vierailija
Hienoa että olet kotona.
Mitä jos rekkautuisit? Ois komee nikki "Umppariina" tai "Englantilainen (umppari)potilas". Sen leffan mukaan.
Täytyy harkita
Hienoa että olet kotona.
Mitä jos rekkautuisit? Ois komee nikki "Umppariina" tai "Englantilainen (umppari)potilas". Sen leffan mukaan.
KiitosVarmasti nukutti hyvin kotona.
Mukavaa päivää ja pikaista toipumista.
Kiitos*halaus*
Ihanaa että oot päässyt jo kotiin! Kotona on paljon mukavampi toipua omassa tahdissa kuin sairaalassa, itse ainakin tunnen oloni siellä kipemmäksi kuin kotona
Millainen vointi sulla on? Onko leikkauskohta kovin kipeä? Kuinka pitkä toipumisaika tuossa muuten on? Siis noin suunnilleen, yksilöllistähän se toki onKiitos
Niin on.
Oisit kuorruttanut ensimmäiset suklaallaKaurakeksejä miehelle kahville.
Ekat ehti ruskistua vähän liikaa.
Ei oo sopivaa suklaata kotona. Mies ei pysty tavallista suklaata syömään,tulee vatsaoireita. Tällä hetkellä näyttää siltä että vain jääsuklaa ja royal sopivat.Oisit kuorruttanut ensimmäiset suklaalla
Mä heräsin äsken ovikellon plimputukseen ja sain hetken päästä eteeni juustoaterian. Kaveri oli saanut ahaa elämyksen koiran kanssa kävellessä, että hakee mulle jotain syötävää
Ihan hyvä olo on nyt.Millainen vointi sulla on? Onko leikkauskohta kovin kipeä? Kuinka pitkä toipumisaika tuossa muuten on? Siis noin suunnilleen, yksilöllistähän se toki on
Ihana ystävä sullaOisit kuorruttanut ensimmäiset suklaalla
Mä heräsin äsken ovikellon plimputukseen ja sain hetken päästä eteeni juustoaterian. Kaveri oli saanut ahaa elämyksen koiran kanssa kävellessä, että hakee mulle jotain syötävää
Mitä on jääsuklaa?Ei oo sopivaa suklaata kotona. Mies ei pysty tavallista suklaata syömään,tulee vatsaoireita. Tällä hetkellä näyttää siltä että vain jääsuklaa ja royal sopivat.
Kiva ajatus kaverilta
Ja välillä ei voi oikein istua kun tulee sellainen ikävä paineen tunne ja sitten on vaan seisottava, välillä se tulee seisoessa ja sitten on istuttava ja välillä se tulee istuessa ja seisoessa joten silloin on vain oltava vähän selällään, vähän takakenossa.Ihan hyvä olo on nyt.
Yölläkään ei onneksi koskenut mihinkään, mutta kun nousin ylös aamulla niin oli heti seisoessa sellainen paine ja kiristyskipu haavoissa. Särkylääkettä naamaan niin helpotti. Ei oikein voi nauraa tai yskiä tms ne tuntuu mahassa ikävältä. Ja Täytyy nyt olla ponnistelematta eikä saa kantaa mitään kovin painavaa.
Tähystyksellä leikkaus tehtiin eli kolme reikää on mahassa, isoin reikä on tossa navan yläpuolella, se mistä kamera meni sisään ja se on kipein. sairaslomaa laittoivat kolmeviikkoa.
Siinä on mm kookosrasvaa ja palmuydinöljyä ,maitojauheita,soijaa,kaakaojauhetta,makuaineita.Sulaa huoneenlämmössäMitä on jääsuklaa?
AhaaSiinä on mm kookosrasvaa ja palmuydinöljyä ,maitojauheita,soijaa,kaakaojauhetta,makuaineita.Sulaa huoneenlämmössä
Itsetehtyvä vähän parempi kuin teollinen jääsuklaa,jos jaksaa ja viittii tehä.Jää pois nuo soijat ja palmuydinöljy
Ai niin joo, sun miehellä oli nää ongelmat sen vattan kanssaEi oo sopivaa suklaata kotona. Mies ei pysty tavallista suklaata syömään,tulee vatsaoireita
Kiva ajatus kaverilta
Joo hän saa aina sillon tällön näitä ideoita, kerran tuli tänne pizzojen kanssa kun olin kipeenä ja syötiin ja rupateltiin ja monet kerrat on käyty yhdessä tien toisella puolella kiinalaisessa syömässä jotainIhana ystävä sulla
Ei, mutta meen huomenna lääkäriin.Joko Elenan flunssa on paranemaan päin?
Hyvä kun käyt lääkärissäEi, mutta meen huomenna lääkäriin.
Kiitos!Jääsuklaata voi ite helposti ite sulattamalla kookosrasvaa ja suklaata ja lisäämällä vaikka piparminttuöljyä tai vaikka kuivattuja hedelmänpaloja tai pähkinöitä. Jos pystyy tavallista suklaata syömään,niin helppoa.
Hyvä tulee myös käyttämällä kaakaovoita ja kaakaojauhetta ja joko kookosöljyä tai kookosrasvaa.
*Roiskii tukkaveet päälle* roiskis loiskis