vierailija
Ainahan pitää olla eväät, tulitikut ja puukko mukana, menipähän mihinkä vain.tai sitten hitain
yhtä kaikki, päivystykseen ei kannata mennä ilman paksua kirjaa ja runsaita eväitä
Ainahan pitää olla eväät, tulitikut ja puukko mukana, menipähän mihinkä vain.tai sitten hitain
yhtä kaikki, päivystykseen ei kannata mennä ilman paksua kirjaa ja runsaita eväitä
Juu ei, sillon täällä vasta levotonta porukkaa liikkeellä on...kännikalojen tappelut ja narkit ym...joskus oli pakko mennä kipeen lapsen kanssa ja se oli sentään sitä aikaa, kun vielä sai aikoja.No höh... entäs ilta-aikaan päivystykseen. joskus se on nopein reitti..
Miks'ei niitä aikoja saa enää? Onko lääkäripuutetta vai jotain valtion määräyksiä? En osaa oikeen kysyä tuota asiaa, mutta mikä siihen on syynä, ettei lääkärille pääse?Juu ei, sillon täällä vasta levotonta porukkaa liikkeellä on...kännikalojen tappelut ja narkit ym...joskus oli pakko mennä kipeen lapsen kanssa ja se oli sentään sitä aikaa, kun vielä sai aikoja.
liian paljon potilaita ja liian vähän lääkäreitäMiks'ei niitä aikoja saa enää? Onko lääkäripuutetta vai jotain valtion määräyksiä? En osaa oikeen kysyä tuota asiaa, mutta mikä siihen on syynä, ettei lääkärille pääse?
Eikö sieltä kaukomailta pitänyt tulla niita lääkäreitä summuita sinne Suomeen?liian paljon potilaita ja liian vähän lääkäreitä
Oli, ne on kaikki rakettitieteilijöitä tai insinöörejä..eivät lääkäreitä.Oliko se vain paskapuhetta?
Tämäpä juuriliian paljon potilaita ja liian vähän lääkäreitä
Minä, jos oisin tuossa tilanteessa niin vaihtaisin ne avaruustieteilijät ja insinöörit lääkäreihin.Oli, ne on kaikki rakettitieteilijöitä tai insinöörejä..eivät lääkäreitä.
on me yritetty vaihtaa niitä mutta somalia, irak ja afganistan eivät halua suostuaMinä, jos oisin tuossa tilanteessa niin vaihtaisin ne avaruustieteilijät ja insinöörit lääkäreihin.
Mutta se nyt on vain mun mielipide, jokainen taaplaa tyylillään.
Ompa kiperä tilanne. Tuohon ei oo mullakaan ratkaisua ihan heti.on me yritetty vaihtaa niitä mutta somalia, irak ja afganistan eivät halua suostua
HyväOohase minäki oppinu jotaki täältä palstalta:
Mulla oli kilijuva näläkä eilen niin menin tuonne ossuuskauppaan, eikä ku SuperStooriin, ostin pussin valakosia pottuja, luulen, että olivat yokon gold perunoita, ja toisen pussin Europan nakkia. Toin ne kotia, keitin perunat ja usko tai älä niin tein niistä nakeista kastiketta niihin perunoihin ja pistelin poskeeni.
Tämän opin Aqelalta.
Toivottavasti edes joku on teistä vähän ylpeä minusta.
Päivää, ja sanopa Aakela, haluaisitko opettaa mulle vielä jotain muuta?Hyvä
meinaakko ruveta lättyviikariksi?Päivää, ja sanopa Aakela, haluaisitko opettaa mulle vielä jotain muuta?
Vaikka lättyjen paistamista?
Näyttää hienolta
Onne metkat.
Voin opettaa. Mutta se ei onnistu tämän palstan kautta.Päivää, ja sanopa Aakela, haluaisitko opettaa mulle vielä jotain muuta?
Vaikka lättyjen paistamista?
Ole hyvä.Kiitos Aqela noista lättyohjeista.
En nyt just kerkeä paistelemaan niitä, mutta pistän ohjeet muistiin.
Lupasin fabrikeitata semmosen "duhikin", jolla nostellaan sairaita sairaalassa.
Siinä menee mun koko päivä.
Luomukaakaojauhetta pitääkin olla monille. Ei sitä muuten myytäisi kaupoissa.Ei oo sopivaa suklaata kotona. Mies ei pysty tavallista suklaata syömään,tulee vatsaoireita. Tällä hetkellä näyttää siltä että vain jääsuklaa ja royal sopivat.
Kiva ajatus kaverilta