Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomentapäivää :D:)
Vapaapäivä, kotitöitä ja lukemista ja oottelen tuleeko tänään paketti oikeaan paikkaan vai ei. :cautious:
Keskiviikona toimitti posti paketin citymarketin postin toimipaikkaan vaikka piti viedä prisman automaattiin. Keskiviikkoiltana kyselin syytä mutta asia jäi kesken,kun vissiin työaika loppui
Torstaiaamuna selviteltiin chatissa ja eipä mitään syytä löytynyt tai oltu kirjattu miksi oli väärään paikkaan viety. Eilen on paketti lähetetty Kuopioon ja nyt tänään taas pitäis tulla tänne takaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mä eilen mietin että jos mulla ois aikaa, rahaa, taitoa ja bisnesideaa ym. niin tekisin puolen ha:n metsään Puolen hehtaarin metsän, eli rakentais samanlaisen kuin niissä sarjiksissa.
Tekis sen joen, Kanin kolon jne.

Se vaan että vieraita varten niiden puiden pitäis olla tosi paksuja, joten valitettavasti ne ei ois aitoja.
Eikä joku tammi varmaan kauaa eläis jos kovertais sen sisälle jonkun nallen kodin ja hunajavaraston...:rolleyes:
Mut laudoista vois rakentaa sen kodin jonkun oikean puun ympärille.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Mä eilen mietin että jos mulla ois aikaa, rahaa, taitoa ja bisnesideaa ym. niin tekisin puolen ha:n metsään Puolen hehtaarin metsän, eli rakentais samanlaisen kuin niissä sarjiksissa.
Tekis sen joen, Kanin kolon jne.

Se vaan että vieraita varten niiden puiden pitäis olla tosi paksuja, joten valitettavasti ne ei ois aitoja.
Eikä joku tammi varmaan kauaa eläis jos kovertais sen sisälle jonkun nallen kodin ja hunajavaraston...:rolleyes:
Mut laudoista vois rakentaa sen kodin jonkun oikean puun ympärille.
Ihana idea!!
Tosin täällä miss mä asun sen todennäköisesti valtais spurgut ja koko idean torppais kaupungin kuivahtanut eläkeläis''hallitus'' tyhmänä ja turhana(n)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä