vierailija
Joo akeila oli ennen aas/hc ja pc.Onko Aqela Ac/Dc, kun sanoi aikaisemmin, että hänellä oli Echo ennen Kruttia?
Joo akeila oli ennen aas/hc ja pc.Onko Aqela Ac/Dc, kun sanoi aikaisemmin, että hänellä oli Echo ennen Kruttia?
ja sitten rut oli ekkolla ja ros oli akeila. akeilalla oli kalamies ja tomaatti.Älä saateri soikoon koita sekottaa mua.
Ai se meni silleen Vaikka nää kuviot on hyvinkin "selkeät" niin välillä meinaa vähän mennä sekaisinEcho vippas mulle kun lainasin ruutista.
Ruutis oli mun ennen echoa.
sattumaako? ellijamari
Joo, kato se oli Ruutis ensin ja siitten vasta Echon vuoro.Ai se meni silleen Vaikka nää kuviot on hyvinkin "selkeät" niin välillä meinaa vähän mennä sekaisin
Se on tuo Krut, sehän se aina hullaantuu.Iltaa
Jaahas, täällä jaellaan alapää kuvia jokaiselle jantterille heti kun on hetken poissa
Just mietin ja kirosin ihan samaaHei mikä hemmetin joulukysely tohon pomppii?
Onks mun addblock tiltannut?
*ärsyyntynyt*
Porkkana-ruohosipulilettuja,broileria, jogurttikastiketta ja salaattia
Joo, ne on keksinyt uuden riesan. tuohon tulee nyt se osallistu testiryhmään ja joku hiton joululahjakysely pomppii joka sivulle.Hei mikä hemmetin joulukysely tohon pomppii?
*ärsyyntynyt*
ookke, laitoin tulemaan
Mullekin tuli.Hei mikä hemmetin joulukysely tohon pomppii?
*ärsyyntynyt*
Mulle ei tullut mutta jotain kyselyjuttua pukkaa tohon välillä.Mullekin tuli.
KivaMä vastasin siihen kyselyyn ja se oli hetken pois mut heti kun kirjautuu ulos ja tulee takasin niin se pomppii uudestaan
Hitto jos se on jouluun asti
jaa kehuinkin liian aikasin, päivitin sivun ja tohon pumppasi joku joululahjakysely..Mulle ei tullut mutta jotain kyselyjuttua pukkaa tohon välillä.
Mie en käytä leivinjauhetta suolaisiin lettuihin.https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ruoka/resepti/artikkeli-1.504779
Varmaan hyvää. Tuotakin vois kokeilla...? Ilman leivinjauhetta tulee ihan hyvää. Niissäkin voi olla maisssia
ÄrsyttävääMä vastasin siihen kyselyyn ja se oli hetken pois mut heti kun kirjautuu ulos ja tulee takasin niin se pomppii uudestaan
Hitto jos se on jouluun asti
Jep. Mä ymmärrän että plussa tarttee mainosrahaa tms mutta tommoinen ihan oikeasti kyllä karkottaa ihmiset jos toi pitkään jatkuuÄrsyttävää
TäälläkinAi iltakahvin aika