Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kaurakeksejä miehelle kahville. :)
Ekat ehti ruskistua vähän liikaa. :unsure:
Oisit kuorruttanut ensimmäiset suklaalla:p

Mä heräsin äsken ovikellon plimputukseen ja sain hetken päästä eteeni juustoaterian. Kaveri oli saanut ahaa elämyksen koiran kanssa kävellessä, että hakee mulle jotain syötävää:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oisit kuorruttanut ensimmäiset suklaalla:p

Mä heräsin äsken ovikellon plimputukseen ja sain hetken päästä eteeni juustoaterian. Kaveri oli saanut ahaa elämyksen koiran kanssa kävellessä, että hakee mulle jotain syötävää:love:
Ei oo sopivaa suklaata kotona. :unsure: Mies ei pysty tavallista suklaata syömään,tulee vatsaoireita. Tällä hetkellä näyttää siltä että vain jääsuklaa ja royal sopivat.
Kiva ajatus kaverilta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Millainen vointi sulla on? Onko leikkauskohta kovin kipeä? Kuinka pitkä toipumisaika tuossa muuten on? Siis noin suunnilleen, yksilöllistähän se toki on:)
Ihan hyvä olo on nyt. (y)
Yölläkään ei onneksi koskenut mihinkään, mutta kun nousin ylös aamulla niin oli heti seisoessa sellainen paine ja kiristyskipu haavoissa. Särkylääkettä naamaan niin helpotti. Ei oikein voi nauraa tai yskiä tms ne tuntuu mahassa ikävältä. Ja Täytyy nyt olla ponnistelematta eikä saa kantaa mitään kovin painavaa.

Tähystyksellä leikkaus tehtiin eli kolme reikää on mahassa, isoin reikä on tossa navan yläpuolella, se mistä kamera meni sisään ja se on kipein. sairaslomaa laittoivat kolmeviikkoa.
 
vierailija
Ihan hyvä olo on nyt. (y)
Yölläkään ei onneksi koskenut mihinkään, mutta kun nousin ylös aamulla niin oli heti seisoessa sellainen paine ja kiristyskipu haavoissa. Särkylääkettä naamaan niin helpotti. Ei oikein voi nauraa tai yskiä tms ne tuntuu mahassa ikävältä. Ja Täytyy nyt olla ponnistelematta eikä saa kantaa mitään kovin painavaa.

Tähystyksellä leikkaus tehtiin eli kolme reikää on mahassa, isoin reikä on tossa navan yläpuolella, se mistä kamera meni sisään ja se on kipein. sairaslomaa laittoivat kolmeviikkoa.
Ja välillä ei voi oikein istua kun tulee sellainen ikävä paineen tunne ja sitten on vaan seisottava, välillä se tulee seisoessa ja sitten on istuttava ja välillä se tulee istuessa ja seisoessa joten silloin on vain oltava vähän selällään, vähän takakenossa. :unsure:
Ihanaa kun tänään illalla pääsisi sitten vihdoinkin suihkuun  :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ei oo sopivaa suklaata kotona. :unsure: Mies ei pysty tavallista suklaata syömään,tulee vatsaoireita
Ai niin joo, sun miehellä oli nää ongelmat sen vattan kanssa:unsure:
Kiva ajatus kaverilta
Ihana ystävä sulla :)
Joo hän saa aina sillon tällön näitä ideoita, kerran tuli tänne pizzojen kanssa kun olin kipeenä ja syötiin ja rupateltiin ja monet kerrat on käyty yhdessä tien toisella puolella kiinalaisessa syömässä jotain:)

Helppo kun asutaan liki toisiamme:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Jääsuklaata voi ite helposti ite sulattamalla kookosrasvaa ja suklaata ja lisäämällä vaikka piparminttuöljyä tai vaikka kuivattuja hedelmänpaloja tai pähkinöitä. Jos pystyy tavallista suklaata syömään,niin helppoa.

Hyvä tulee myös käyttämällä kaakaovoita ja kaakaojauhetta ja joko kookosöljyä tai kookosrasvaa.
 
Jääsuklaata voi ite helposti ite sulattamalla kookosrasvaa ja suklaata ja lisäämällä vaikka piparminttuöljyä tai vaikka kuivattuja hedelmänpaloja tai pähkinöitä. Jos pystyy tavallista suklaata syömään,niin helppoa.

Hyvä tulee myös käyttämällä kaakaovoita ja kaakaojauhetta ja joko kookosöljyä tai kookosrasvaa.
Kiitos!:)
Taidampa tehdä lapsosille!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä