Saanko ihmetellä?! (ihmettelen silti) MIKSI jo viikolla 38 ja jotain tuskaillaan ja kauhistellaan ja naristaan?

• Viestiketjun aloittaja valivali
  • Ensimmäinen viesti
valivali
Voivoi syntys jo, miksei tämä synny, voivoivoi huhhuh hei, kylläpä on rankkaa, syntyis jo, taitaa olla mahassa vielä ensi vuonnakin?

:eek::eek::eek:

Ja hyvässä lykyssä raskaus voi mennä 12 päivää YLI siitä lasketusta ajasta. MIKSI ylipäätään sitä laskettua aikaa pitää tuijottaa kuin jotain jumalan sanaa? Aika harva lapsi syntyy nimenomaan sinä laskettuna aikana.

UGH!

vieras
Jos on vaikka tuskainen loppuraskaus?

Mutta joo, kuulee valitusta tavallisissakin raskauksissa. Se on tämä nykyaika kun lapset tehdään ovulaatiotestien avulla, ajoitetaan työn ja lomien kannalta hyvään aikaan ja synnytetään tiettynä päivänä.

rv 37+4
Sammoo mieltä. Tosin ymmärrän siinä tapauksessa, mikäli olo kovin tuskainen, tai esim. kipeitä supistuksia viikkokausia, mutta näin "perus-raskausolotilalla" en oikein ymmärrä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on vaikka tuskainen loppuraskaus?

Mutta joo, kuulee valitusta tavallisissakin raskauksissa. Se on tämä nykyaika kun lapset tehdään ovulaatiotestien avulla, ajoitetaan työn ja lomien kannalta hyvään aikaan ja synnytetään tiettynä päivänä.
Joo:D. Meille sopisi pikkuisen tulla 12.3.2010, koska Enskalla on silloin vuosilomaa :D.
Annas olla, jollei vauva synnykään silloin...Vaaditaanko sitten sektio? :eek:

vieras
PEESI!!!

(ja kaikille näille valittelijoille, joilla "on tukala olo" jne salaa toivon, että raskaus jatkuu VÄHINTÄÄN 43. viikolle asti!)
:D

sama

(suojautuu sateenvarjon alle )
Olettepa todella kivoja ihmisiä. Mä en helposta valita, mutta loppuraskaus oli niin helvetillistä että käynnistystä mietittiin ihan vaan mun olon takia. Mutta ei kävis mielessäkään toivoa sellaista oloa muille..

Jos ei ole päässyt kunnolla kävelemään moneen kuukauteen ja nukkumaan niin kyllä saa valittaa. Olo on todellakin järkyttävä..

Teillä muilla on varmaan tosi helpot raskaudet.

Ja joo tiedän että tämä voi mennä yliajalle, en ole tyhmä..

Mistä voit tietää kuinka kamala olo kenelläkin on lopussa, jos itselläsi on sattunut olemaan helppoa.
En minäkään valittanut esikoisen loppuraskaudessa, se oli aika helppo. Mutta tämä on järkyttävää..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:
Öö..No jos vaikka oikeesti on tukala olo. Voisko se olla mahdollista? :snotty:
Juu, kaikilla näillä valittajilla on ihan varmasti tukala olo. Lapsi syntyy, kun se on valmis. Ei tippaakaan aiemmin vaikka valittaisi kuinka.
Kelle tämä tuli yllätyksenä?

Öö.. vaikka siksi, että jokainen potku ja muljahdus sattuu niin ettei mitään rajaa? Ei pysty nukkumaan, missään asennossa ei ole muutenkaan hyvä olla jne jne jne.. kyllä se aika tuskaista on jo. Olo on kömpelö, iso maha on ollut edessä jo hyvän tovin niin ettei itse saa sukkiakaan jalkaan ilman mitä ihmeellisintä akrobatiaa. Ja se odotus, odottavan aika on pitkä.. alkaahan siinä pieni kärsimättömyys iskemään kun tietää, että kohta on sylissä se joka on matkannut sun mahassa jo sen vajaa 9kk. Idioottimaista morkata jos toisella on loppuraskaus ja olo tukala, osoittaa hienoista järjen köyhyyttä.

