Jyrävä on Kuusamossa, sitä lasketaan kumilautoilla.
No perskules. Mut eiks Hossa oo siinä heti alapuolella kuiteskin?
No NE!Ketkä?
Mä aloitan teemaviikon "Pidä Koivikko Puhtaana".
Jyrävä on Kuusamoss a mutta se on 9m putous.
No ei tuo vielä mitään, mutta kävin kerran vessassa Virossa yhdessä linja-autoasemalla, jossa oli miesten kusilaareja muutama ja perällä pyntty. Eikä mitään seiniä. Pyntyllä istuessani jännitin vain, että aukeaako ovi...
Ja tuohon ei todella saanut edes verhoa eteen.
muistin väärin, se on niin iso putous että sen voi laskea vain protNo perskules. Mut eiks Hossa oo siinä heti alapuolella kuiteskin?
Mä söin tänään erittäin hyvää kanapaniiniaHöh. Tuli nälkä kun muistin että tuosta lasivessahotellista saa hyviä peuraburgereita.
No onpa ihanan romanttinen näkymä, sit kun toinen sais vielä ruokamyrkytyksen
Ja tuohon ei todella saanut edes verhoa eteen.
Sun koivikko jyrätään nurin ja tehdään siitä vessapaperia. Echon nimikko paperia, pidä kannikat puhtaanaKetkä?
Mä aloitan teemaviikon "Pidä Koivikko Puhtaana".
Mua häiritsi eniten se, että siivoojahan voi pajahtaa milloin tahansa sisään.No onpa ihanan romanttinen näkymä, sit kun toinen sais vielä ruokamyrkytyksen
Toki sekin. Se oliskin hauskaa kun siivooja samaan aikaan pesis niitä lasiseiniä siinäMua häiritsi eniten se, että siivoojahan voi pajahtaa milloin tahansa sisään.
Mä voin kuvitella ku vaimo oottaa jo sängyllä satiinihepenissä "Kulta, tulisit jo..." ja kattelee ku äijä yrittää avata tukkeunutta vessanpönttöä imukupilla ja harjata pönttöä jarrutusjäljistä...No onpa ihanan romanttinen näkymä, sit kun toinen sais vielä ruokamyrkytyksen
ei jarrutusjälkiä harjata harjalla vaan ne huuhdotaan pois pillupuhelimellaMä voin kuvitella ku vaimo oottaa jo sängyllä satiinihepenissä "Kulta, tulisit jo..." ja kattelee ku äijä yrittää avata tukkeunutta vessanpönttöä imukupilla ja harjata pönttöä jarrutusjäljistä...
Ei sen kummempaa kuin että lukisin lampun valossa kirjaa ja sä pitäisit ulkona vahtia karhujen ja sarjamurhaajien varaltaminä kyllä tietäsin pariki noin 30-40 km jokireissussa nuilla seuduin jotka voitais eltsun kanssa käydä laskettelemassa kannootilla mutta en takaa että mitä tapahtuu illankuhjassa teltassa
Sun koivikko jyrätään nurin ja tehdään siitä vessapaperia. Echon nimikko paperia, pidä kannikat puhtaana
juurikin näinEi sen kummempaa kuin että lukisin lampun valossa kirjaa ja sä pitäisit ulkona vahtia karhujen ja sarjamurhaajien varalta
No mitä varten vessaharjat on olemassa?ei jarrutusjälkiä harjata harjalla vaan ne huuhdotaan pois pillupuhelimella
sitä en tiiä mutta meidän huushollissa niihen ei ole lupa koskeaNo mitä varten vessaharjat on olemassa?
Meinasin kirjottaa vessaharhat...
Se on teillä lasivitriinissä koriste-esineenä?sitä en tiiä mutta meidän huushollissa niihen ei ole lupa koskea
No ei sillä kaakkaa sohita, tuoretta varsinkaan se jää kiinni harjaksiinNo mitä varten vessaharjat on olemassa?
Meinasin kirjottaa vessaharhat...
kyllä se veskissä on mutta en tiedä että mihin sitä saa käyttääSe on teillä lasivitriinissä koriste-esineenä?
tämä kuulemma on se syyNo ei sillä kaakkaa sohita, tuoretta varsinkaan se jää kiinni harjaksiin