https://www.is.fi/terveys/art-2000006228584.html
Big Brother -kisaajan monen päivän suihkuttomuus pöyristytti talossa ja somessa – kysyimme lääkäriltä, kuinka usein suihkussa pitäisi käydä
Suihkussa ei tarvitse rampata joka päivä, jos elämäntavat eivät sitä edellytä.
Ihanaa jakaa talo haisulin kanssahttps://www.is.fi/terveys/art-2000006228584.html
Big Brother -kisaajan monen päivän suihkuttomuus pöyristytti talossa ja somessa – kysyimme lääkäriltä, kuinka usein suihkussa pitäisi käydä
Suihkussa ei tarvitse rampata joka päivä, jos elämäntavat eivät sitä edellytä.
kaikki ei ala haisemaan yhtä nopsaan kuin jotkutIhanaa jakaa talo haisulin kanssa
Luuletko, että ne haisevat tietävät haisevansa? Välillä jotkut löyhkää järkyttävällekaikki ei ala haisemaan yhtä nopsaan kuin jotkut
Oletko nyt naimisissa?Haisemaan muka.
Mä vietin häämatkanikin (viisi vuorokautta) käymättä pesulla.
(ellei jokivedessä pulahtamista laselta)
En ole ollut lähes kymmeneen vuoteen.Oletko nyt naimisissa?
ElluOpiskeletko lähäriksi?
Aijaa. Etkö halua nykyisen ukkosi kanssa mennä?En ole ollut lähes kymmeneen vuoteen.
Aijaa. Etkö halua nykyisen ukkosi kanssa mennä?
RelluOpiskeletko lähäriksi?
No joo... Olen minäkin ollut mieheni kanssa niin kauan mutta välillä tulee mieleen että olisipas ihana virallistaa suhde...Miksi? Ku ollaan me näinkin pian jo kymmenen vuotta kimpassa pysytty.
No ei sekään toki meillä mahdotonta ole. Katsotaan...No joo... Olen minäkin ollut mieheni kanssa niin kauan mutta välillä tulee mieleen että olisipas ihana virallistaa suhde...
Hmm...nyt mun haperoaivot ei tajunnukkaa että lirkuttelu voi olla myös lähentelyä? Luulin että sillä tarkoitetaan vaan mielistelyä.Mä voisin lirkutella sulle, mutta sitten sä pamauttaisit virsikirjalla päähän kuitenki ja pitäisit monen tunnin mittasen saarnan haureudesta yhdessä ruutiksen kanssa ja kukaan sellasta jaksa
Roosa kehittelee niitä ihan itse. En ihmettelis jos ensi viikolla vietetään Suomalaisen Eräjormailun Päivää.Miksi näistä päivistä ei ilmoiteta missään? Ruokapäivä ja silloin se nuku ulkona yö....
Mä en kanssa halua häitä. En kirkkohäitä enkä mitään sellaista. Maistraatti riittääNo ei sekään toki meillä mahdotonta ole. Katsotaan...
Mut mitään hiton häitä en kyl enää huoli!
luulenLuuletko, että ne haisevat tietävät haisevansa? Välillä jotkut löyhkää järkyttävälle
Eivät tiedä. Siihen tottuvat omaan hajuunsa.luulen
Viikko 42 on lomaa. Sitten on pari viikkoa jouluna ja ens vuonna viikko 8.Hei Aakela, onko sulla lomaa koulusta nyt tulevana talvena?
Ensivuonna viikko 8, onko se Helmi-maaliskuun vaihteessa?Viikko 42 on lomaa. Sitten on pari viikkoa jouluna ja ens vuonna viikko 8.
HelmikuussaEnsivuonna viikko 8, onko se Helmi-maaliskuun vaihteessa?