Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minua ei häiritse mikään muu kuin ap:n ylimielisyys.
Mua häiritsee sunlaisten vajavaisuus, jos häiritsee mun kirjoitukseni, niin helvettiäkö niitä luet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minua ei häiritse mikään muu kuin ap:n ylimielisyys.
Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja määä:Ja mun mielestä on viisain odottaa ja pelätä pahinta
kun ajatella huolettomasti et höpöhöpö mulla mitään ole...
Ei tipu niin korkeelta jos onkin jotain
ja toisaalta "saa elämän kerralla takaisin" jos ei ookkaan mitään...
Munkin mielestä se on tyhmää. Jos oireita on tämänkin verran - niin tyhmyyttä se olisi alkaa sille linjalle että "ei mulla mitään ole". Koska jotain on taatusti.
Ja mua ihmetyttää toi, että jotkut ajattelevat että tässä ollaan ns. jäniksen selässä. Eivät ilmeisesti tiedä asioista, mutta haluavat silti huudella.
Miehellä täsmäs kaikki oireet niin hyvin hodarin oireiden kanssa, et kun se syöpäepäily tuli, (mikään ei ollut vielä 100% varmaa), niin silti sen tiesi että sitä se on. Sitten kun se varmistus tuli, se ei enään oikein tuntunut miltään, tai tuntu, helpottavalta, siinä mielessä että saatin asiaa eteenpäin ja hoidot aloitettua..
Onhan se koettelemus, mut ne jotka kestää, niin niitä koetellaan! (Näin sanoi miehelle sen yks vanha tuttu..)
Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja määä:Ja mun mielestä on viisain odottaa ja pelätä pahinta
Munkin mielestä se on tyhmää. Jos oireita on tämänkin verran - niin tyhmyyttä se olisi alkaa sille linjalle että "ei mulla mitään ole". Koska jotain on taatusti.
Ja mua ihmetyttää toi, että jotkut ajattelevat että tässä ollaan ns. jäniksen selässä. Eivät ilmeisesti tiedä asioista, mutta haluavat silti huudella.
Miehellä täsmäs kaikki oireet niin hyvin hodarin oireiden kanssa, et kun se syöpäepäily tuli, (mikään ei ollut vielä 100% varmaa), niin silti sen tiesi että sitä se on. Sitten kun se varmistus tuli, se ei enään oikein tuntunut miltään, tai tuntu, helpottavalta, siinä mielessä että saatin asiaa eteenpäin ja hoidot aloitettua..
Onhan se koettelemus, mut ne jotka kestää, niin niitä koetellaan! (Näin sanoi miehelle sen yks vanha tuttu..)
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minua ei häiritse mikään muu kuin ap:n ylimielisyys.
Mää en tossa tilanteessa jaksais ottaa kauheesti huomioon yhtään mitään. Ylimielisyyttä tuo ei todellakaan ole, vaan pikku kauhua ja epätoivoa. Tossa tilanteessa mulle ois täysin yhdentekevä asia, mitä jankkaajille vastais.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja määä:Ja mun mielestä on viisain odottaa ja pelätä pahinta
Joo noin se meni meilläkin. Piti vain saada se varmuus jotta sai tietää et miten hoidetaan ja miten pitkään. Miehelle itselleen just se oli vaikeinta, että ei tiennyt vielä syöpätyyppiä. Siis että onko non-hodgkin vai hodgkin ja non-hodgkinistakin on sitten tiäs miten montaa eri sorttia ja hoitomuodot ois voineet olla ihan mitä tahansa. Rassasi siis eniten se, kun ei tiennyt miten jatkossa menee. Sitten kun kuuli, että on Hodgkinin tauti ja hoitona sytoja 3h ajan 2 viikon välein niin se oli sitten siinä. Ensin sanottiin että saa niitä 8kk mutta 3kk päästä todettiin että 6kk riittää. Se oli hieno tieto. .)
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Tällä palstalla onneksi aina tiedetään kuinka asioihin tulee reagoida ja jos ei tee kuten "pitäisi" niin paskaa tulee niskaan takuuvarmasti :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea laiskana:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Siis onko lääkärin aika vasta joskus? Sinuna menisin viipymättä jos kauan jo kestänyt vaiva :/
Muutaman viikon sisällä. Mutta kun se EI TEE TÄSSÄ ASIASSA MITÄÄN. Se on ihan se ja sama menenkö sinne tältä istumalta, vai muutaman viikon päästä.
