vierailija
Sä olet niin teini. Olet epäsopiva esikuva.Jep. Sitähän se. Onneksi sinä nostat keskustelun aikuisemmalle tasolle
Sä olet niin teini. Olet epäsopiva esikuva.Jep. Sitähän se. Onneksi sinä nostat keskustelun aikuisemmalle tasolle
joo, ei puhuta sille mutakakkukyttä @Elena777 lle mitäänPst!
Älkää kertoko Ellulle että tein äsken mutakakkua.
Se on onneks 17 asti siellä opiskeluissa niin voin rauhassa mussuttaa sitä.
Ei suhunkaan sit voi luottaa niinku yhtään...nyt laitoit jonku hälytyksen Ellun kännykkään sinne psykantunnille...joo, ei puhuta sille mutakakkukyttä @Elena777 lle mitään
En kerro jos annat palan.Pst!
Älkää kertoko Ellulle että tein äsken mutakakkua.
Se on onneks 17 asti siellä opiskeluissa niin voin rauhassa mussuttaa sitä.
Se syöttää Akelalle koko roskan.Ellu! Echo teki mutakakkua eikä anna sulle murun murua siitä!
Juu, ole hyvä, vadelmien kera.En kerro jos annat palan.
Joo, ja vatelmiakin vielä aakelalle ja Ellulle ei mitään.Juu, ole hyvä, vadelmien kera.
Luojan kiitos meillä on sut palstaesikuvana jos joku onneton esikuvia täältä hakeeSä olet niin teini. Olet epäsopiva esikuva.
Aijai, nams kiitos.Juu, ole hyvä, vadelmien kera.
Yksi pala riittää.Se syöttää Akelalle koko roskan.
Idioottijankuttaja iski jälleen kuin märkä rätti päin naamaa.Sä olet niin teini. Olet epäsopiva esikuva.
Niinpä. Sä. Olisit pysynyt poissa.Idioottijankuttaja iski jälleen kuin märkä rätti päin naamaa.
Nyt saa jankuttaa vähän aikaa niin paljon kun sielu sietää, mun täytyy lähtee oman elämän pariin Palailen jahka kerkeenIdioottijankuttaja iski jälleen kuin märkä rätti päin naamaa.
Älä jätä mua tän jankuttajan kans kahden!Nyt saa jankuttaa vähän aikaa niin paljon kun sielu sietää, mun täytyy lähtee oman elämän pariin Palailen jahka kerkeen
Pakkorako nyt Muksun harrastukset, ruuanlaitot, siivoukset, puolisokin vaatii oman huomionsa kun saapuu töistä, sit on iltatoimet ja noin kello 21.00 vapaudun, ehkäÄlä jätä mua tän jankuttajan kans kahden!
Touhukas mamma.Pakkorako nyt Muksun harrastukset, ruuanlaitot, siivoukset, puolisokin vaatii oman huomionsa kun saapuu töistä, sit on iltatoimet ja noin kello 21.00 vapaudun, ehkä
Ainoa joka ketjussa jankuttaa, kiukuttelee ja lässyttää olet sinä vaikka kuvittelet että asia muuksi muuttuu toisin jankuttamalla.Ei tarvitse tulla tänne enää lässyttämään. Eemr
En usko. se on niin Herkullista että melkein huomaamatta menee ainakin pari palaa....Yksi pala riittää.
En ole nähnyt vieläkään.Hei. Pelottavat tekohampaat on hävinnyt.