A
AP
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Säälin erästä pientä vauvaa jonka äiti teippaa vauvan korvat ihoteipillä ettei ne höröttäisi :/ .
Kauhistus! Eikö tuo ole jo lastensuojelutapaus...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Säälin erästä pientä vauvaa jonka äiti teippaa vauvan korvat ihoteipillä ettei ne höröttäisi :/ .
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja Lista jatkuu:Säälin noiden lisäksi lapsia, jotka eivät koskaan saa kotonaan kunnon ruokaa, pelkkiä muroja ja keksejä vaan...
tähän samaan yhdyn minäkin, valitettavaa kun se onkin :/
ja toinen on että eräät lapset kulkevat sotkuisissa vaatteissa/naamat ihan törkyssä kunnossa ja ihan joka kert kun näen heidät![]()
Ettei vain olisi meidän kullannuput. :ashamed:
höpsistä, teidän vesselit on aina puhtaissa kun näen ne =)
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:musta suurionta osaa teidän säälimisistä on ihan hölmöjä.
toivottavasti varsinkin ap:n lapsi oppisi katsomaan maailmaa avarin silmin. eikä tuomitsemaan kaikkea. vaan huomaamaan että maailma on värejä täynnä. ei vain musta valkoinen.
Kyllä minua ahdistaa hirveästi että jollain lapsella on asiat huonosti. tarkoitan oikeasti huonosta. näkemään väkivaltaa alkoholismia yms..
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Lista jatkuu:Säälin noiden lisäksi lapsia, jotka eivät koskaan saa kotonaan kunnon ruokaa, pelkkiä muroja ja keksejä vaan...
Tytön hoitokaveri :| .
Kertoo, ettei saa kotona koskaan ruokaa, herkkuja vaan. Kunnon ruokaa saa pelkästään päiväkodissa. Ikää ei edes 5 v ja hampaissa useita reikiä, hammasharjaa ei kuulemma edes omista.
Ja kyseisen lapsen viidesluokkalainen isosisko sanoo samaa: kotona ei koskaan tehdä ruokaa eikä siivota. Lasten vatsat täytetään paahtoleivällä ja muroilla, sekä herkuilla. Hän siivoaa, vie kuukausien mainospostit roskikseen jne.
Säälittää, todella :/ .
Lapset saattavat liioitella, kannattaa aina ensin selvittää onko totta tuo kaikki. Se ettei saa koskan voi tarkoittaa etten tänään saanut. Meillä ainakin ja meillä on neljä lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:[quote="!!
Paskat.
Monesti on köyhän lapset paljon rikkaampia kuin ne rikkaiden lapset.
Köyhät kun osaa arvostaa jotain muuta kuin sitä maallista mammonaa..
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:[quote="!!
Paskat.
Hienosti sanottu!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Super Mamma:Minä säälin lapsia
- joiden äiti ja isi on humalassa joka viikonloppu, baarissa tai kotona
- joiden äiti ja isi on (joutuneet pakosta) eronneet, eikä toista vanhempaa tapaa
- joiden äidillä tai isällä on rikollinen tausta/rikosrekisteri
- jotka joutuvat tutustumaan monta kertaa vuodessa äidin tai isän vaihtuviin poika/tyttöystäviin
- joiden vanhemmat tupakoivat lapsen lähettyvillä ja näyttävät näin hyvää esimerkkiä lapsilleen
- joiden vanhemmat jopa julkisilla paikoilla nöyryyttävät lapsia huutamalla tai tarttumalla kiinni (puhumattakaan, millaista kotona on meininki...)
- joiden vanhemmat levittelevät netissä itsestään enemmän ja vähemmän intiimejä juttuja ja valokuvia, jotka voivat päätyä jopa 10 vuoden päästä lasten silmille
- joiden vanhemmat ei kuuntele, huomioi ja hellyyttele lapsiaan
.... kuinka moni tunnistaa itsensä? Vieläkö lista jatkuu...? Joskus on vain niin paha olla toisten lasten puolesta. Ja jos joku nyt tulee sanoon, että huolehdi vaan omista asioista, niin tulkitsen sen niin, että ko. henkilö on tunnistanut itsensä. Ja kyllä huolehdinkin omista asioistani, joskus sitä sympatiaa vaan riittää muillekkin, varsinkin lapsille...
