Juu en haluis nähdä 70-vuotiasta Cheekkiä vitjat kaulassa Lahden mäkimontussa.luojan kiitos se keekki on jääny eläkkeelle
Juu en haluis nähdä 70-vuotiasta Cheekkiä vitjat kaulassa Lahden mäkimontussa.luojan kiitos se keekki on jääny eläkkeelle
Varmaan just sen ikäsenä sen näätkin kun comeback pitää tehdä kun rahat loppuuJuu en haluis nähdä 70-vuotiasta Cheekkiä vitjat kaulassa Lahden mäkimontussa.
Ai, "päiväkahvilla"Mulla on huomenna vapaapäivä. Teen läksyjä ja käyn miehen luona päiväkahvilla.
no voisit antaakki jos sinne asti meetMulla on huomenna vapaapäivä. Teen läksyjä ja käyn miehen luona päiväkahvilla.
Sit sen pitää pidätellä kun se tekee sen "öngh"-äännähdyksen ettei lorahda pissat tenoihin...Varmaan just sen ikäsenä sen näätkin kun comeback pitää tehdä kun rahat loppuu
No mut jos sillä onkin katetri, sellanen blingbling koristeltu, aloittaa uuden muotiaallon vanhainkodeissa, kullanväriset strasseinkoristellut pissipussitSit sen pitää pidätellä kun se tekee sen "öngh"-äännähdyksen ettei lorahda pissat tenoihin...
(Nyt vaihdan sivistyneempään retoriikkaan...)
oon aina haaveillu semmosistaNo mut jos sillä onkin katetri, sellanen blingbling koristeltu, aloittaa uuden muotiaallon vanhainkodeissa, kullanväriset strasseinkoristellut pissipussit
Sit kun muut istuu korkeissa seniorituoleissa niin tää on jollain valtaistuimella vai mikä kultatuoli se oli levyn kannessa.No mut jos sillä onkin katetri, sellanen blingbling koristeltu, aloittaa uuden muotiaallon vanhainkodeissa, kullanväriset strasseinkoristellut pissipussit
no pitäähän seniorikodissaki olla PäällikköSit kun muut istuu korkeissa seniorituoleissa niin tää on jollain valtaistuimella vai mikä kultatuoli se oli levyn kannessa.
Hoitajat aina v*ttuuntuneena nostaa sen sinne, miettien samalla et seuraavalla kerralla mä ton ylimielisen kuben tipautanSit kun muut istuu korkeissa seniorituoleissa niin tää on jollain valtaistuimella vai mikä kultatuoli se oli levyn kannessa.
Mut sit kun Elastinen tulee rollaattorilla morjenstamaan Kekkosta niin sit hoitajat tuumaa "ei tuo kovin elastiselta enää näytä."Hoitajat aina v*ttuuntuneena nostaa sen sinne, miettien samalla et seuraavalla kerralla mä ton ylimielisen kuben tipautan
joo, eiköhän se olis aika kääntää perssilmä syrjälleenMut sit kun Elastinen tulee rollaattorilla morjenstamaan Kekkosta niin sit hoitajat tuumaa "ei tuo kovin elastiselta enää näytä."
Elastinen soittaa soittokellolla hoitajaa paikalle Kekkosen huoneeseen auttamaan Jarea vessaan, mut hoitsut tuumaa "Anna sen soida".
Ehee, ehee...pitäsköhän sanoa jo hyvät yöt kans...
Nukkumattien #metoo.Hyvät yöt teille, mua ei vielä nukuta mut kai sitä täytys edes yrittää saada niskalenkki nukkumatista
Tulis vaan tarpeeks lähelle....
No pöllin ainaki sen unihiekkasäkinNukkumattien #metoo.
Varo, oot amatööri joten vahingossa kuitenki vaan pölläytät sitä omiin silmiis. Muksut on riemuissaan.No pöllin ainaki sen unihiekkasäkin
Sit mä voisin roippia muksuja sillä hiekalla aina kun ne alkaa riekkuun tai tappeleen
No toi on kyllä enemmän ku todennäköistäVaro, oot amatööri joten vahingossa kuitenki vaan pölläytät sitä omiin silmiis. Muksut on riemuissaan.
Aivan!
No toi on kyllä enemmän ku todennäköistä
Mut muksut tuntien sen jälkeen ne rupeis heitteleen toisiansa sillä hiekalla joten...
Hajun kanssaTulis sellanen Marilyn Monroe helmojen hulmutus
ai sääkin oot viiskybänen ukkeli kun pitää käydä yöllä veskissäHuomenta
Tottakai heräsin klo 5 ja ihan vaan piti vessassa käydä mutta eipä tullut enää uni sen jälkeen ei..
akeila, echo ja eltsu risteili kesällä Gotlantiin hellareittein kesäkonffaan
eivät ole siitä juuri huudelleet, oli sen verran hurja reissu
Joo, kivekset roikkuu polvissa ja elämä on muutenkin niin raskasta, että selkä on painununna kumaraan aika päiviä sitten jo.ai sääkin oot viiskybänen ukkeli kun pitää käydä yöllä veskissä
on siinä hyviäkin puolia, enää ei haittaa yhtään vaikka joutuis olemaan puutteessa muutaman päivänJoo, kivekset roikkuu polvissa ja elämä on muutenkin niin raskasta, että selkä on painununna kumaraan aika päiviä sitten jo.