mikä edelleen siellä roikkuu) täällä tuntuu sellaisen juojia olevanMitä kahvia?
Algoma on mun mielestä paljon ilkeämpi kuin Lispetti.Ei Algoma ole noin ilkeä kuin sinä, sitä paitsi kaikki täällä tuntee kyllä sinut
Ellu nyt tuskin ihan oikeesti juoksentelee tuolla kämpällä .Taisi sun sairaus olla vain tapa ja toive saada haleja ja myötätuntoa.
Tosi sairaat eivät juokse eikä tanssi.
Alkkis.
Algoma välillä kirjoittaa silleen hassusti, että monet, minäkin tällä kertaa, en päässy jyvälle. Luulin, että joku ilkeilee Ellulle.Algoma on mun mielestä paljon ilkeämpi kuin Lispetti.
Algoma.
Algoman I pädissä on jokin vialla, se ei salli kirjautumista aina eikä pidä kirjautumista.Algoma välillä kirjoittaa silleen hassusti, että monet, minäkin tällä kertaa, en päässy jyvälle. Luulin, että joku ilkeilee Ellulle.
Ollaan näköjään tultu herkkiksiks kun on ollu niin paljon kaikenlaista kirjoittajaa.
Algoma ei ainakaan mitään pahaa tarkoita, se tiietään.
Algoman pitäis kirjautua niin ei mee glögit ja mustikkajuomat sekaisin.
No voi perhana. Mikä noita omppulaitteita vaivaa kun niin kovin yrittävät lähteä lentoon! Omanikin lens kädestä veskin lattialle! Onneks selvis pienellä naarmulla.Algoman I pädissä on jokin vialla, se ei salli kirjautumista aina eikä pidä kirjautumista.
Pudotin sen lattialle ja se nolostui siitä.
Missämissä?HEI, ootkos syöny k-kaupassa myytävää tiramisujäätelöö??
En yleensä syö kuin noi alkoholilta maistuvat/kuulostavat jäätelöt ja tuo ed.main on ihana! Suosittelen!
Missämissä?
Jaa siis sulle ei maistu kuin alkoholijäätelöt? Kuulostat AA-kodista karanneelta joka todistelee kaikille "mä oon kuivilla, mä OON kuivilla, mut ostin tän amareton vaan tiramisuun, öö siis mä teen 5 tiramisua niin siksi 2 amarettoa..."
Meni jo iliman! Kokeilen noita Jäätävän viljaisia jauhoja ensin ihan sellaisenaan, kun en oo niitä ennen kokeillu.Porkkanaraastetta sekaan ja kaikemmaan siämeniä!!!!!
Etkö sä enää haaveile pullista?Meni jo iliman! Kokeilen noita Jäätävän viljaisia jauhoja ensin ihan sellaisenaan, kun en oo niitä ennen kokeillu.
Siellä ne rakkaudella muovaillut kullanmurut nyt pellillä innoissaan kohoamassa ja puhkuu innosta päästä mun suukkuun.
Siis se on tärkeintä että hiivatasapaino säilyy. Aina kun tuntuu pää liian selkeältä ja kroppa hyvinvoivalta, pitää hoitaa se tilanne joko sämpylällä tai pullalla.Etkö sä enää haaveile pullista?
Mikäs ruokalaji petturi jantteri se sinä oikein oot?