Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Algoma on mun mielestä paljon ilkeämpi kuin Lispetti.

Algoma.
Algoma välillä kirjoittaa silleen hassusti, että monet, minäkin tällä kertaa, en päässy jyvälle. Luulin, että joku ilkeilee Ellulle.
Ollaan näköjään tultu herkkiksiks kun on ollu niin paljon kaikenlaista kirjoittajaa.

Algoma ei ainakaan mitään pahaa tarkoita, se tiietään.:love:
Algoman pitäis kirjautua niin ei mee glögit ja mustikkajuomat sekaisin.:coffee:
 
vierailija
Algoma välillä kirjoittaa silleen hassusti, että monet, minäkin tällä kertaa, en päässy jyvälle. Luulin, että joku ilkeilee Ellulle.
Ollaan näköjään tultu herkkiksiks kun on ollu niin paljon kaikenlaista kirjoittajaa.

Algoma ei ainakaan mitään pahaa tarkoita, se tiietään.:love:
Algoman pitäis kirjautua niin ei mee glögit ja mustikkajuomat sekaisin.:coffee:
Algoman I pädissä on jokin vialla, se ei salli kirjautumista aina eikä pidä kirjautumista.
Pudotin sen lattialle ja se nolostui siitä.
 
HEI, ootkos syöny k-kaupassa myytävää tiramisujäätelöö??
En yleensä syö kuin noi alkoholilta maistuvat/kuulostavat jäätelöt ja tuo ed.main on ihana!:p Suosittelen!
Missämissä? :eek::p

Jaa siis sulle ei maistu kuin alkoholijäätelöt? (n) Kuulostat AA-kodista karanneelta joka todistelee kaikille "mä oon kuivilla, mä OON kuivilla, mut ostin tän amareton vaan tiramisuun, öö siis mä teen 5 tiramisua niin siksi 2 amarettoa..." :coffee:
 
On muuten yks mun alltime favouriteista ja menee ihan sellaisenaan - wink wink juomapuolen järjestäjät!:love:

upload_2019-9-28_20-16-51.jpeg
 
Meni jo iliman! Kokeilen noita Jäätävän viljaisia jauhoja ensin ihan sellaisenaan, kun en oo niitä ennen kokeillu.

Siellä ne rakkaudella muovaillut kullanmurut nyt pellillä innoissaan kohoamassa ja puhkuu innosta päästä mun suukkuun. :love:
Etkö sä enää haaveile pullista?
Mikäs ruokalaji petturi jantteri se sinä oikein oot?:coffee::coffee:
 
.
Etkö sä enää haaveile pullista?
Mikäs ruokalaji petturi jantteri se sinä oikein oot?:coffee::coffee:
Siis se on tärkeintä että hiivatasapaino säilyy. Aina kun tuntuu pää liian selkeältä ja kroppa hyvinvoivalta, pitää hoitaa se tilanne joko sämpylällä tai pullalla.
Tässä epävarmassa maailmantilanteessa mahan turvotus on pysyvää. Aina kun ahdistus kohtaa, voi kopaista turvallista mahaa ja todeta että jotkut asiat säilyvät. Hiiva.(y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä