vierailija
Harjalla. Kuivuneet ei tartu niin hyvin harjaan kun tuore töhnä...Mieti jos joku muksu on käyny tuntikausia sitten kakalla, pöntössä on kuivuneita kakkatäpliä. Milläs peset?
Harjalla. Kuivuneet ei tartu niin hyvin harjaan kun tuore töhnä...Mieti jos joku muksu on käyny tuntikausia sitten kakalla, pöntössä on kuivuneita kakkatäpliä. Milläs peset?
O-onks niissä painoraja? Voiks niissä ihan istua, ettei oo puoliks ilmassa jäkälän kutitellessa pakaraa?Kyllä se riuku on näppärämpi
Ja itikat imeskelee persposkista...Nii ja riu'ulla voi kuunnella lintusten lauluja samalla kun vääntää aamutorttua
Jep. Ja ihastella auringonnousua ja aamukastettaNii ja riu'ulla voi kuunnella lintusten lauluja samalla kun vääntää aamutorttua
Riippuu materiaalista ja sen paksuudesta.O-onks niissä painoraja? Voiks niissä ihan istua, ettei oo puoliks ilmassa jäkälän kutitellessa pakaraa?
Varmaan sormella rapsuttaenMieti jos joku muksu on käyny tuntikausia sitten kakalla, pöntössä on kuivuneita kakkatäpliä. Milläs peset?
Onneks on suolisto ohjelmoitu sellaiseksi ettei se toimi kuin kotona. Viikonkin pärjää mainiosti ilman riukuja, kuhan pissille pääseeNii ja riu'ulla voi kuunnella lintusten lauluja samalla kun vääntää aamutorttua
ja kuunnella miten hirvet ja karhut rymistelee metsikössä, suoraan selän takana...kohti sitä riukuaJep. Ja ihastella auringonnousua ja aamukastetta
Pullaa taskuun ni voi samalla ruokkia niitäja kuunnella miten hirvet ja karhut rymistelee metsikössä, suoraan selän takana...kohti sitä riukua
Kyllä ne järkyttyy näkemästäänja kuunnella miten hirvet ja karhut rymistelee metsikössä, suoraan selän takana...kohti sitä riukua
Ei ehkä näkemästä, mutta hajusta!Kyllä ne järkyttyy näkemästään
No maiseman esteettisyys riippuu kuka riu'ulla kykkii.Ei ehkä näkemästä, mutta hajusta!
Pullan haaskausta.Pullaa taskuun ni voi samalla ruokkia niitä
No sä voisit ottaa sit vaikka sämpylänPullan haaskausta.
Noo sä voit sen suomentaa, itepähän sen laitoit, en mä sua käskeny laittamaan. Mä en nyt jaksa.Olisihan tuo ihan Google-kääntäjälläkin taipunut...
https://translate.google.fi/?hl=fi&tab=TT
Mä luulen että kontio haukkasee sämppärin nanosekunnissa. Mitäs sille sit syötetään?No sä voisit ottaa sit vaikka sämpylän
Tai ota molemmat, pulla itselle, sämpylä kontiolle
Mä luulen että kontio haukkasee sämppärin nanosekunnissa. Mitäs sille sit syötetään?
Ja sä luukutat tätä joka ilta?
vain karhunpyyntiajan alussa, sitte kun hirvenpyynti alkaa niin vaihdan tähänJa sä luukutat tätä joka ilta?