natriumglutamaatilla arvatenkinOlen ensimmäisenä jonossa koska myrkytin muut
natriumglutamaatilla arvatenkinOlen ensimmäisenä jonossa koska myrkytin muut
Tuhnuillaninatriumglutamaatilla arvatenkin
Kiitti,on parempi olo. Päänsärky katosi jo aamupäivällä.Huomenta, joko on parempi olla?
Mun pitäis kohtsillään lähteä, vaikka mieluummin jäisin peiton alle nukkumaan
HalausHuomenta
Pää ja niska kipiä.
Tuhnuillani
Echo vippas mulle kun lainasin ruutista.Taitaa olla varattu Echon haaremiin. Vai mites se meni, suostuko Echo lainaileen ruutista haaremistaan vai antoko lähtöpassit kun Aqela vähän lainas?
@Aqela miten tää meni?
meikä on mualaispoikana tottunu paskanhajuun
Kruttis tarviaa joko happinaamarin tai pidätättää hengitystä ku lykkii sinnuu ettei pääse tuhnuja
Tykkäisit sitten kakkaleikeistäkinmeikä on mualaispoikana tottunu paskanhajuun
Monet pikupit ovat diisselnä, mersuja ja folkkareita on vähän diisseleinä.se on noin 1,50€, riisseli 10-15snt halvempaa
miks te ette juurikaan aja tiisseleillä?
Onko Ruutis tosiaan semmonen, joka tytön poika? Luulin häntä tolokun mieheksi.Echo vippas mulle kun lainasin ruutista.
Ruutis oli mun ennen echoa.
ootteko tietosia siitä, että dieselautot syö paljon vähemmän kuin bensavehkeetMonet pikupit ovat diisselnä, mersuja ja folkkareita on vähän diisseleinä.
Bensan ja dieselin hintaero on hyvin pieni, ehkä 4 centtiä nyt. Joskus dieseli on jopa kalliinpaa
Yrittäjä ajavat dieseleillä, mutta liekö yhtään taksia dieselinä.
siinähän sitä tutustuu...Onko Ruutis tosiaan semmonen, joka tytön poika? Luulin häntä tolokun mieheksi.
No, ei kai se niin paha oo, jos parille tutulle antaaki.
Joo, oli mulla tiisseli Foorti. Siinä ei kuitenkaan säästäny, 7,3 litran v8 nokallaootteko tietosia siitä, että dieselautot syö paljon vähemmän kuin bensavehkeet
säästöhän ei tule hintaerosta vaan kulutuserosta
no jos olis ollu vastaava bensakone niin paljon se olis kuluttanu?Joo, oli mulla tiisseli Foorti. Siinä ei kuitenkaan säästäny, 7,3 litran v8 nokalla
ookke, laitoin tulemaanKrut, lähetä mulle sun munasta kuva
nimim. Tiedät kyllä kenelle
Et laittanut Tai sitten laitoit sen toiselle, eli petät minua?ookke, laitoin tulemaan
Tämä on varmasti tosis. sillä on joskus tälläisiä häiriintyneitä juttuja, oletteko huomanneet. lukenut tuota ketjua.... en kyllä ymmärrä...Et laittanut Tai sitten laitoit sen toiselle, eli petät minua?
Tosis on mies.Tämä on varmasti tosis. sillä on joskus tälläisiä häiriintyneitä juttuja, oletteko huomanneet. lukenut tuota ketjua.... en kyllä ymmärrä...
mulla on niin paljon hoitoja että menin vissiin sekaisinEt laittanut Tai sitten laitoit sen toiselle, eli petät minua?
akelalla oli ennen ekko ja hällä oli rut. Ekkolla oli ros ja ellulla pokks.Onko Aqela Ac/Dc, kun sanoi aikaisemmin, että hänellä oli Echo ennen Kruttia?
Pitävätkö huhut paikkansa sinun 'sen' koosta, täyttää kuulema löysemmänkin railon?mulla on niin paljon hoitoja että menin vissiin sekaisin
Älä saateri soikoon koita sekottaa mua.akelalla oli ennen ekko ja hällä oli rut. Ekkolla oli ros ja ellulla pokks.
kovasti ovat kiitelleetPitävätkö huhut paikkansa sinun 'sen' koosta, täyttää kuulema löysemmänkin railon?