V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten susta on tullut noin pätevä lääketieteellisissä asioissa, kun noin varmana esiinnyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs :Hui! Pelottavalta kuulostaa! =(
En ymmärrä miksi et ole mennyt jo kuukausia sitten lääkäriin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten susta on tullut noin pätevä lääketieteellisissä asioissa, kun noin varmana esiinnyt?
Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Mun mies on just parantunut tällä erää imusolmukesyövästä.
Sillä kaikki alkoi, itseasiassa pari päivää reilu vuos sitten, tai jo vuoden 2007 alussa rupes oireita ilmenemään.
Ensin runsasta yöhikoilua, sen seurauksena laihtumista, ja lämpöä piti kans jonkun kaks viikkoa.
Meni sitten kaupunginsairaalaan sen lämmön ja hikoilun takia, lääkäri totes et on vaan flunssaa, mut suostu (kun tarpeeks vängättiin) ottamaan verikokeet.
soittivat siitä sitten tunnin päästä et tule _heti_ tänne.
Me mentiin, tulehdusarvot todella koholla (ihmetteli miten käveli edes) ja siitä lähettiinkin sitten keskussairaalaan.
Siellä se raasu makas viikon saaden suonensisäistä antibioottia (muka) tulehduksen hoitoon.
Ei auttanu antibiootti, joten syntyi syöpäepäily. Siitä pari viikkoa ja otettiin korvapolilla koepala,
siitä taas pari viikkoa ja epäily muuttui todeksi..
Kerron mielelläni enemmän jos on jotain kysyttävääsori, hiukan sekavaa tekstiä.
Alkuperäinen kirjoittaja rv37:Onko sulla muita oireita kuin nuo imusolmukkeet?
Miehelläni todettiin kaksi vuotta sitten imusolmukesyöpä, hodgkinin tauti. Hän löysi ekan patin kaulaltaan vasta diagnoosin jälkeen. Yöhikoilua oli ollut, senkin tajusi vasta diagnoosin jälkeen.
Merkittävin oire oli miehellä mieletön alaselkäkipu joka johtui pernan suurentumisesta ja siitä, että suurentuneet imusolmukkeet alaselässä painoi hermoja ja lihaksia. Pernassa oli siis kasvain.
Mutta älä kuitenkaan mitään hautajaisia järjestä. Ei se mikään kuolemantuomio silti ole. Ja imusolmukkeet voi olla suurentuneet tiäs mistä syistä joten älä heitä kirvestä kaivoon senkään puolesta. Ja ei tosiaan tapahdu tuossa ajassa vielä mitään tramaattista jonka olet nyt odotellut, joten ole huoleti vain. Mun miehellä oli diagnoosi jo, mutta silti piti vielä odotella tyyppiä koetuloksista ja lopullista varmuutta ja siinäkin kupeksivat itse sairaalassa vielä kuukauden.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja rv37:Onko sulla muita oireita kuin nuo imusolmukkeet?
Miehelläni todettiin kaksi vuotta sitten imusolmukesyöpä, hodgkinin tauti. Hän löysi ekan patin kaulaltaan vasta diagnoosin jälkeen. Yöhikoilua oli ollut, senkin tajusi vasta diagnoosin jälkeen.
Merkittävin oire oli miehellä mieletön alaselkäkipu joka johtui pernan suurentumisesta ja siitä, että suurentuneet imusolmukkeet alaselässä painoi hermoja ja lihaksia. Pernassa oli siis kasvain.
Mutta älä kuitenkaan mitään hautajaisia järjestä. Ei se mikään kuolemantuomio silti ole. Ja imusolmukkeet voi olla suurentuneet tiäs mistä syistä joten älä heitä kirvestä kaivoon senkään puolesta. Ja ei tosiaan tapahdu tuossa ajassa vielä mitään tramaattista jonka olet nyt odotellut, joten ole huoleti vain. Mun miehellä oli diagnoosi jo, mutta silti piti vielä odotella tyyppiä koetuloksista ja lopullista varmuutta ja siinäkin kupeksivat itse sairaalassa vielä kuukauden.
Ei ole. Mutta eihän toi välttämättä menekään sisäelimiin, ne on kai aika yksilöllisiä. Mutta tosiaan, mulla on paino laskusuhdanteessa ja tota hikoilua...
Mä tiedän ettei tuo ole kuolemantuomi, 80-90% paranee. MUTTA mulle se on suunnilleen sitä, koska siitä menee niin huonoon jamaan. Hoidoista. Ei perkele.
