Radiossa pyörii mainos että pystyy jatkot saamaan nettikurssilla!Voisko joku mennä mun puolesta huomenna tieturva-kurssille?
Aamukahvit ja lounaan saisi kaupan päälle.
Radiossa pyörii mainos että pystyy jatkot saamaan nettikurssilla!
Ei keppostella siellä.
Ei keppostella siellä.
kuinka moni näki?
Minkä?Missä?kuinka moni näki?
Vaatiiko työn tilaaja kurssin. 4 vuotta mulle on sitä yritetty pakottaa mut en ole jaksanut mennä. Joka päivä tietyömailla olen.Voisko joku mennä mun puolesta huomenna tieturva-kurssille?
Aamukahvit ja lounaan saisi kaupan päälle.
Varmaan näki sinut nakuilemassa sopimattomassa paikassa?Minkä?Missä?
Mä olen ollut kiltisti. Äsken sain tehtyä kotiläksyt.Varmaan näki sinut nakuilemassa sopimattomassa paikassa?
Tunnustappas mitä sitä ollaan tehty ja missä!
Mitä läksyjä teille tuli?Mä olen ollut kiltisti. Äsken sain tehtyä kotiläksyt.
Kiusaa vaan itseäsi siis, kun sinähän täällä olet se ää-liöj-ankuttaja.Vain sinua tijankuttajaa. Miksi en sitä tosiasiaa myöntäisi?
Mitä läksyjä teille tuli?
Meillä tuli psykologiasta Tunnetaidoista moniste jossa käsitellään agressiota ja itte olen aika huuli pyöreänä, koska mun agressio on luokkaa ''tapahtuu ani harvoin ja kestää tyyliin muutamasta sekunnista korkeintaan minuuttiin''...eli miten mä sellasesta mitään selitän?
Korkeintaan voin kertoa näillä sanoilla:''No siinä tapahtuu Pum Pum ja savua ja sitten rauha ja kaikki on ohi''?
Joo mun pitäis myös tehdä toinen tehtävä powerpointtina, mutta liittyy psykologiassa muihin tunteisiin ja niiden teorioihin
Toiminta digitaalisessa ympäristössä. Word ja powerpoint jutskat.
Ihan miten vaan, mutta olen jättänyt kaikki muut paitsi sinut rauhaan ja näin aion jatkaa tästä eteenpäinkin.Kiusaa vaan itseäsi siis, kun sinähän täällä olet se ää-liöj-ankuttaja.
Tai et vaan teeskentelet ja vastailet itsellesi?Ihan miten vaan, mutta olen jättänyt kaikki muut paitsi sinut rauhaan ja näin aion jatkaa tästä eteenpäinkin.
Mitä sitte vaikka en tietäisikään?Mistä sinäkin tiedät kaikista vierailija-nimimerkeistä kuka kukin on?
Hmm..en käy 'bupeissa' enkä baareissa...joten nyt erehdyit henkilöstä?Eipä poikkelii tollanen bupiruusu kiinnosta, hän tyksii tasokkaammist leideist!
En ainakaan minä, olen katellut jotain ihan älytöntä teinikauhua netflixistä ja murhaillut banaanikärpäsiä ihan simonaIltaa! Jokos kaikki on menneet nukkuun?
Tee niille se ansa niin ei tarvitse nitistellä niitä käsin.. Eikö kissa yritä ottaa niitä kiinni?En ainakaan minä, olen katellut jotain ihan älytöntä teinikauhua netflixistä ja murhaillut banaanikärpäsiä ihan simona