Alkuperäinen kirjoittaja marika:
minä säälin sellaisten vanhempien lapsia joilla sairas tarve listata ihmisten tekemisiä, jotta voi sitten jeesustella (=sääliä) ja nostaa itsensä olemattomalle jalustalle. Sääli on maailman turhin tunne jos sulla on niin saatanan paha olla toisten lasten puolesta niin miksi ihmeessä et tee mitään, Muutakuin itsestäsi pellen? Suomessa toimii monia vapaaehtoistyö järjestöjä joiden kautta sinunkinlaisesi voisi vaikuttaa monen lapsen elämän laatuun siellä vaan on sääliminen ja jeesustelu kiellettyä konkreettinen tekeminen sallittua, että olisikohan sinusta sitten sellaiseen, tiedä häntä?
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja !!!:Köyhän lapset on köyhiä-rikkaan lapset on rikkaita(siis muutoinkin kuin taloudellisesti!)
Paskat.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:musta suurionta osaa teidän säälimisistä on ihan hölmöjä.
toivottavasti varsinkin ap:n lapsi oppisi katsomaan maailmaa avarin silmin. eikä tuomitsemaan kaikkea. vaan huomaamaan että maailma on värejä täynnä. ei vain musta valkoinen.
Kyllä minua ahdistaa hirveästi että jollain lapsella on asiat huonosti. tarkoitan oikeasti huonosta. näkemään väkivaltaa alkoholismia yms..
Kuules dieettipastilli, sun ei todellakaan tarvitse olla huolissaan mun lapsien maailmankatselemuksesta.
Tää kirjoitus oli mun osalta sellaista purkautumista, kun on OIKEASTI paha olla, kun näkee lapsia huonoissa oloissa. Mulla on oikeus tunteisiini.
Taisi vissiin ostua ja upota sinuun...?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mua ihmetyttää mikä ihmeen tarve teillä täällä on aina listata/kertoa toisten ihmisten vajavaisuuksista,huonosta elämästä ym. negatiivisesta joita voi sitten omassa hyvyydessään kauhistella. Mun mielestä kukaan ei ole niin pyhä ja toisten yläpuolella, että hänellä olisi valta arvostella toisia ihmisiä ja heidän tekemisiään. Vanha sananlasku: ÄLÄ KOSKAAN PUHU PAHAA IHMISESTÄ, JONKA TAAKKAA ET OLE ITSE KANTANUT. Pitää aika hyvin paikkansa. Niin ja synnitön heittäköön sen ensimmäisen kiven.
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Njaah, tuohon yhteen kyllä ainakin esitän vastakysymyksen; eli miten äiti/isä on huono vanhempi jos on nuoruudessa tehnyt typeryyksiä ja saanut rikosrekisterin? Miksi siitä pitäisi lasta sääliä?
Ja kyllä lapsille voi julkisilla paikoilla korottaa ääntä, ei siinäkään tarvii lapsia sääliks käydä.
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja !!!:Köyhän lapset on köyhiä-rikkaan lapset on rikkaita(siis muutoinkin kuin taloudellisesti!)
Paskat.
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja !!!:Köyhän lapset on köyhiä-rikkaan lapset on rikkaita(siis muutoinkin kuin taloudellisesti!)
Paskat.
Mutta myös rikkaiden lapsille useimmiten opetetaan perheen, rehellisyyden, rakkauden ja jalouden taidot.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Hassua, että jotkut meiltävät ulkomaanmatkat ja muut taloudellista varakkuutta edellyttävät aktiviteet oikotieksi onneen... Laatuaikaa lasten kans voi viettää niin monella muullakin tavalla, joka ei maksa mitään, kuten juuri tuo Iipan mainitsema mustikkametsä! (=
Se säälittää, jos lasten kanssa ei koskaan tehdä retkiä luontoon tai muutakaan yhteistä puuhastelua ei ole. Ei siinä auta mikään rahakasa.