No mut jos syövästä on kyse, niin tottakai paranemismahdollisuudet on sitä paremmat, mitä nopeemmin hoito päästään aloittamaan.
(toivon toki ettei syövästä ole kyse)
Mutta se pari viikkoa EI tee asiassa yhtään mitään. Tämä on fakta!
Alkuperäinen kirjoittaja never again:TAAS kerran tämä kyseinen henkilö osoitti ylimielisyytensä, kypsymättömyytensä.
Miks mä edes ikinä avaan sen ketjuja kun tää henkilö on vaan niiiiin vaikea. Millanen mahtaa olla tosielämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minua ei häiritse mikään muu kuin ap:n ylimielisyys.
Mää en tossa tilanteessa jaksais ottaa kauheesti huomioon yhtään mitään. Ylimielisyyttä tuo ei todellakaan ole, vaan pikku kauhua ja epätoivoa. Tossa tilanteessa mulle ois täysin yhdentekevä asia, mitä jankkaajille vastais.
Nimenomaan näin. En minä jaksa olla hienotunteinen juuri nyt. Ja ellei jonkun harmaan pää sitä kestä, niin hänen olisi viisasta suksia muualle, ettei vallan käy pimahtamaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja määä:Ja mun mielestä on viisain odottaa ja pelätä pahinta
Joo noin se meni meilläkin. Piti vain saada se varmuus jotta sai tietää et miten hoidetaan ja miten pitkään. Miehelle itselleen just se oli vaikeinta, että ei tiennyt vielä syöpätyyppiä. Siis että onko non-hodgkin vai hodgkin ja non-hodgkinistakin on sitten tiäs miten montaa eri sorttia ja hoitomuodot ois voineet olla ihan mitä tahansa. Rassasi siis eniten se, kun ei tiennyt miten jatkossa menee. Sitten kun kuuli, että on Hodgkinin tauti ja hoitona sytoja 3h ajan 2 viikon välein niin se oli sitten siinä. Ensin sanottiin että saa niitä 8kk mutta 3kk päästä todettiin että 6kk riittää. Se oli hieno tieto. .)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minua ei häiritse mikään muu kuin ap:n ylimielisyys.
Nimenomaan näin. En minä jaksa olla hienotunteinen juuri nyt. Ja ellei jonkun harmaan pää sitä kestä, niin hänen olisi viisasta suksia muualle, ettei vallan käy pimahtamaan :xmas:
mutta kun se on aina tommonen, kaikissa ketjuissa, ei vaan tässä! oikea kaikkitietävä kuningatar
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea laiskana:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Siis onko lääkärin aika vasta joskus? Sinuna menisin viipymättä jos kauan jo kestänyt vaiva :/
Muutaman viikon sisällä. Mutta kun se EI TEE TÄSSÄ ASIASSA MITÄÄN. Se on ihan se ja sama menenkö sinne tältä istumalta, vai muutaman viikon päästä.
No mut jos syövästä on kyse, niin tottakai paranemismahdollisuudet on sitä paremmat, mitä nopeemmin hoito päästään aloittamaan.
Mun miehelle lääkäri sillon sanoi, että ihmiset kuvittelee että jos on syöpä kyseessä niin heti ollaan hevosen selässä. Toki on syöpiä ja jotka on edenneet niin pitkälle, että sitä ihan oikeasti on KIIRE. Mutta kyllä ne lääkärit tietää kuitenkin miten ne hommat menee. Miehellekin siis sanottiin, että ei ole kiirettä. Diagnoosi tehtiin ja pernanpoiston jälkeen tosiaan meni vielä kuukausi ennenkuin tuli lopullinen tieto. Eikä miestä senkään jälkeen kiskottu heti sairaalaan vaan toivotettiin hyvää vappua ja vasta sen jälkeen mies meni ekalle hoitokeikalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Tällä palstalla onneksi aina tiedetään kuinka asioihin tulee reagoida ja jos ei tee kuten "pitäisi" niin paskaa tulee niskaan takuuvarmasti :kieh:
Aivan. Johan mun pitäis olla juoksemassa lääkäriin (tai olisi pitänyt juosta varmaan jo silloin kun huomasin että mulla on imusolmuke turvonnut kaulassa) ja samalla ajatella, että eimullamitäänole,eimullamitäänole,eimullamitäänole :saint:
Totta kai. Mieluiten soittaa ambulanssikyyti yksityiselle lääkärille koska eihän terveyskeskuksen lääkäreistä mihinkään ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:voimia ap:lle =) tuuhan kertoo sitten kun tiedät asiasta enemmän.
