No sekin vielä!!erikoista että on eri lait
Varmaan joku lappilainen tehny noi lait
No sekin vielä!!erikoista että on eri lait
Aikuislukioissa ei vissiin ole niin tiukat säännöt kuin normilukioissa on..ja toi on kaupunginlukiolla, 60 muun opiskelijan lisäksi siis me n. 15 opiskelijaa tuolta mein opistolta.Eikös kaikkialla ja kaikille pitäisi olla samat säännöt
Et niinku toiset saa lunttia paidan tekstistä ja tatuoinneista ja toiset ei Epäreilua
Ihan hyvä, että joku pistää sinut kuriin ja järjestykseen edes hetkeksiAikuislukioissa ei vissiin ole niin tiukat säännöt kuin normilukioissa on..ja toi on kaupunginlukiolla, 60 muun opiskelijan lisäksi siis me n. 15 opiskelijaa tuolta mein opistolta.
olen samaa mieltä mutta tulee bannia jos laittaa tissit näkyville
täällä onkin voimassa ns. lapin lakiNo sekin vielä!!
Varmaan joku lappilainen tehny noi lait
Tiedätkö mitä hyvää Lapista on tullut?täällä onkin voimassa ns. lapin laki
Tiedätkö mitä hyvää Lapista on tullut?
Etkö? No minä autan: tyhjä OnniBus.
Jummarsit väärin. Tarkotin sitä, että täälä on jo tarpeeksi, jos ei jopa liikaakin, lappilaisia.Jeeees!
Kun sinne kerran menee ei haluaisi enää pois.
Mutt mähän oon joIhan hyvä, että joku pistää sinut kuriin ja järjestykseen edes hetkeksi
Oijoi..Nonni, saakelin sipuli oli liukas, veitsi terävä ja laastereita ei löydy ikinä, kun niitä tarvitaan.
Ok
no meeppä tiiä, minä ainaski lähen heti ku pääsenJeeees!
Kun sinne kerran menee ei haluaisi enää pois.
AutsNonni, saakelin sipuli oli liukas, veitsi terävä ja laastereita ei löydy ikinä, kun niitä tarvitaan.
Hä? mikä kiekko?Auts
Tuosta tulikin mieleen et täytyy muistutella meidän veitsenteroittajaa siitä et tomaattia leikatessa meinas palaa kiakko
Se on sanonta. Palaa kiekko, palaa käpy, palaa hermot jne.Hä? mikä kiekko?
onk se joku tampesterilaisten sanonta nääs?Se on sanonta. Palaa kiekko, palaa käpy, palaa hermot jne.
Taitaapi olla, jostain muksu/teiniajoista se on jäänyt sanavarastoononk se joku tampesterilaisten sanonta nääs?
Minullekin tuli mieleen jääkiekko tai kiekonheitossa käytettävä kiekko ja ne ei oikein hevillä pala...Taitaapi olla, jostain muksu/teiniajoista se on jäänyt sanavarastoon
Enpä tiiä tosiaan mistä tuo sanonta on alkunsa saanuMinullekin tuli mieleen jääkiekko tai kiekonheitossa käytettävä kiekko ja ne ei oikein hevillä pala...
Osta laadukas hienohampainen tomaattiveitsi, pysyy "kiekko" kunnossa ja tomaatin saa kauniisti viipaleiksi - ilman haavoja sormiin.Auts
Tuosta tulikin mieleen et täytyy muistutella meidän veitsenteroittajaa siitä et tomaattia leikatessa meinas palaa kiakko
Mulla on tollanen jo Tykkään leikata toisenlaisella, jos ne on teräviä. Tuolla sitten jos muut on päässeet liian tylsäksi. Avokadolle tuo on hyvä. Vaihdoin toiseen veitseen ja mies saa nuo käydä taas läpiOsta laadukas hienohampainen tomaattiveitsi, pysyy "kiekko" kunnossa ja tomaatin saa kauniisti viipaleiksi - ilman haavoja sormiin.
Esim. täältä
https://www.keittiovaline.fi/Victorinox-Tomaattiveitsi-sahateraeinen-11cm