Öiyä juu kaikille lähtijöille.Mä meen kyl kans jo nukkuun.
Hyvät yöt kaikille!
Varo ettei sua pökätäMeil on muuten naapurissa, siis noin kymmenen metrin päässä mökin nurkalta, lauma lampaita.
Ku käy pisulla, niin kuuluu bäää. Bäbäbäää. Bä-ääää. Ja mää.
Sähköaita turvaa persustani.Varo ettei sua pökätä
No hyvä. Meidän vaarilla oli yksi pässi mitä piti varoa, kun olivat tontilla vapaana välillä.Sähköaita turvaa persustani.
Kauniita unia ja hattaran kuvia kaikille nukkumaan mänijöille.Mä meen kyl kans jo nukkuun.
Hyvät yöt kaikille!
ei mitään lusmuilua, töihin vaanHuomenna aamulla mä käännän kylkeä kun muut heräävät.
Mahdotonta! Ellei opita nopsaan lentämään tai uimaan niin hyvin että Volvokin kelluu edellä.ei mitään lusmuilua, töihin vaan
Suomessa ei enää pääse lääkäriin muuten kuin rahalla.En jaksanut lähtee mihinkään, enkä saanut lääkäri aikaa tälle päivälle...on kuulema flunssaisia tulossa lääkäriin ihan olantakaa, eli päivystykseen jonottelemaan vuorolapun kanssa iltapäivällä.
Pyysivät etten ottais särkylääkkeitä tässä välillä, että saavat paremman kokonaiskuvan siitä missä kunnossa olen..tavallaan ymmärrän, muta ei multa tollasta ole ikinä ennen pyydetty.
No voihan persus ja angiinaan kun olis hyvä pikaseen saada lääkkeetEn jaksanut lähtee mihinkään, enkä saanut lääkäri aikaa tälle päivälle...on kuulema flunssaisia tulossa lääkäriin ihan olantakaa, eli päivystykseen jonottelemaan vuorolapun kanssa iltapäivällä.
Pyysivät etten ottais särkylääkkeitä tässä välillä, että saavat paremman kokonaiskuvan siitä missä kunnossa olen..tavallaan ymmärrän, muta ei multa tollasta ole ikinä ennen pyydetty.
Suomi on hyvinvointivaltio, ei siellä tarvitse mennä edes lääkäriin.Suomessa ei enää pääse lääkäriin muuten kuin rahalla.
Täällä ei pääse lääkärille edes päivystyksessä. Pitää jonottaa päivystävälle hoitajalle. Lääkäri käy vilkaisemassa jos se on hoitajan mielestä tarpeen.En jaksanut lähtee mihinkään, enkä saanut lääkäri aikaa tälle päivälle...on kuulema flunssaisia tulossa lääkäriin ihan olantakaa, eli päivystykseen jonottelemaan vuorolapun kanssa iltapäivällä.
Näin meilläkin. Mun mielestä ihan hyvä järjestelmä kun ei kaikkiin vaivoihin todellakaan lääkäriä tarvi.Täällä ei pääse lääkärille edes päivystyksessä. Pitää jonottaa päivystävälle hoitajalle. Lääkäri käy vilkaisemassa jos se on hoitajan mielestä tarpeen.
On varmasti hyvä systeemi, mutta luulisin, että sairas ihminen haluaa kuulla sen lääkäriltä, että hän ei tarvitse pitempää hoitoa.Näin meilläkin. Mun mielestä ihan hyvä järjestelmä kun ei kaikkiin vaivoihin todellakaan lääkäriä tarvi.
Riippuu vaivasta. Joskus olisi ollut tarpeen päästä lääkärille.Näin meilläkin. Mun mielestä ihan hyvä järjestelmä kun ei kaikkiin vaivoihin todellakaan lääkäriä tarvi.
niin olisRiippuu vaivasta. Joskus olisi ollut tarpeen päästä lähärille.