kuulostaa melko huolestuttavaltaVoishan sitä ottaa ruokatunnilla
mutta nyt pelti kiinni ja menoks
Laita salasana. Mun läppäriä ei voi kukaan muu käyttää.Mies käyttää välillä kannettavaa tietokonettani silloin kun en ole kotona. ei kysy lupaa, ottaa sen vaan ja katsoo ohjelmia,tekee sillä mitä tekee.. mutta minua asia häiritsee, minusta minun oma läppäri on yksityinen niinkuin puhelin. Olenko outo? onko tuo tunne typerä?
Ai sun mielestä Kaisin pääkipu saa olla vaikka jatkuvasti?elä taas ala jauhaa nuista lisäaineista
aurinkoa liikaa?Huomenta
Pää ja niska kipiä.
no eikai se ny jostain natriumglutamaatista johduAi sun mielestä Kaisin pääkipu saa olla vaikka jatkuvasti?
no sulle nyt tulee ihan mistä vaan, meikä popsii päivät pääksytysten glutamatteja sun muita pöpöjä eikä mulla ole koskaan pää kipiäTakuuvarmati tulis mullekin. Ja hiivauutteesta ja hydrolysaateista.
mulla on kyllä tuntoaisti tallella mutta sulla on tainnut aivot pehmentyä liiallisesta luomuruuan puputtamisestasulla onkin sellaiset estolääkkeet et menee tuntoaisti kupeelleen - mut en ala niistä väitteleen.
Jaa, mikä aurinko? On paha niskahartiaseudun jumi ja huono tyyny.aurinkoa liikaa?
täh?ooksä yypeestä?
eilen - vai olitko vesisateessa ulkoilemassa?Jaa, mikä aurinko?
Mökillä satoi vettä. Välillä haukkasin happea terassilla.eilen - vai olitko vesisateessa ulkoilemassa?
Mun täytyy mennä leikkelemään herukkapensaiden oksia pois, kun vastaavat maahan. Mies tekee 1,5- metrin - halkaisijaltaan - kehikon, johon saan kerätä kompostoituvat jätökset, kuten banaaninkuoret ym. Olen tehnyt aiemminkin sellaisen, mut se on niin ekologinen, ettei ajan myötä jää mitään jäljelleMökillä satoi vettä. Välillä haukkasin happea terassilla.
Ei ollu.Kastikkeessa liemikuutiotaijauhetta?
Ei johtunu ruuasta,älä viitti jatkaa.Ai sun mielestä Kaisin pääkipu saa olla vaikka jatkuvasti?
Maski pestään joka päivä. Letku pestään harvemmin. Suodatin putsataan pölyistä kerran kk.Ok, mut pitääkö tuo laite huoltaa jotenkin? Homemyrkyt kans tekee pääkipua.
kyllä se kuule johtuu syömistäsi lisäaineistaEi ollu.
Päänsärky johtui luultavasti ovulaatiosta
En ole varannut aikaa.Tietysti ne tekee. Joko pääsit napprapaatille?
Syön mä luomuvoita ja joskus luomukaurahiutaleita mutta muu luomu saa jäähä kauppaan jos luomu tekee yhtä höpsöksi ku paulankyllä se kuule johtuu syömistäsi lisäaineista
rupea sinäkin popsimaan luomua
näyttää olevan aika vaarallista jos syö vaan luomuaSyön mä luomuvoita ja joskus luomukaurahiutaleita mutta muu luomu saa jäähä kauppaan jos luomu tekee yhtä höpsöksi ku paulan
Mutta onko se outoa? Se että tuntee että se kannettava on yhtä yksityinen kuin puhelin? Jos laitan salasanan niin mitähän mies tuumaa...Laita salasana. Mun läppäriä ei voi kukaan muu käyttää.
ei ole outoa, läppäri on ihan yhtä yksityinen laite kuin puhelinMutta onko se outoa? Se että tuntee että se kannettava on yhtä yksityinen kuin puhelin? Jos laitan salasanan niin mitähän mies tuumaa...
Ei ole. Läppäri on yksityinen kuten puhelin on. Eikö miehellä ole omaa läppäriä?Mutta onko se outoa? Se että tuntee että se kannettava on yhtä yksityinen kuin puhelin? Jos laitan salasanan niin mitähän mies tuumaa...