Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Makuasioista ei voi kiistellä vai miten se meni.  :Djokainen tavallaan. Sä voit syödä sitä. Ehkä mä joskus kokeilen. (y)
Jep. Mä myönnän et olin yhtä skeptinen kun tein sitä ekan kerran, mies sitä ehdotti kun jäi pari ylimääräistä koipea. Mut sen jälkeen ei ole kertaakaan tehty ilman kanaa. Aina pkt jauhelihaa ja joko jääneet koivet tai sit paketillinen paistileikkeitä. Miehellä on omituinen taito yhdistellä mielessään makuja, mausteista lähtien.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Jep. Mä myönnän et olin yhtä skeptinen kun tein sitä ekan kerran, mies sitä ehdotti kun jäi pari ylimääräistä koipea. Mut sen jälkeen ei ole kertaakaan tehty ilman kanaa. Aina pkt jauhelihaa ja joko jääneet koivet tai sit paketillinen paistileikkeitä. Miehellä on omituinen taito yhdistellä mielessään makuja, mausteista lähtien.
häätyypäs kokeilla
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Apua millaset säännöt kirjotuksiin on laitettu.:eek:
Päätä ei saa käännellä liikaa = tulkitaan tiedonkeruuksi joltakin toiselta kirjoittajalta
Saliin tullaan ilman kenkiä, mieluummin villasukat jalassa ettei kolise (tässä kohtaa ihmettelin, että millaset sukat muka kolisee?? ).
Eväät ja juomat täytyy olla läpinäkymättömissä astioissa, eikä niissä astioissa saa olla yhtään kirjainta.
Vaatteissa ei saa olla yhtään kirjainta ja jos on, ne pitää teipata piiloon.
Tatuoinnit pitää teipata piiloon.
Kirjoitusten aikana ei saa venytellä.
Eikä lattialta saa poimia kynää tai muuta sinne putoavaa tavaraa, vaan valvojan täytyy antaa se. (no tuon jotenkin vielä ymmärrän).
ja senkin ymmärrän ettei vessaan saa mennä ilman valvojaa, mutta se vähän häiritsee ettei ovea saa laittaa lukkoon.

Suunniteltiin jo kavereiden kesken, että teipataan kaikilta naamat ja selitetään syiksi tatuoinnit.

Huoh, en edes muista kaikkia kieltoja ja niitä nimittäin riittää:alien:
 
Apua millaset säännöt kirjotuksiin on laitettu.:eek:
Päätä ei saa käännellä liikaa = tulkitaan tiedonkeruuksi joltakin toiselta kirjoittajalta
Saliin tullaan ilman kenkiä, mieluummin villasukat jalassa ettei kolise (tässä kohtaa ihmettelin, että millaset sukat muka kolisee?? ).
Eväät ja juomat täytyy olla läpinäkymättömissä astioissa, eikä niissä astioissa saa olla yhtään kirjainta.
Vaatteissa ei saa olla yhtään kirjainta ja jos on, ne pitää teipata piiloon.
Tatuoinnit pitää teipata piiloon.
Kirjoitusten aikana ei saa venytellä.
Eikä lattialta saa poimia kynää tai muuta sinne putoavaa tavaraa, vaan valvojan täytyy antaa se. (no tuon jotenkin vielä ymmärrän).
ja senkin ymmärrän ettei vessaan saa mennä ilman valvojaa, mutta se vähän häiritsee ettei ovea saa laittaa lukkoon.

Suunniteltiin jo kavereiden kesken, että teipataan kaikilta naamat ja selitetään syiksi tatuoinnit.

Huoh, en edes muista kaikkia kieltoja ja niitä nimittäin riittää:alien:
:eek: Sus siunatkoon! Kas kun ei jotain valkoista suojapukua vaadi pukemaan ja laput silmien sivuilleo_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
:eek: Sus siunatkoon! Kas kun ei jotain valkoista suojapukua vaadi pukemaan ja laput silmien sivuilleo_O
No niinpä, mulla tuli mieleen että ihan kun menis jonnekin sotakoululeirille:eek:
suunniteltiin myös että vedetään päät täyteen ennen kirjotuksia...niin eipähän ressais ainakaan noi pilkuntarkat säännöt enää sen jälkeen:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä