Paranemista sulle!Huomenta
Toivottavasti tää ei ole angiinaa, oireet tuntuu samalta kuin aina angiinassa.
Paranemista sulle!Huomenta
Toivottavasti tää ei ole angiinaa, oireet tuntuu samalta kuin aina angiinassa.
KiitosPikaista parantumista [H]
Kuinka isosia sieniä siellä kasvaa, että voi metsäksi kutsua?Täällä suunnataan siemimetsään ja mummolaan.
Kivaa lauantaita kaikille!
Me syödään ensin ja sitten mennään sienimetsään.Täällä suunnataan siemimetsään ja mummolaan.
Alakooma lähtee tomaatti- ja kukumberimetsään, kunhan päivä valkenee.Me syödään ensin ja sitten mennään sienimetsään.
Mukavaa päivää sinneTäällä suunnataan siemimetsään ja mummolaan.
kohta syön paulan
Paula oli hyvää
Mä syön kismet omarin.Kahvia ja kohta syön paulan
On paula hyvää.Paula oli hyvää
( Vanilja- persikka vanukas )
Omar parkaMä syön kismet omarin.
Joo,pitkästä aikaa söin paulaaOn paula hyvää.
Ei muuten,mutta tänään oon miettiny mitä ruokaa/ herkkuja teen Jouluna,kun kaiken pitää olla viljatonta,riisitöntä ja maissitonta ja lisäaineetonta ja herkälle masulle sopivaa.Käytiin koiran kanssa aamutuimaan ratsaamassa metsästä hienoja oksia. Sellaisia hopeanväriseksi patinoituneita.
Aion tehdä niistä joulukoristeita seinälle tai ikkunaan koristeeksi.
Oksiin laitetaan silkkinauhoissa roikkuvia lasipalleroita ja ristalleja! Oon niin tohkeissani että saa tässä ihan jarrutella ettei joululaulut ala soimaan ja kinkku mee uuniin!!!!
katso liitettä 8139
Joko ootta miettineen joulujuttuja????
Joutuuko itse tehdä paljon vai onko nykyään jo otettu tuotteissa huomioon noita rajoitteita?Ei muuten,mutta tänään oon miettiny mitä ruokaa/ herkkuja teen Jouluna,kun kaiken pitää olla viljatonta,riisitöntä ja maissitonta ja lisäaineetonta ja herkälle masulle sopivaa.