olisit niitä haulikolla ampunutMä kahdesti yöllä puskassa kävin!
Tosin siitä kaakattavia hanhia syytän. Minkä hiton takia niidenkin yöllä pimeässä pulista pitää?
Pimeässä?olisit niitä haulikolla ampunut
ne siitä kummasti rauhottuu
pimeässä niin, en tarkottanu että olis pitänyt osuaPimeässä?
pimeässä niin, en tarkottanu että olis pitänyt osua
liipaisinta voi painaa sormituntumalta
Ne jupis toisilleen siitä kun näkivät sut siellä puskassa ja sen jälkeen keskustelivat siitä miten voisivat jatkossa pitää puskat ihmisvapaina paikkoinaMä kävin kahdesti yöllä puskassa!
Tosin syytän siitä kaakattavia hanhia. Minkä hiton takia niidenkin yöllä pimeässä pulista pitää?
Aattele kun ampusit naapuria takapuoleen kun hää olis ollut samaan aikaan toisessa puskassa asioillaanMun tuurilla osuu naapuriin.
HuomentaHuomenta
Juu, eilen pyysi. Sillä on aina pari tuntia joutoaikaa kesken työpäivän.Ai, "päiväkahvilla"
Kyllä muruseni.Huomenta
Saiskos olla aamukahvia?
Asuu 100m päässä.no voisit antaakki jos sinne asti meet
*kaataa kahvit Aqelalle ja ros:lle...no kyll ruutiskin saa kahvia*Kyllä muruseni.
kiitti, saako pullaa myös?*kaataa kahvit Aqelalle ja ros:lle...no kyll ruutiskin saa kahvia*
Mulla menee yöt aina niin että herään n.30min-1h välein.Huomenta
Tottakai heräsin klo 5 ja ihan vaan piti vessassa käydä mutta eipä tullut enää uni sen jälkeen ei..
Kiitos*kaataa kahvit Aqelalle ja ros:lle...no kyll ruutiskin saa kahvia*
Mulla menee yöt aina niin että herään n.30min-1h välein.
Ku ei mulla oo, en ikinä syö pullia..se on Echon heiniäkiitti, saako pullaa myös?
Mulla menee yöt aina niin että herään n.30min-1h välein.
Jep. Saattaa mennä 2h ilman heräämistä. Mulla on ollut näin monia vuosia.Tää on syvältä! Mulla noita öitä on ehkä kaksi, kolme kuukaudesta.
Niiden töissä ei ole sitten keksitty vielä että työntekijöitä voi kyykyttää silläkin aikaa kun virallista työtä ei oleJuu, eilen pyysi. Sillä on aina pari tuntia joutoaikaa kesken työpäivän.