Mä lähden kattomaan miestä sairaalaan, nyt sillä on jalkapaketissa (työtapaturma) ja leikkausta odottelee, taas saikkua tiedossa, ei kiva!
moikka :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Minkä ikäinen sun mies oli kun tauti todettiin? Siis vuosi sittenkö todettu? Onko nyt kontrollit 4kk välein?
Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Minkä ikäinen sun mies oli kun tauti todettiin? Siis vuosi sittenkö todettu? Onko nyt kontrollit 4kk välein?
se oli silloin 21, nyt siis 22
Mä muistelisin että oon sun kanssa tästä aiemminkin keskustellut täällä jonkun ketjun yhteydessä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Tällä palstalla onneksi aina tiedetään kuinka asioihin tulee reagoida ja jos ei tee kuten "pitäisi" niin paskaa tulee niskaan takuuvarmasti :kieh:
Aivan. Johan mun pitäis olla juoksemassa lääkäriin (tai olisi pitänyt juosta varmaan jo silloin kun huomasin että mulla on imusolmuke turvonnut kaulassa) ja samalla ajatella, että eimullamitäänole,eimullamitäänole,eimullamitäänole :saint:
Totta kai. Mieluiten soittaa ambulanssikyyti yksityiselle lääkärille koska eihän terveyskeskuksen lääkäreistä mihinkään ole![]()
Sehän on sanomattakin selvää
:saint:
No, kai sä soitit jo? :kieh:
Tietty joskus olisi ihan fiksuakin mennä vaan suoraan lääkäriin eikä pyöriä kotona odottelemassa ja pohtimassa viikkotolkulla, mä olisin ainakin päässyt monesti niin paljon helpommalla ja välttynyt paljolta turhalta hermoilulta :|
Alkuperäinen kirjoittaja bellaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Minkä ikäinen sun mies oli kun tauti todettiin? Siis vuosi sittenkö todettu? Onko nyt kontrollit 4kk välein?
se oli silloin 21, nyt siis 22
Mä muistelisin että oon sun kanssa tästä aiemminkin keskustellut täällä jonkun ketjun yhteydessä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en oikein kehtaa soittaa...miksiköhän? Jos mä sanon, että kaksplussalla sanottiin että kyllä kannattaa...? Se varmasti vakuuttaisi kyllä sen päivystäjän - kai sekin nyt tietää, että täällä se viisauden siemen on kätkettynä.
älä ainakaan sano että kärsis käski soittaa, kun silloin on takuuvarmaa ettei se ambulanssi tule ainakaan ilman väittelyä siitä tarvitseeko sitä oikeasti :kieh: |O
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea laiskana:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Siis onko lääkärin aika vasta joskus? Sinuna menisin viipymättä jos kauan jo kestänyt vaiva :/
Mun miehelle lääkäri sillon sanoi, että ihmiset kuvittelee että jos on syöpä kyseessä niin heti ollaan hevosen selässä. Toki on syöpiä ja jotka on edenneet niin pitkälle, että sitä ihan oikeasti on KIIRE. Mutta kyllä ne lääkärit tietää kuitenkin miten ne hommat menee. Miehellekin siis sanottiin, että ei ole kiirettä. Diagnoosi tehtiin ja pernanpoiston jälkeen tosiaan meni vielä kuukausi ennenkuin tuli lopullinen tieto. Eikä miestä senkään jälkeen kiskottu heti sairaalaan vaan toivotettiin hyvää vappua ja vasta sen jälkeen mies meni ekalle hoitokeikalle.
JOO, mutta KAKSPLUSSALLA tiedetään nämä jutut paremmin kuin lääkärit ja muut joilla on asioista tietoaTässäkin ketjussa se tuli taas ilmi.