vierailija
JooHarrastushuone ja seksikeinu kattoon kiinni.
Eihän sitä aina jaksa
Makuasioista ei voi kiistellä vai miten se meni.  jokainen tavallaan. Sä voit syödä sitä. Ehkä mä joskus kokeilen.No siinähän olet jäärä, se sallittakoon
Keväällä ostettu kone. Yritän pitää puhtaana.
Jep. Mä myönnän et olin yhtä skeptinen kun tein sitä ekan kerran, mies sitä ehdotti kun jäi pari ylimääräistä koipea. Mut sen jälkeen ei ole kertaakaan tehty ilman kanaa. Aina pkt jauhelihaa ja joko jääneet koivet tai sit paketillinen paistileikkeitä. Miehellä on omituinen taito yhdistellä mielessään makuja, mausteista lähtien.Makuasioista ei voi kiistellä vai miten se meni.  jokainen tavallaan. Sä voit syödä sitä. Ehkä mä joskus kokeilen.
häätyypäs kokeillaJep. Mä myönnän et olin yhtä skeptinen kun tein sitä ekan kerran, mies sitä ehdotti kun jäi pari ylimääräistä koipea. Mut sen jälkeen ei ole kertaakaan tehty ilman kanaa. Aina pkt jauhelihaa ja joko jääneet koivet tai sit paketillinen paistileikkeitä. Miehellä on omituinen taito yhdistellä mielessään makuja, mausteista lähtien.
ohhoh, en ole nähny semmostaSitähän myydään muuteb broileri-nauta jauhelihaakin, en ole sitä vielä koskaan testannut mutta työkaveri kehui että siitä tulee todella hyvät jauhelihapihvit
Sus siunatkoon! Kas kun ei jotain valkoista suojapukua vaadi pukemaan ja laput silmien sivuilleApua millaset säännöt kirjotuksiin on laitettu.
Päätä ei saa käännellä liikaa = tulkitaan tiedonkeruuksi joltakin toiselta kirjoittajalta
Saliin tullaan ilman kenkiä, mieluummin villasukat jalassa ettei kolise (tässä kohtaa ihmettelin, että millaset sukat muka kolisee?? ).
Eväät ja juomat täytyy olla läpinäkymättömissä astioissa, eikä niissä astioissa saa olla yhtään kirjainta.
Vaatteissa ei saa olla yhtään kirjainta ja jos on, ne pitää teipata piiloon.
Tatuoinnit pitää teipata piiloon.
Kirjoitusten aikana ei saa venytellä.
Eikä lattialta saa poimia kynää tai muuta sinne putoavaa tavaraa, vaan valvojan täytyy antaa se. (no tuon jotenkin vielä ymmärrän).
ja senkin ymmärrän ettei vessaan saa mennä ilman valvojaa, mutta se vähän häiritsee ettei ovea saa laittaa lukkoon.
Suunniteltiin jo kavereiden kesken, että teipataan kaikilta naamat ja selitetään syiksi tatuoinnit.
Huoh, en edes muista kaikkia kieltoja ja niitä nimittäin riittää
Ei mtn hajua, mutta ihana nähdä sut täällä
kuulostaa olevan yhtä tarkkaa puuhaa ku satiaisen paneminenSus siunatkoon! Kas kun ei jotain valkoista suojapukua vaadi pukemaan ja laput silmien sivuille
No niinpä, mulla tuli mieleen että ihan kun menis jonnekin sotakoululeirilleSus siunatkoon! Kas kun ei jotain valkoista suojapukua vaadi pukemaan ja laput silmien sivuille
Sanokohan se et lidlissä...ohhoh, en ole nähny semmosta
olen samaa mieltä mutta tulee bannia jos laittaa tissit näkyvilleEi mtn hajua, mutta olis ihana nähdä sun tissit täällä
Meillä on eri opistolla kirjotukset, oma paikka on just sillon remontissa..nykyisessä opistossa ei ole noin tiukat säännöt = laitkuulostaa olevan yhtä tarkkaa puuhaa ku satiaisen paneminen
Kamalaaolen samaa mieltä mutta tulee bannia jos laittaa tissit näkyville
erikoista että on eri laitMeillä on eri opistolla kirjotukset, oma paikka on just sillon remontissa..nykyisessä opistossa ei ole noin tiukat säännöt = lait
Eikös kaikkialla ja kaikille pitäisi olla samat säännötMeillä on eri opistolla kirjotukset, oma paikka on just sillon remontissa..nykyisessä opistossa ei ole noin tiukat säännöt = lait