vierailija
Pulloharjamatami, mies mekossa, jeesustelija, psykologian opiskelija joka ei osaa olla yhtään hiljaa ja keksii apunimiä kaikille(anu aamupano tms)
Prkl
Prkl
itse asiassa tuo porukka edustaa aika hyvin tämän palstan kirjoittelijoitaPulloharjamatami, mies mekossa, jeesustelija, psykologian opiskelija joka ei osaa olla yhtään hiljaa ja keksii apunimiä kaikille(anu aamupano tms)
Prkl
ÖitäHyvät yöt kaikille.
ei oo helppoa sullakaanMä oon yrittäny tänään rekrytoida lisää miehiä mun haaremiin, laihoin tuloksin.
Mut mun marokkolainen napatanssi ei oikein vakuuttanu kun olin enste vetäny pellillisen pullaa, ja täysi maha viskoutui tanssissa puolelta toiselle.
No sit mulla oli tyhjä wc-paperirulla unohtunu helemoihin kun en tienny miten ja mihin se olis pitäny kierrättää.
Lopulta kun ois pitäny kaataa kahvia kaikille kuppiin sillein korkeelta marokkolaisittain, lorotin sitä ukkojen housuille, palovammat jne. Mut onneks se oli tummaapaahtoa nii ei haitannu hävikki.
Mä meen kanssa nukkumaanSängyssä ja kohta biehtaroimaan.
Nii ja tiäkkö Krut, oli tosi vaikeeta kun se syömäni pullalastin hiiva pieretti.ei oo helppoa sullakaan
Nii ja tiäkkö Krut, oli tosi vaikeeta kun se syömäni pullalastin hiiva pieretti.
Koita ite tanssia siinä kun takapuolesta ois räjähtämässä ilmapallollinen...
Krut on mies, tuohan on miehille arkipäivääNii ja tiäkkö Krut, oli tosi vaikeeta kun se syömäni pullalastin hiiva pieretti.
Hyvät yöt kaikille.
Sängyssä ja kohta unta balloon.
Öitä!Mä meen kanssa nukkumaan
Huomenna aikanen herätys
Nii ja tiäkkö Krut, oli tosi vaikeeta kun se syömäni pullalastin hiiva pieretti.
Tulis sellanen Marilyn Monroe helmojen hulmutusNii että mä nyt tässä ihmettelen että miksei mulla flaksi käy.
Lisää pullaa, ehkä? Nousis helmat korkeemmalle.
henki se kulukee herroistakiNii ja tiäkkö Krut, oli tosi vaikeeta kun se syömäni pullalastin hiiva pieretti.
Tuossa ois ideaa. Herrat tykkää vaaleaveriköistä ja timantit on ikuisia...ähh, meni Cheekkkiin!Tulis sellanen Marilyn Monroe helmojen hulmutus
Mä luulen että kyllä Ruotsin Viktuuria ei käy ees kakalla.henki se kulukee herroistaki
luultavasti olet oikeassaMä luulen että kyllä Ruotsin Viktuuria ei käy ees kakalla.
Mulla on huomenna vapaapäivä. Teen läksyjä ja käyn miehen luona päiväkahvilla.Mä meen kanssa nukkumaan
Huomenna aikanen herätys