Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sinuna lopettaisin kaiken ylimääräisen tilaamisen omiin nimiin ja käyttäisin säästöt itseeni.
Alkuperäinen kirjoittaja jossain se raja kulkee:Kannattaisi jo harkita sieltä tossun alta pois tulemista.
Jos ne rahat on sulle tarkoitettu, käytät ne itseesi, ja sitten istutte ukon kanssa YHDESSÄ miettimään miten laskuista selvitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sinuna lopettaisin kaiken ylimääräisen tilaamisen omiin nimiin ja käyttäisin säästöt itseeni.
Minkä ylimääräisen? Se lehtilasku on Aku Ankka ja ainoa lehti, joka lapsille tulee. Se sallittaneen heille. Mulle ei tuu mitään lehtiä eikö meille tule edes sanomalehteä. Mulle ei jää säästöä. 4-henkisen perheen arkimenot vie mun kaikki rahat. Sit jos onni potkii ja saan töitä, tilanne toki muuttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sinuna lopettaisin kaiken ylimääräisen tilaamisen omiin nimiin ja käyttäisin säästöt itseeni.
Minkä ylimääräisen? Se lehtilasku on Aku Ankka ja ainoa lehti, joka lapsille tulee. Se sallittaneen heille. Mulle ei tuu mitään lehtiä eikö meille tule edes sanomalehteä. Mulle ei jää säästöä. 4-henkisen perheen arkimenot vie mun kaikki rahat. Sit jos onni potkii ja saan töitä, tilanne toki muuttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:mä harjoittaisin kuristusotteita mieheen tuossa tilanteessa :kieh:
Mitä se auttaa? Uhmaantuu vaan entistä enemmän.