vieras
Olettepa todella kivoja ihmisiä. Mä en helposta valita, mutta loppuraskaus oli niin helvetillistä että käynnistystä mietittiin ihan vaan mun olon takia. Mutta ei kävis mielessäkään toivoa sellaista oloa muille..
Jos odotat 8 kuukautta ja 15 päivää, niin kyllä se 15 päivää menee siihen samaan syssyyn sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:
Öö..No jos vaikka oikeesti on tukala olo. Voisko se olla mahdollista? :snotty:
Juu, kaikilla näillä valittajilla on ihan varmasti tukala olo. Lapsi syntyy, kun se on valmis. Ei tippaakaan aiemmin vaikka valittaisi kuinka.
Kelle tämä tuli yllätyksenä?
Tuskin kellekkään. Mutta miksi raskasta oloaan ei saisi manata? Mitä se ketään haittaa? Tai no, näemmä aika monia. Ihanaa kun ihmiset on aina niin myötätuntosia toisiaan kohtaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Jos ei ole päässyt kunnolla kävelemään moneen kuukauteen ja nukkumaan niin kyllä saa valittaa. Olo on todellakin järkyttävä..

Teillä muilla on varmaan tosi helpot raskaudet.

Ja joo tiedän että tämä voi mennä yliajalle, en ole tyhmä..
Semmoista se on. Raskaus.

joku
Tjaah, mä olen kyllä valitellut jo viikosta 32 asti, ettei enää jaksais. Tosin ainoastaan perhepiirissä. Ja aion vastedeskin valittaa, jos siltä itestä tuntuu. Tukala olo voi olla syystä tai toisesta jo ennen maagista viikkoa 38.

Itse ihmettelen ihmisiä, jotka kuvittelevat, että muiden elämä, olosuhteet, sairaudet, raskaudet ja kaikki muukin pitäisi mennä niinkuin omassa elämässä?

vieras
Jos ei jaksa kuunnella valitusta, niin sulkee sitten korvat. Vähemmällä siinä kuunnellessa silti pääsee, kuin itse raskaana ollessa. JOO, ja valitin minäkin kun oli niin perhanan PAHA OLLA.

-
Miksi ihmeessä ei saisi toivoa että vauva syntyisi jo? Mulla ainakin olo oli ihan tukala turvotuksine ja kipuineen, eikä asiaa auttanut se ettei yölläkään saanut tukalan olon takia nukuttua juuri ollenkaan. Ja totta kai sen vauvan halusi jo syliin!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Öö.. vaikka siksi, että jokainen potku ja muljahdus sattuu niin ettei mitään rajaa? Ei pysty nukkumaan, missään asennossa ei ole muutenkaan hyvä olla jne jne jne.. kyllä se aika tuskaista on jo. Olo on kömpelö, iso maha on ollut edessä jo hyvän tovin niin ettei itse saa sukkiakaan jalkaan ilman mitä ihmeellisintä akrobatiaa. Ja se odotus, odottavan aika on pitkä.. alkaahan siinä pieni kärsimättömyys iskemään kun tietää, että kohta on sylissä se joka on matkannut sun mahassa jo sen vajaa 9kk. Idioottimaista morkata jos toisella on loppuraskaus ja olo tukala, osoittaa hienoista järjen köyhyyttä.
Juu, järjenköyhyyttä odoittaa myös se, ettei se vauva tule ulos ennenkuin on siihen valmis =). Onneksi ihminen ei sentään tätäkin asiaa päätä.

Miksi ei saisi manata. Odotus on pitkä ja olo tuskainen. Minä ainakin toivon jo viikolta 36 vauvan syntymää kuin kuuta nousevaa kakkosen kohdalla. Mitä haittaa siitä on, ei se toiveiden mukaan ainakaan useimmiten tule, joskus sitä käynnistelläänkin sitten. Sekin on eräänlaista valmistautumista tulevaan koitokseen, siis jos sitä synnytystä oikeasti alkaa odottamaan :xmas:

Yhteistyössä