Luulisi että läski on hyvä pehmike.. patja omasta takaa.. puolesta....
Mitä läskiä? Vatsa se on mikä kiskoo kyljellään nukkuvaa omituiseen vekulaan.
Luulisi että läski on hyvä pehmike.. patja omasta takaa.. puolesta....
Mies kuitenkin tunkisi sormen siihen kasaan ja toteaisi, että karhun on pakko olla aivan lähistöllä, koska kasa on aivan lämmin
kunnon riu'ussa kuuluu olevan selälle erillinen nojausriukuNojailla...mihin? Taaksepäin?
Mitä läskiä? Vatsa se on mikä kiskoo kyljellään nukkuvaa omituiseen vekulaan.
Oikeesti??kunnon riu'ussa kuuluu olevan selälle erillinen nojausriuku
kyä näin onOikeesti??
Mun koivikkoon ette tuu sontimaan!
Ei se paljon eroa siitä kun nykyisin rakennetaan uusissa taloissa lasiseiniä saunan ja kylppärin väliseiniksi. Laitetaan vielä vessa kylppäriin niin lauteilla on mukavat näkymät alas...Mä vietin muinoin aikaa veneellä, jonka vessan katto aukesi. Siinä vasta kiva olikin istuskella.
Mut kestääkö se peräriuku nojaamista?kyä näin on
lue Kalle Päätalon Ahdistettu maa, siinä Kalle kaivaa riu'un Mäkelän metsään
Ei se paljon eroa siitä kun nykyisin rakennetaan uusissa taloissa lasiseiniä saunan ja kylppärin väliseiniksi. Laitetaan vielä vessa kylppäriin...
eihän sillä olis mitään virkaa ellei se kestä nojataMut kestääkö se peräriuku nojaamista?
Piti...öö...sanoa sillein varmuuden varalta toi. Eihän sitä koskaan tiedä.
No just meinasin kirjottaa että en kai mä nyt yksin...Hossassa olis kiva käydä, kylmä mutta puhdas vesi kuulema!eihän sole ku vuokrata kanootti ja lähtee laskettelemaan
tosin kaveri pitää olla
Luin joskus, että joku oli nuorena mennyt uuden tyttöystävänsä luokse ja viettänyt yön siellä kahden. Aamulla oli pojalle tullut kauhea paskahätä ja hän oli rynnännyt vessaan. Noh, jonkin aikaa istuttuaan saunasta kuului tytön isän ääni, että voisitkos kiirehtiä, koska täällä alkaa olemaan liian kuuma. Vanhemmat oli siis tulleet aikaisin aamulla kotiin ja lämmittäneet saunanEi se paljon eroa siitä kun nykyisin rakennetaan uusissa taloissa lasiseiniä saunan ja kylppärin väliseiniksi. Laitetaan vielä vessa kylppäriin niin lauteilla on mukavat näkymät alas...
Hossa on aivan mahtava paikka mutta en nyt äkkiä muista että onko siellä kanoottijokia, ruusahan siellä on vasta käyny niin muistaneeNo just meinasin kirjottaa että en kai mä nyt yksin...Hossassa olis kiva käydä, kylmä mutta puhdas vesi kuulema!
siis jos nyt muistan paikan nimen oikein
Piti...öö...sanoa sillein varmuuden varalta toi. Eihän sitä koskaan tiedä.
Ne on tulossa sinne jo!!!Mun koivikkoon ette tuu sontimaan!
Tuo on ihan panosviitti. Ei vois kuvitella vaikka työporukan kans lähteä tuonne.
Ja tuohon ei todella saanut edes verhoa eteen.
Ainakin jossain joessa on se Tyrävä? Jyrävä? tai joku putous. Mut siellähän voi järviäkin pitkin meloa.Hossa on aivan mahtava paikka mutta en nyt äkkiä muista että onko siellä kanoottijokia, ruusahan siellä on vasta käyny niin muistanee
Ketkä?Ne on tulossa sinne jo!!!
Porukalla!!
Jyrävä on Kuusamossa, sitä lasketaan kumilautoilla.Ainakin jossain joessa on se Tyrävä? Jyrävä? tai joku putous. Mut siellähän voi järviäkin pitkin meloa.
Ainakin joskus on ollut, poikien isä oli käynyt siellä 80 luvun puolivälissä kanoottireissulla..oli kyllä ollut hankaliakin paikkoja jne...mutta vesi oli kirkasta ja sitä pystyi juomaan suoraan joesta.Hossa on aivan mahtava paikka mutta en nyt äkkiä muista että onko siellä kanoottijokia, ruusahan siellä on vasta käyny niin muistanee