vierailija
Ei ehdi.. Siinä suojelu lakialoitteessa kestää.. *metsäkone lähestyy *
*soittaa äkkiä Emma Karille joka laittaa koivikon suojeluun jos se kannabishuuruistaan pystyy*
Ei ehdi.. Siinä suojelu lakialoitteessa kestää.. *metsäkone lähestyy *
*soittaa äkkiä Emma Karille joka laittaa koivikon suojeluun jos se kannabishuuruistaan pystyy*
Varsinkin miesten jäljiltä. Miehet ei saa koskea vessaharjaan kun ne ei osaa käyttää sitäkyllä se veskissä on mutta en tiedä että mihin sitä saa käyttää
tämä kuulemma on se syy
No emmä nyt sitä harjaa iske suoraan mihinkään -kasaan.No ei sillä kaakkaa sohita, tuoretta varsinkaan se jää kiinni harjaksiin
sama, harjaan salaa ne viirut jotka ei lähteny pillupuhelimellaNo emmä nyt sitä harjaa iske suoraan mihinkään -kasaan.
Vaan niitä viiruja...
Puoli tuntia, jos pääse laivasta ensimmäisten joukossa ja ajaa reippaasti. Ajetaan tosta aina ohitse ja se on mun ensimmäinen väliajanmittauspiste.@Elena777 se viikinkien kylä on suunnilleen tunnin automatkan päässä Tallinnasta. Ei hankala ajaa sinne lain ja bussilakin taitaa päästä.
Mistä mä tietäisin, sinähän se aina kehut sillä melallas joten kai sä sitä käytät sitten myös melomiseen?juurikin näin
et kai luullu että mulla seisois sen jälkeen kun on päivä meloskeltu
Apua tollaseen paikkaan täytyy päästä ja talvellaKIN!!@Elena777 se viikinkien kylä on suunnilleen tunnin automatkan päässä Tallinnasta. Ei hankala ajaa sinne lain ja bussilakin taitaa päästä.
en kyllä muista että olsin kehuskellu, tai jos olen niin se viimmesen 20v ajalta ollu liioitteluaMistä mä tietäisin, sinähän se aina kehut sillä melallas joten kai sä sitä käytät sitten myös melomiseen?
Miehen eksä asui aiemmin noilla main, tuttua seutua mullekin siis.Puoli tuntia, jos pääse laivasta ensimmäisten joukossa ja ajaa reippaasti. Ajetaan tosta aina ohitse ja se on mun ensimmäinen väliajanmittauspiste.
onk sulla virolainen ukko?Miehen eksä asui aiemmin noilla main, tuttua seutua mullekin siis.
Sain muuten siellä ylinopeussakot viimeksi, koska en huomannut tolppaa sumun takia juuri kun ohitin rekan...Puoli tuntia, jos pääse laivasta ensimmäisten joukossa ja ajaa reippaasti. Ajetaan tosta aina ohitse ja se on mun ensimmäinen väliajanmittauspiste.
Eiku suomalainen. Sen eksä on virolainen.onk sulla virolainen ukko?
Ahterista niitten nopeusrajoitukset!Sain muuten siellä ylinopeussakot viimeksi, koska en huomannut tolppaa sumun takia juuri kun ohitin rekan...
niimpäAhterista kaikki nopeusrajoitukset!
Niin, aina rajoitetaan, jopa sieläkin nykyään...Ahterista niitten nopeusrajoitukset!
No ne viirutkin on kaakkaa ei sitä harjaa niihin saa tökkiä.No emmä nyt sitä harjaa iske suoraan mihinkään -kasaan.
Vaan enste huuhdellaan se kasa pöntöstä alas ja sit hinkataan niitä viiruja...
...mutta metsäkonekuski unohtu puskap*skalle joten mä sieppasin moton...Ei ehdi.. Siinä suojelu lakialoitteessa kestää.. *metsäkone lähestyy *
Kyllä saa. Se harja pitää monessa huuhtelussa huuhtaista, itse lorautan vielä käsisaippuaa siihen pönttöön niin jää raikkaaksi sekä harja että pönttö.No ne viirutkin on kaakkaa ei sitä harjaa niihin saa tökkiä.
jyräät sitten itse oman metsän......mutta metsäkonekuski unohtu puskap*skalle joten mä sieppasin moton...
Eieieiei.... Hyi.Kyllä saa. Se harja pitää monessa huuhtelussa huuhtaista, itse lorautan vielä käsisaippuaa siihen pönttöön niin jää raikkaaksi sekä harja että pönttö.
Kyllä se riuku on näppärämpiKyllä saa. Se harja pitää monessa huuhtelussa huuhtaista, itse lorautan vielä käsisaippuaa siihen pönttöön niin jää raikkaaksi sekä harja että pönttö.
Mieti jos joku muksu on käyny tuntikausia sitten kakalla, pöntössä on kuivuneita kakkatäpliä. Milläs peset?Eieieiei.... Hyi.
Ainakin vähemmän vaivaa.Kyllä se riuku on näppärämpi
Nii ja riu'ulla voi kuunnella lintusten lauluja samalla kun vääntää aamutorttuaKyllä se riuku on näppärämpi