Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja kuka jaksaa tuollaista katkeraa nipotustakaan päivästä toiseen.
Jos mulla on huonoja hetkiä, en mä tule tänne muita haukkumaan ja pönkittään itsetuntoani vaan käsittelen ne eri tavalla.
Mutta ehkä jollei ole oppinut käsittelemään asioita eikä ole ystäviäkään/puolisoa kenen kanssa juttelee niin ne purkaantuu sitten täällä.
No mut joillakin on ihan liikaa aikaa eikä sille itse mitään voi.
 
Tämän päivän kasaukset kasassa, pieni kahvi/lepohetki ennenkuin "saa" lähteä pitkin kyliä kirmaamaan. Tuo kasaaminen on kyllä sellasta puuhaa mitä voisin tehdä vaikka työkseni, selän ja niskat siinä saa kipeäksi mut niin ne saa miltei kaikessa muussakin:cautious:. Ja nyt iski ihan järjetön väsymys:sleep:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Tämän päivän kasaukset kasassa, pieni kahvi/lepohetki ennenkuin "saa" lähteä pitkin kyliä kirmaamaan. Tuo kasaaminen on kyllä sellasta puuhaa mitä voisin tehdä vaikka työkseni, selän ja niskat siinä saa kipeäksi mut niin ne saa miltei kaikessa muussakin:cautious:. Ja nyt iski ihan järjetön väsymys:sleep:
Uuden huonekalun kasaaminen on kyl ihanaa, niissä on ihana tuoksu. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Uuden huonekalun kasaaminen on kyl ihanaa, niissä on ihana tuoksu. :)
Ja se kun saa näpertää niiden kanssa:love: Viimeks kun ostin keittiöön senkin, sain pienen ketutuksen kun päätykappaleet oli samaa puolta, liikkeestä ei löytyny osia joten ne jouduttiin tilaan tehtaalta ja sai odottaa pari viikkoa että pääsi kasaan loppuun(n) Näissä sentään oli kaikki osat:)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä