Njaa, saattoi tuo mun arvaus huti mennä, mutta on kiva joskus yrittää säikytellä harmahia.ainahan sitä saa arvailla mutta kun menee huti niin tekee ittesä naurunalaiseksi
Tosi paljon muistuttaa yhtä rekkautunutta.
Njaa, saattoi tuo mun arvaus huti mennä, mutta on kiva joskus yrittää säikytellä harmahia.ainahan sitä saa arvailla mutta kun menee huti niin tekee ittesä naurunalaiseksi
Njaa, saattoi tuo mun arvaus huti mennä, mutta on kiva joskus yrittää säikytellä harmahia.
ehkä hän vaan matkii jotakuta mustaa ja sinä heti menit lankaanNjaa, saattoi tuo mun arvaus huti mennä, mutta on kiva joskus yrittää säikytellä harmahia.
En matki. Ei mulla ole aikaa eikä kiinnostusta opiskella teidän maneereja ja sitten esittää teitä.ehkä hän vaan matkii jotakuta mustaa ja sinä heti menit lankaan
iteppä tuo tietää parhaiten mitä toinen käsi tekeeehkä hän vaan matkii jotakuta mustaa ja sinä heti menit lankaan
miten muka?ainahan sitä saa arvailla mutta kun menee huti niin tekee ittesä naurunalaiseksi
No mut joillakin on ihan liikaa aikaa eikä sille itse mitään voi.Ja kuka jaksaa tuollaista katkeraa nipotustakaan päivästä toiseen.
Jos mulla on huonoja hetkiä, en mä tule tänne muita haukkumaan ja pönkittään itsetuntoani vaan käsittelen ne eri tavalla.
Mutta ehkä jollei ole oppinut käsittelemään asioita eikä ole ystäviäkään/puolisoa kenen kanssa juttelee niin ne purkaantuu sitten täällä.
sitä just tarkotinollaan joo huomattu
Uuden huonekalun kasaaminen on kyl ihanaa, niissä on ihana tuoksu.Tämän päivän kasaukset kasassa, pieni kahvi/lepohetki ennenkuin "saa" lähteä pitkin kyliä kirmaamaan. Tuo kasaaminen on kyllä sellasta puuhaa mitä voisin tehdä vaikka työkseni, selän ja niskat siinä saa kipeäksi mut niin ne saa miltei kaikessa muussakin. Ja nyt iski ihan järjetön väsymys
no empä tiiä, mulla ainaski vituttaa kyykkiä niiden kanssa ja se hajukin on vähän niin ja näinUuden huonekalun kasaaminen on kyl ihanaa, niissä on ihana tuoksu.
Ja se kun saa näpertää niiden kanssa Viimeks kun ostin keittiöön senkin, sain pienen ketutuksen kun päätykappaleet oli samaa puolta, liikkeestä ei löytyny osia joten ne jouduttiin tilaan tehtaalta ja sai odottaa pari viikkoa että pääsi kasaan loppuun Näissä sentään oli kaikki osatUuden huonekalun kasaaminen on kyl ihanaa, niissä on ihana tuoksu.
Ehkä tuo on enempi sitten naisten intohimono empä tiiä, mulla ainaski vituttaa kyykkiä niiden kanssa ja se hajukin on vähän niin ja näin
oon opettanu eukon kasaamaan niin nykyään ei tartte itelle enää kasailla
Onko emari sun eukko?no empä tiiä, mulla ainaski vituttaa kyykkiä niiden kanssa ja se hajukin on vähän niin ja näin
oon opettanu eukon kasaamaan niin nykyään ei tartte itelle enää kasailla
Uusissa sängyissä se ei ole mitenkään ihana tuoksu, ne haisee ärsyttävän pitkät ajat puulle ja liimalle ja ties mille. Se haju kyllä jotenkin etoo ja täytyy tuulettaa rajusti...Uuden huonekalun kasaaminen on kyl ihanaa, niissä on ihana tuoksu.
Totta tämäkin. Makuuhuoneessa ylipäätään kemikaalihajut ei oo kovin kivoja.Uusissa sängyissä se ei ole mitenkään ihana tuoksu, ne haisee ärsyttävän pitkät ajat puulle ja liimalle ja ties mille. Se haju kyllä jotenkin etoo ja täytyy tuulettaa rajusti...
Osta laadukas hienohampainen tomaattiveitsi, pysyy "kiekko" kunnossa ja tomaatin saa kauniisti viipaleiksi - ilman haavoja sormiin.
Esim. täältä
https://www.keittiovaline.fi/Victorinox-Tomaattiveitsi-sahateraeinen-11cm
Olen mää joskus kuullut juopunutta tituleerattavan ”olipas se marinadissa”[/QUOTE]Hmm...onks marinoiminen synonyymi ryyppäämiselle?
Uuden huonekalun kasaaminen on kyl ihanaa, niissä on ihana tuoksu.
No riippuu mööpelistä. Mun mielestä puun tuoksu on aivan ihana, ja kyllä mä kalustemaalin ja lakankin tuoksusta tykkään, vaikken ookaan mikään imppaaja.Uusissa sängyissä se ei ole mitenkään ihana tuoksu, ne haisee ärsyttävän pitkät ajat puulle ja liimalle ja ties mille. Se haju kyllä jotenkin etoo ja täytyy tuulettaa rajusti...
Meillä on aina muksut onnessaan kun joku mööpeli pitää koota. Varsinki jos se tulee heille.Oootko ihan tosissasi?
Mitään en inhoa niin paljoa kuin vempeleitä/huonekaluja jotka pitää kasata kotona!
Mä voisin lirkutella sulle, mutta sitten sä pamauttaisit virsikirjalla päähän kuitenki ja pitäisit monen tunnin mittasen saarnan haureudesta yhdessä ruutiksen kanssa ja kukaan sellasta jaksaMä en kyllä edelleenkään näe Ellimaarissa mitään lirkutteluun viittaavaa. Iloinen ja touhukas perheenäiti.