Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu ei, sillon täällä vasta levotonta porukkaa liikkeellä on...kännikalojen tappelut ja narkit ym...joskus oli pakko mennä kipeen lapsen kanssa ja se oli sentään sitä aikaa, kun vielä sai aikoja.(n)
Miks'ei niitä aikoja saa enää? Onko lääkäripuutetta vai jotain valtion määräyksiä? En osaa oikeen kysyä tuota asiaa, mutta mikä siihen on syynä, ettei lääkärille pääse?
 
vierailija
Oohase minäki oppinu jotaki täältä palstalta:
Mulla oli kilijuva näläkä eilen niin menin tuonne ossuuskauppaan, eikä ku SuperStooriin, ostin pussin valakosia pottuja, luulen, että olivat yokon gold perunoita, ja toisen pussin Europan nakkia. Toin ne kotia, keitin perunat ja usko tai älä niin tein niistä nakeista kastiketta niihin perunoihin ja pistelin poskeeni.
Tämän opin Aqelalta.
Toivottavasti edes joku on teistä vähän ylpeä minusta.
 
Aqela
Oohase minäki oppinu jotaki täältä palstalta:
Mulla oli kilijuva näläkä eilen niin menin tuonne ossuuskauppaan, eikä ku SuperStooriin, ostin pussin valakosia pottuja, luulen, että olivat yokon gold perunoita, ja toisen pussin Europan nakkia. Toin ne kotia, keitin perunat ja usko tai älä niin tein niistä nakeista kastiketta niihin perunoihin ja pistelin poskeeni.
Tämän opin Aqelalta.
Toivottavasti edes joku on teistä vähän ylpeä minusta.
Hyvä :D
 
Aqela
Päivää, ja sanopa Aakela, haluaisitko opettaa mulle vielä jotain muuta?
Vaikka lättyjen paistamista?
Voin opettaa. Mutta se ei onnistu tämän palstan kautta. :rolleyes:

4 kananmunaa
1 l kevytmaitoa
5 dl vehnäjauhoja
1 tl suolaa
1 rkl sokeria
1 dl Valio Oivariini® juoksevaa

  1. Vatkaa munien rakenne rikki. Lisää maito. Vatkaa joukkoon kuivat aineet ja Oivariini. Anna turvota 15 - 30 min.
  2. Paista isoja tai pieniä lettuja paistinpannulla tai muurinpohjapannulla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää,sateista päivää :D
Satanut koko päivän.
Se on muuten tiistai ja kansainvälinen kahvipäivä :coffee::coffee:
Voisi kyllä kahvipäivän kunniaksi keittää lisää kahvia,tällä kertaa Presidentin tumma paahtoa :coffee:KjZFdNg.gif
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Kiitos Aqela noista lättyohjeista.
En nyt just kerkeä paistelemaan niitä, mutta pistän ohjeet muistiin.
Lupasin fabrikeitata semmosen "duhikin", jolla nostellaan sairaita sairaalassa.
Siinä menee mun koko päivä.
 
r0s
Noni. Kotona taas.

Pari tuntia ryvettiin metsässäkin ja nyt on suppilovahvero-sipuli-porkkana-pikkelssiä purkeissa, sipuli-suppilovahvero"hilloke" melkis purkissa ja kuivuri huutaa kuivaten mustatorvisieniä.

Nii ja mies tekee sienipiirakkaa. Toki hieman autoin valmistamalla pohjan.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Kais

Yhteistyössä