Kaveri näki ja sanoi, että on ja turvotusta...mutta ei seKÄÄN aina välttis ole angiinaaNäitkö kurkkuun? onko siellä valkoista?
Kaveri näki ja sanoi, että on ja turvotusta...mutta ei seKÄÄN aina välttis ole angiinaaNäitkö kurkkuun? onko siellä valkoista?
Mitä sorttia perunoita ja minkä nimistä magggaraa?Tänään perunoita ja maggarakastiketta.
Meillä vanhempi muksu on nyt kans kipeenä, viikonlopun oli kurkku kipeä ja viime yönä nousi kuume. Nyt on ääni käheänä ja yskii
Itse kiskon vitamiineja ja sinkkiä siinä toivossa et ei tulis flunssaa itselle tai menis ainakin vikkelään ohi, vähän on kurkkua kirvellyt tänään et saa nähdä miten käy
Keitettyjä perunoita ja hk sininen.Mitä sorttia perunoita ja minkä nimistä magggaraa?
Mä tykkään annabelle perunoistaKeitettyjä perunoita ja hk sininen.
Mä en katso merkkiä. Riittää kun on kiinteä peruna.Mä tykkään annabelle perunoista
Mä en katso. Riittää kun on kiinteä perse.
muistaakseni suorastaan pyysit kronklaamaanEnkö mä sanonut.
Nouu, mä kielsin sen.muistaakseni suorastaan pyysit kronklaamaan
Oikeestaan vaaditNouu, mä kielsin sen.
Oikeestaan vaadit
SimpsoneitaNoh, katsotteko Dohan kisoja?
Pistäppäs yle tv2 päälle, niin saat vastinetta mediamaksullesiSimpsoneita
Nää, ei kiinnosta.Pistäppäs yle tv2 päälle, niin saat vastinetta mediamaksullesi
Täällä katsellaan vaatteita Syksyn tullen talvea odotellessa tuntuu että vaatekaappi kaipaa lisää täytettä, ainakin pari toppatakkia lähtennee kohta tilaukseenNoh, katsotteko Dohan kisoja?