vierailija
Viimeiseen uneen toimi, tietää paremmin sen.Tekis mieli joskus ottaa unilääkettä. Mutta lääkäri sanoi ei käy uniapnean takia.
Viimeiseen uneen toimi, tietää paremmin sen.Tekis mieli joskus ottaa unilääkettä. Mutta lääkäri sanoi ei käy uniapnean takia.
Joo mäkin olen kuullut, että siinä on vaarana se hengityksen salpautuminen tai joku vastaava..kun on sen lääkkeen takia liian syvässä unessaTekis mieli joskus ottaa unilääkettä. Mutta lääkäri sanoi ei käy uniapnean takia.
mannitolikin riittää siihen uneen, mutta henki kulkee silti.Joo mäkin olen kuullut, että siinä on vaarana se hengityksen salpautuminen tai joku vastaava..kun on sen lääkkeen takia liian syvässä unessa
Toivottavasti kaikki on hyvin!Mun kello soit neljä minuuttia sitten. Hetken ihmettelin, mikä täällä piipittää...
Mulla siis syöpätarkastuslääkäri yhdeltätoista. Vapaapäivä, tavallaan
Kenen kantilta katsottuna?Huomenta vaan kaikille, vielä kolmeen asti pitäis olla nättiä päivää sit on ainakin tänne luvattu sadetta
Mä oon ruvennut näkeen niin skitsoja unia että toivoisin että mieluummin ei näkis niitä ollenkaan Ennen lomaa en nähny/muistanut uniani ollenkaan et onko tää nyt sit hyvä vai huono juttu
Sellaset unet on kivoja missä osaa lentää!Huomenta vaan kaikille, vielä kolmeen asti pitäis olla nättiä päivää sit on ainakin tänne luvattu sadetta
Mä oon ruvennut näkeen niin skitsoja unia että toivoisin että mieluummin ei näkis niitä ollenkaan Ennen lomaa en nähny/muistanut uniani ollenkaan et onko tää nyt sit hyvä vai huono juttu
nekin kelpaaKu ei mulla oo, en ikinä syö pullia..se on Echon heiniä
Saat porkkanasämpylää juustolla ja tuorekurkulla?
ai meinaa vähän panettaa?Jassåå ja kohta menoks...
...vaikka rehellisesti sanoen ainoa paikka minne tekis mieli lähteä on sänky...
On joo jos hallitsee lentämisen. Eikä lennä hemmetin korkealle ja sitten ei pääse alas maahan.Sellaset unet on kivoja missä osaa lentää!
Mulla tulee välillä sellasia missä leijun ja näen itseni nukkumassa, se on kivaa hetken mut sit se menee siihen et leijun ylemmäs, kattoon asti enkä pääse kehoon takaisin. Toinen leijumis uni on sellainen missä leijun ja alan pikku hiljaa pyöriä, vauhti kiihtyy ja kiihtyy ja sit pyörin todella lujaa ja joudun pelkään että osun kirjahyllyyn/lamppuun /tiputan tavaroita Kaikissa nään aina itseni aina sängyssä nukkumassa/eli ns.irtaannun kehostaSellaset unet on kivoja missä osaa lentää!
En epäile.Viimeiseen uneen toimi, tietää paremmin sen.
Oletko siis ihan unessa vai vasta nukahtamassa? Mä oon käsittänyt, että tuo ruumiista irtaantuminen tapahtuisi nimeomaan siinä ihan unen ja valvetilan rajamailla. Olisi kiinnostavaa kokea jotain tuollaista itsekin, mutta mulle ei tapahdu koskaan mitään yliluonnollista.Mulla tulee välillä sellasia missä leijun ja näen itseni nukkumassa, se on kivaa hetken mut sit se menee siihen et leijun ylemmäs, kattoon asti enkä pääse kehoon takaisin. Toinen leijumis uni on sellainen missä leijun ja alan pikku hiljaa pyöriä, vauhti kiihtyy ja kiihtyy ja sit pyörin todella lujaa ja joudun pelkään että osun kirjahyllyyn/lamppuun /tiputan tavaroita Kaikissa nään aina itseni aina sängyssä nukkumassa/eli ns.irtaannun kehosta
Noita on ollut mulla vuosia ja aika hyvin hallitsen niitä nykyään mutta alkuun ne aiheutti lievän paniikkikohtauksen.
Nukahtamassa tai sitten heräämässä.Oletko siis ihan unessa vai vasta nukahtamassa? Mä oon käsittänyt, että tuo ruumiista irtaantuminen tapahtuisi nimeomaan siinä ihan unen ja valvetilan rajamailla. Olisi kiinnostavaa kokea jotain tuollaista itsekin, mutta mulle ei tapahdu koskaan mitään yliluonnollista.
HöpöhöpöNukahtamassa tai sitten heräämässä.
Mulla rupes teininä about 15v.nä tuleen noita ekan kerran, lähes päivittäin.
Sitten opettelin valvetilassa rentouttaan itseni tuohon samaan tilaan, sillä opin kontrolloimaan niin ettei iske paniikki kun osaan havahduttaa itseni. Onhan se aika jännä kokemus, etenkin hallittuna.
löpölöpöHöpöhöpö
Höpöhöpö itelles vaan.Höpöhöpö
Noni. Mut on taas suht terveeksi todettu.
Mutta kävipä taas niin, että syöpälääkäri oli nopeammin fiksaamassa tyroksiiniannostusta, aiemman kolmen kuukauden sijaa menen jo kolmen viikon kuluttua uudelleen verikokeisiin ja sit lisätään annostusta ellei mitään ole tapahtunut.
Taas nähtiin, miten arvauskeskus toimii!
Hienoa että kaikki oli hyvin!Noni. Mut on taas suht terveeksi todettu.
Mutta kävipä taas niin, että syöpälääkäri oli nopeammin fiksaamassa tyroksiiniannostusta, aiemman kolmen kuukauden sijaa menen jo kolmen viikon kuluttua uudelleen verikokeisiin ja sit lisätään annostusta ellei mitään ole tapahtunut.
Taas nähtiin, miten arvauskeskus toimii!
postissa on töissä kädetöntä porukkaa joille pitää vielä maksaa +50% verrattuna muissa firmoissa samoja hommia tekevillePäivää.Kais on hyvin hyvin vihainen
Paketti jumittaa edelleen lqjittelukeskuksessa ja asiakaspalvelusta vaan vastataan viestiin,että lakko voi vaikuttaa paketin toimittamiseen,nyt pitää vain odottaa. Saat viesti kun paketti on toimittu.
Posti mokaa,ei myönnä ja asiakas joutuu odottamaan pakettia.
Posti kai haluaa menettää asiakkaansa. Harmi ettei ollut muuta vaihtoehtoa ku posti.
Oli kyllä todella huonoa tuuria että ne töpeksi sen paketin kans just nytPäivää.Kais on hyvin hyvin vihainen
Paketti jumittaa edelleen lqjittelukeskuksessa ja asiakaspalvelusta vaan vastataan viestiin,että lakko voi vaikuttaa paketin toimittamiseen,nyt pitää vain odottaa. Saat viesti kun paketti on toimittu.
Posti mokaa,ei myönnä ja asiakas joutuu odottamaan pakettia.
Posti kai haluaa menettää asiakkaansa. Harmi ettei ollut muuta vaihtoehtoa ku posti.
Niinpä eikä muuten asiakaspalvelussa varoittaneet lakostaOli kyllä todella huonoa tuuria että ne töpeksi sen paketin kans just nyt
ei ne välttämättä edes tienneetNiinpä eikä muuten asiakaspalvelussa varoittaneet lakosta