Ja noi on olleet niin pitkään turvoksissa, ja sitten kun on rinnakkaisoireita... Ettäettä. Mulla oli myös n.vuosi sitten veressä kalkit koholla (en ehdi nyt just selittämään tarkemmin, mutta se on myös syövän merkkejä), mutta syytä ei alettu silloin ruotia, koska eivät olleet "niiiin pahasti kuitenkaan koholla"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kyllä mä menisin yksityiselle,mutta toivotaan parasta!
Alkuperäinen kirjoittaja rv37:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja rv37:Onko sulla muita oireita kuin nuo imusolmukkeet?
Ei ole. Mutta eihän toi välttämättä menekään sisäelimiin, ne on kai aika yksilöllisiä. Mutta tosiaan, mulla on paino laskusuhdanteessa ja tota hikoilua...
Mä tiedän ettei tuo ole kuolemantuomi, 80-90% paranee. MUTTA mulle se on suunnilleen sitä, koska siitä menee niin huonoon jamaan. Hoidoista. Ei perkele.
Ja noi on olleet niin pitkään turvoksissa, ja sitten kun on rinnakkaisoireita... Ettäettä. Mulla oli myös n.vuosi sitten veressä kalkit koholla (en ehdi nyt just selittämään tarkemmin, mutta se on myös syövän merkkejä), mutta syytä ei alettu silloin ruotia, koska eivät olleet "niiiin pahasti kuitenkaan koholla"![]()
No tota munkin mies pelkäsi, että mihin kuntoon niistä hoidoista menee. Mutta hyvässä kunnossa pysyi. Pari päivää hoidon jälkeen aina makoili ja muuten oli ihan reerassa. Minä olin lasten kanssa hoitovapaalla ja vietettiin ihanaa kesää koko perheen kesken. Eniten miestäni harmitti se, että hoitojen aikana ei saanut urheilla ja on himourheilija siis. Töissäkin urheiluliikkeessä.
Ei noi sun oireet kyllä hyviltä kuullosta.... tai siis vahvasti ne väkisinkin pistää miettimään tuota imusolmukesyöpää, mutta sulla tuntuu olevan kuitenkin hyvä asenne. Pidä lippu korkealla.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kyllä mä menisin yksityiselle,mutta toivotaan parasta!
Mun miehen syöpäepäily tuli alunperin yksityisellä ja pistettiin samantien julkiselle missä homma todettiin ja hoidettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja rv37:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja rv37:Onko sulla muita oireita kuin nuo imusolmukkeet?
No tota munkin mies pelkäsi, että mihin kuntoon niistä hoidoista menee. Mutta hyvässä kunnossa pysyi. Pari päivää hoidon jälkeen aina makoili ja muuten oli ihan reerassa. Minä olin lasten kanssa hoitovapaalla ja vietettiin ihanaa kesää koko perheen kesken. Eniten miestäni harmitti se, että hoitojen aikana ei saanut urheilla ja on himourheilija siis. Töissäkin urheiluliikkeessä.
Ei noi sun oireet kyllä hyviltä kuullosta.... tai siis vahvasti ne väkisinkin pistää miettimään tuota imusolmukesyöpää, mutta sulla tuntuu olevan kuitenkin hyvä asenne. Pidä lippu korkealla.
No sitä minäkin. Ei voi urheilla. Ei voi touhuta lasten kanssa. Tulee opiskeluun taukoja. Tommoset mua eniten harmittaa.
Jos tulee tappotuomio, niin mä murehdin sitä sitten. Mutta vihannekseksi minä en ala - siihen musta ei kyllä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Siiri:Sukulaisellani juuri todettiin vastaavista pateista imusolmukesyöpä.
Niin se kai usein menee.
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:Kyllä mä vähän ihmettelen ap:n asennetta, ettei ole paniikkia asian suhteen eikä mene yksityiselle jonne pääsee samana päivänä.
Tosi outoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Siiri:Sukulaisellani juuri todettiin vastaavista pateista imusolmukesyöpä.
Niin se kai usein menee.
Ei mene. Imusolmukkeiden turvotukselle on aika paljon muitakin syitä kuin syöpä.
Elimistössä voi olla tulehdustila ilman näkyviä oireitakin ja esimerkiksi allerginen oireilu saattaa turvottaa imusolmukkeet