onneksi ei tainnut olla isoja rakeita, muuten olisi kuhmuja päässä
Oli ne kyl melkoisen kokoisia! Mutta mulla oli onneksi hupullinen takki.
onneksi ei tainnut olla isoja rakeita, muuten olisi kuhmuja päässä
Täällä oli eilen jostain syystä kanssa tosi kylmä ilma sisällä, joten menin kuumaan suihkuun ja melkein poltin nahkani samalla
Njooo, mutta ton mun sihkun kanssa pitää olla tosi tarkkana kun muuten joko palaa iho tai jäätyySuihkussa on sellainen juttu, mistä voi vääntää vettä viileämmälle.
Mulla on kans hupullinen canaspusero.Oli ne kyl melkoisen kokoisia! Mutta mulla oli onneksi hupullinen takki.
Mulla on melkein sama. Ja Välillä kesken suihkun se vedi yhtäkkiä kuumenee niin että pitää hypätä pois suihkun alta.Njooo, mutta ton mun sihkun kanssa pitää olla tosi tarkkana kun muuten joko palaa iho tai jäätyy
HöpöhöpöMulla on kans hupullinen canaspusero.
En laita sitä sateella päälle, se on mun iltama pusero.
Mitä sä huoriset??
Ikinä kuullutkaan moisista quesadildoista?Tällaisia tänään alkupalana.
Pääruokana juusto-salsatäytteisiä quesadilloja sekä broileria ja salaattia.
Ikinä kuullutkaan moisista quesadildoista?
Mutta herkulta näyttää
Poika laittoi just tänään viestiä siitä, että oli tehnyt tänään tortillojaNoissa kuvan tortillabowlseissa on täytteenä paputahnaa tai guacamolea sekä tomaattisalsaa.
Quesadilla taas on se, kun läästätään kahden toryillalätyn väliin jotain ja kuumennetaan uunissa.
Onko hänellä joku ongelma, vai miksi asia on ihme?Poika laittoi just tänään viestiä siitä, että oli tehnyt tänään tortilloja
Siis mun poika
Mihin se kypsän puolukan väristä nuttua kantava otus on kadonnut
Tuolla sanotaan viestissä #73 ettei vastaile enää kenellekkään?
Onko hänellä joku ongelma, vai miksi asia on ihme?
Mun toinen poika (se joka asuu tässä lähellä) tulee pian tänne syömään.Poika laittoi just tänään viestiä siitä, että oli tehnyt tänään tortilloja
Siis mun poika
No emmä susta tiedä, mutta eikös jokainen lapsi ole äidilleen ihme?Onko hänellä joku ongelma, vai miksi asia on ihme?
Eikö oo ihania?Mun toinen poika (se joka asuu tässä lähellä) tulee pian tänne syömään.
No joo mutta ei pidä aliarvioida. Apinakin osaa tehdä tortilloja.No emmä susta tiedä, mutta eikös jokainen lapsi ole äidilleen ihme?