Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Paranemisia pipinä oleville ja toipilaille! *tähän kortti missä supersöpöllä pörrönallella on kuumemittari suussa*

Täällä syödään tänään karjalanpaistia ja keitinpottusia - heti kun rakkaan jälkikasvustoni ensimmäinen hetelmä saa kiikutettua lihat kaupasta kotiin.:p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Käytiin koiran kanssa aamutuimaan ratsaamassa metsästä hienoja oksia. Sellaisia hopeanväriseksi patinoituneita.
Aion tehdä niistä joulukoristeita seinälle tai ikkunaan koristeeksi.:barefoot:

Oksiin laitetaan silkkinauhoissa roikkuvia lasipalleroita ja ristalleja!:love: Oon niin tohkeissani että saa tässä ihan jarrutella ettei joululaulut ala soimaan ja kinkku mee uuniin!!!!
upload_2019-9-28_15-49-8.gif
Joko ootta miettineen joulujuttuja????
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Käytiin koiran kanssa aamutuimaan ratsaamassa metsästä hienoja oksia. Sellaisia hopeanväriseksi patinoituneita.
Aion tehdä niistä joulukoristeita seinälle tai ikkunaan koristeeksi.:barefoot:

Oksiin laitetaan silkkinauhoissa roikkuvia lasipalleroita ja ristalleja!:love: Oon niin tohkeissani että saa tässä ihan jarrutella ettei joululaulut ala soimaan ja kinkku mee uuniin!!!!
katso liitettä 8139
Joko ootta miettineen joulujuttuja????
Ei muuten,mutta tänään oon miettiny mitä ruokaa/ herkkuja teen Jouluna,kun kaiken pitää olla viljatonta,riisitöntä ja maissitonta ja lisäaineetonta :)ja herkälle masulle sopivaa.
 
Päivää:coffee:
Jouluhuumaa puskee täälläkin, tekis niin mieli ostaa tälle vuodelle uudet jouluverhot(toiveissa ollut useampanakin vuonna), mutta kun olen niin nirso ettei mieleisiä löydy:oops: Kaikissa on aina jotain outoa:cautious:
Ja ruoat, tekis mieli vähän jotain uuttakin lisätä mutta kun meilläkin mies on herkkävatsainen (ja nirso) niin ei vaan meinaa keksiä mitään. Punajuuri-aurajuustolaatikkoa tein yksi vuosi mutta se ei oikein maistunuto_O
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä