Söin senMakuuhuoneen roskiksessa? Mitä Elluska teki siellä banaanin kanssa?
Sinänsä kiva hellepäivä kun tuulee, mutta huomasin että itsellä lisäks lämpöä. Ilmankos päätä särkee ja hommat takkuaa.
Sitä ennen?Söin sen
Niin kukakohan se taas jäi jankuttamaan...paljastuitTaas koitat laittaa omia virheitä ja vikoja toisten syyksi. Ei tule onnistumaan. Kaikki tietävät että olet idioottijankuttaja.
Pakkohan niiden on tulla muualta, mutta osaavat kyllä olla ällöjäJos ne ovat tulleet muualta?
Täällä kasvaa omenapuu. Kärpäsiä on muutama näkynyt.
Otin sen tertustaSitä ennen?
Mä olen liiskaillut nyt niitä, kun lainaimurin pussi on ihan täynnä pölyä ja pitäs saada uusia pusseja mutku unohan ostaa ne joka kerta kun kaupassa käyn!Ne lisääntyvät hetkessä.
Imuroi ne!
Tee niille ansa. purkkiin etikkaa, astianpesuainetta, hedelmää, vaikka sitä banaania...Pakkohan niiden on tulla muualta, mutta osaavat kyllä olla ällöjä
Ei tarvi kysyä.Otin sen tertusta
Ja et kyllä kysy mitä se tertussa teki
Ei sitä kiinnosta nykyään roskikset.Eikö kissa tongi roskista?
MinäVoisko joku mennä mun puolesta huomenna tieturva-kurssille?
Aamukahvit ja lounaan saisi kaupan päälle.
Röyh...voin mennä, mitä siellä tehdään muuta kuin opetellaan ylittämään katu oikeaan aikaan suojatiellä ja tottelemaan liikennevaloja?Voisko joku mennä mun puolesta huomenna tieturva-kurssille?
Aamukahvit ja lounaan saisi kaupan päälle.
Minä
*viittaa innokkaana*
Röyh...voin mennä, mitä siellä tehdään muuta kuin opetellaan ylittämään katu oikeaan aikaan suojatiellä ja tottelemaan liikennevaloja?
No mutta mehän ollaan kuin kaksi marjaa tai ainakin kuin Pirkko ja Marja..paitsi sä taidat olla minuu melkein kaks metriä pidempiNäytät multa kun henkilökllisyys tarkistetaan passin tai ajokortin tai vastaavan avulla.
Pitkät hiuksetNäytätkö sä yhtään mun ajokortin tai pasiin kuvan kaltaiselta?
Millisiili käy tai sit pitkät hiukset.
No mutta mehän ollaan kuin kaksi marjaa tai ainakin kuin Pirkko ja Marja..paitsi sä taidat olla minuu melkein kaks metriä pidempi
Totta!Mut ei sitä näe passista. Eikä ajokortista.