Aqela
Senkus panet, mie en jatka.Minä jatkan vieläkin vastaanpanemista... Sanotaan myös hyvää päivän jatkoa, vaikka olisi aamu tai ilta
Senkus panet, mie en jatka.Minä jatkan vieläkin vastaanpanemista... Sanotaan myös hyvää päivän jatkoa, vaikka olisi aamu tai ilta
minä ainaski toivotan iltasella että hyvää illan jatkoaMinä jatkan vieläkin vastaanpanemista... Sanotaan myös hyvää päivän jatkoa, vaikka olisi aamu tai ilta
hyvää illan jatkoaIltaa
Hmm...Sitä toivotellaan yleensä poistuessa kun ei enää tavata, ootko menossa pesulle ennen kymppiuutisia?hyvää illan jatkoa
en oo, kymppiuutiset katellaan muina miehinä ennen tositoimiaHmm...Sitä toivotellaan yleensä poistuessa kun ei enää tavata, ootko menossa pesulle ennen kymppiuutisia?
Ei sitten muuta ku käärimään raappahousua punttia kohden.minä ainaski toivon iltasella että piparia on aisan jatkeena
jos näyttää siltä että emäntä on suohollaan niin riisun raappahousut kokonaan poishuispoisEi sitten muuta ku käärimään raappahousua punttia kohden.
Vähä samaan suuntaan: löysin puutteessa olevan naisen, kävin naimassa sitä ja aamulla pyysin ,että hän lainais mulle bussirahan niin hää sanoi, että hän ei edes tiedä mun nimee, ettei hää anna rahaansa oudoille.Mies käyttää välillä kannettavaa tietokonettani silloin kun en ole kotona. ei kysy lupaa, ottaa sen vaan ja katsoo ohjelmia,tekee sillä mitä tekee.. mutta minua asia häiritsee, minusta minun oma läppäri on yksityinen niinkuin puhelin. Olenko outo? onko tuo tunne typerä?
Oltiinkohan samassa paikassa??Huomenta!
Heräsin pahasti kesken unen! Oltiin just menossa jonkun euroopan huippuhotellin aamiaispöytään ku kello olkoi karjua.
Mutta silti kivat päivät kaikille!
Onko Ellu taas valvonut ja uni loppunut kesken ?
Huomenta,ärsyttävää kun kivat unet loppuu kesken.Huomenta!
Heräsin pahasti kesken unen! Oltiin just menossa jonkun euroopan huippuhotellin aamiaispöytään ku kello olkoi karjua.
Mutta silti kivat päivät kaikille!
Huomenta, joko on parempi olla?Huomenta,satein aamu täällä taas.
Päätä särkee ja heräilin yöllä useamman kerran.
nyt et ala kiskomaan mitään päikkäreitä, ei muutako töppöstä toisen eteen ja maailmalleHuomenta, joko on parempi olla?
Mun pitäis kohtsillään lähteä, vaikka mieluummin jäisin peiton alle nukkumaan
Emmä ihan vielänyt et ala kiskomaan mitään päikkäreitä, ei muutako töppöstä toisen eteen ja maailmalle
Äläkä varsinkaan ota opistolla päikkäreitä!Emmä ihan vielä
Kymmeneks pitää olla opistolla!
Mutta kyll mie kohta mään
niin, ei ryypytellä virka-aikanaÄläkä varsinkaan ota opistolla!
Kastikkeessa liemikuutiotaijauhetta?Kohta lounasta,härkädumplingsit ja kastike