Mun mielestä yleisperunoista colomba on hyvä. Ostaisin mieluiten aina niitä, nicola olis hyvä mut sitä saa vaan irtonaMä tykkään annabelle perunoista
Mun mielestä yleisperunoista colomba on hyvä. Ostaisin mieluiten aina niitä, nicola olis hyvä mut sitä saa vaan irtonaMä tykkään annabelle perunoista
Mun mielestä yleisperunoista annabelle on hyvä. Ostaisin mieluiten aina niitä, annabelle olis hyvä mut sitä saa vaan irtona
Toppis täytys ostaa täälläkin!Täällä katsellaan vaatteita Syksyn tullen talvea odotellessa tuntuu että vaatekaappi kaipaa lisää täytettä, ainakin pari toppatakkia lähtennee kohta tilaukseen
Mut hei, ei tällä kertaa sit mitään pahaa viinaa! Joku hyvä vodka ois kiva!muistaakseni lupauduin maksamaan ketjulaisten pikkujouluhappamat
ei mitään pahaa vaan semmosta että sakset aukee...Mut hei, ei tällä kertaa sit mitään pahaa viinaa! Joku hyvä vodka ois kiva!
Ai siellä olitta, wauuu!ostinki hiljan Pietarista hyvää vodua just sua ajatellen
empä muista merkkiä kun en osaa venättäAi siellä olitta, wauuu!
Minkäs merkkistä laitoit?
Idän Iigorit ne valmistaa ihan parhaat liemet!empä muista merkkiä kun en osaa venättä
mutta hyvää pitäs olla
eipä tullu syötyä mitään erikoista vaikka syötiin iltanen siinä Nevassa kelluvassa Lentävässä hollantilaisessaIdän Iigorit ne valmistaa ihan parhaat liemet!
Eikä ruuissakaan oo valittamista. Tuliko maistettua jotaki uutta?
Mää söin karhua viimetteeks Iigorin ravintelissa, hyvää oli!
Siinä on laatua. Vaikuttaa kyllä tosi hyvältä!
On kyl hienot
Onne metkat.
Joko sun olo helpottaa? menetkö uudestaan lääkäriin?
Ei, en mee..ei sinne pääse ellei mene yksityiselle.Joko sun olo helpottaa? menetkö uudestaan lääkäriin?
No höh... entäs ilta-aikaan päivystykseen. joskus se on nopein reitti..Ei, en mee..ei sinne pääse ellei mene yksityiselle.
tai sitten hitainNo höh... entäs ilta-aikaan päivystykseen. joskus se on nopein reitti..