Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies käyttää välillä kannettavaa tietokonettani silloin kun en ole kotona. ei kysy lupaa, ottaa sen vaan ja katsoo ohjelmia,tekee sillä mitä tekee.. mutta minua asia häiritsee, minusta minun oma läppäri on yksityinen niinkuin puhelin. Olenko outo? onko tuo tunne typerä?:unsure:
 
vierailija
Mies käyttää välillä kannettavaa tietokonettani silloin kun en ole kotona. ei kysy lupaa, ottaa sen vaan ja katsoo ohjelmia,tekee sillä mitä tekee.. mutta minua asia häiritsee, minusta minun oma läppäri on yksityinen niinkuin puhelin. Olenko outo? onko tuo tunne typerä?:unsure:
Vähä samaan suuntaan: löysin puutteessa olevan naisen, kävin naimassa sitä ja aamulla pyysin ,että hän lainais mulle bussirahan niin hää sanoi, että hän ei edes tiedä mun nimee, ettei hää anna rahaansa oudoille.

Sikäli sama juttu, että pillua kyllä voi antaa, mutta ei tietokonetta eikä muutamaa lanttia rahaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Huomenta!

Heräsin pahasti kesken unen! Oltiin just menossa jonkun euroopan huippuhotellin aamiaispöytään ku kello olkoi karjua. :cautious:

Mutta silti kivat päivät kaikille!
Oltiinkohan samassa paikassa??
Mä olin muka jossain Eurooppalaisessa laskettelupaikassa ihanassa hotellissa juomassa kuumaa kaakaota ja kattelin kun jengi lasketteli isoa laskettelurinnettä alas...sitten heräsinkin siihen, että kissa räpäytti kynsillä varpaille ja narskautti hampaat kiinni ihoon jalkopäässä, kun halus mut hereille:notworthy:

:cautious:
 

Yhteistyössä