Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hienosti hoksattu Hermanni! Kaikkia nyt vain ei kiiinnosta haarahedelmä-elämä, päälleliimattu tekopirteys ja muksujen :)sick:) kanssa "touhukas" ja kiljahteleva elämä, jossa paskavaipat haisee ja herrantertut hakkaa laminaattilattioita piloille muovitraktoreilla.
Tää on mammapalsta. Jos ei kiinnosta iloisempi versio perhe-elämästä niin voit mennä "Happamat sitruunat" -perhepalstalle. Sitä ei tosin ole vielä perustettu, mut sä voit perustaa. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä pidin jossain nuoruuden angstissa kaikkia pirteitä ihmisiä teeskentelijöinä, itse kun olin aika flegu ja melankolinen. Olin mielestäni aidompi kuin ne.

Sit kun aloin viettämään niiden kans aikaa, huomasin että ne on ihan aitoja, ja niillä on vaan tapana nähdä ja kertoa asiat iloiseen ja sutjakkaan sävyyn. Ja se ilo tarttuu, kun antaa sen tarttua. :)
 
Mä pidin jossain nuoruuden angstissa kaikkia pirteitä ihmisiä teeskentelijöinä, itse kun olin aika flegu ja melankolinen. Olin mielestäni aidompi kuin ne.

Sit kun aloin viettämään niiden kans aikaa, huomasin että ne on ihan aitoja, ja niillä on vaan tapana nähdä ja kertoa asiat iloiseen ja sutjakkaan sävyyn. Ja se ilo tarttuu, kun antaa sen tarttua. :)
Ja kuka jaksaa tuollaista katkeraa nipotustakaan päivästä toiseen.
Jos mulla on huonoja hetkiä, en mä tule tänne muita haukkumaan ja pönkittään itsetuntoani vaan käsittelen ne eri tavalla.
Mutta ehkä jollei ole oppinut käsittelemään asioita eikä ole ystäviäkään/puolisoa kenen kanssa juttelee niin ne purkaantuu sitten täällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Ja kuka jaksaa tuollaista katkeraa nipotustakaan päivästä toiseen.
Jos mulla on huonoja hetkiä, en mä tule tänne muita haukkumaan ja pönkittään itsetuntoani vaan käsittelen ne eri tavalla.
Mutta ehkä jollei ole oppinut käsittelemään asioita eikä ole ystäviäkään/puolisoa kenen kanssa juttelee niin ne purkaantuu sitten täällä.
Noo mä kyl valitan ja märisen kyllä täällä palstalla ja varmaan rasitan sillä muita, mut en mä kyllä jaksais päivästä toiseen olla harmaana närppimässä muita.

Muoks. kyl mä sitä närppimistäKIN harrastan mut yritän vähentää. :D
 
Noo mä kyl valitan ja märisen kyllä täällä palstalla ja varmaan rasitan sillä muita, mut en mä kyllä jaksais päivästä toiseen olla harmaana närppimässä muita.

Muoks. kyl mä sitä närppimistäKIN harrastan mut yritän vähentää. :D
Tottakai märistä saa kun teet sen hyvällä maulla etkä kuitenkaan joka välissä jonkun kimppuun hyökkää ja muita hauku, mitä nyt välillä noita miespuolisia vähän haastat mut hyvällä huumorilla nekin:D
 

Yhteistyössä